- 4 Mai 2008
- 1.369
- 1
- YAHOO
- ro_dr2007
- LOCATION
- Bucuresti, Sect.6, Drumul Taberei
Având în vedere că, în curând, va fi deschisă circulaţia tramvaielor pe Pasajul Basarab, traseele din zonă vor fi modificate. ,,Urechile" pe care le mai am prin RATB mi-au adus zvonuri dintre cele mai diverse, cel mai plauzibil fiind cel cu DESFIINĂ
¢AREA liniei 25 (linie foarte utilă) pentru a se reînfiinţa linia 12 între Gara Basarab şi CFR Progresu (care ar fi dublată pe 80% din traseu de 11) şi trecerea liniei 34 peste noul pod până la... Ghencea, cu trecere prin intersecţia de la Piaţa Danny Huwe - ex-Răzoare - unde semaforizarea permite trecerea unui tramvai la fiecare 3 minute (ţinând cont că 34 ar trebui să circule cam la 4 minute, dar pe acolo ar mai trece 8, 11, 12, 47, eventual 25 dacă va rămâne). în condiţiile acestea, va ieşi o mare porcărie. Prin urmare, împreună cu mai mulţi ,,cunoscători" am decis iniţierea unei petiţii, ce va fi depusă la RATB pe data de 6 mai 2011.
Textul integral al petiţiei îl găsiţi la acest link.
Petiţia propune următoarele:
1) Modificarea traseului liniei 8, astfel: traseul actual între terminalul ,,ZeţarilorââŹÂ şi intersecţia Bd. Timişoara cu Bd. G-ral. Vasile Milea, apoi pe un traseu modificat prin Bd. G-ral. Vasile Milea, Podul Grozăveşti, Ă Ĺžos. Orhideelor, până la terminalul ,,Gara BasarabââŹÂ
2) Menţinerea în circulaţie a liniei 25 pe traseul actual (Depoul Militari ââŹâ C.F.R. Progresu) cu parcul actual
3) Modificarea traseului liniei 27 astfel: traseul actual între terminalul ,,Complex R.A.T.B. TitanââŹÂ şi intersecţia Bd. Mărăşeşti cu Str. 11 Iunie şi Str. Dr. C-tin. Istrate (staţia ,,Parcul CarolââŹÂ), apoi prin Str. Dr. C-tin Istrate, Ă Ĺžos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la terminalul ,,GhenceaââŹÂ
4) Prelungirea traseului liniei 24 peste Pasajul Basarab, prin Ă Ĺžos. Orhideelor, Bd. G-ral. Vasile Milea, Bd. Timişoara până la terminalul ,,C.E.T. Vest ââŹâ MilitariââŹÂ
5) Modificarea traseului liniei 42, astfel: pe traseul actual între terminalul ,,Piaţa Presei LibereââŹÂ şi intersecţia Str. Puţul lui Crăciun cu Bd. Ion Mihalache, apoi viraj la dreapta spre Bd. Ion Mihalache, Cal. Griviţei, Pasajul Constanţa, Ă Ĺžos. Chitilei până la terminalul ,,MezeşââŹÂ
6) Menţinerea în circulaţie a linie 46 pe traseul actual, cu parcul actual
7) Prelungirea liniei 34 peste Pasajul Basarab prin Ă Ĺžos. Orhideelor, Bd. G-ral. Vasile Milea, Bd. Timişoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei până la terminalul ,,Depoul MilitariââŹÂ
8 ) Reînfiinţarea liniei 44, pe traseul Cartier 16 Februarie ââŹâ Gara Basarab
9) Revenirea la traseele de bază a liniilor 20 (Laromet ââŹâ Cal. Plevnei) şi 45 (Mezeş ââŹâ Gara de Nord), de îndată ce va fi posibil acest lucru (finalizarea lucrărilor pe Str. Buzeşti, Bd. Alex. I. Cuza şi Cal. Berzei).
Expunerile de motive şi estimările necesarului de parc (la oră de vârf ar trebui 22 de tramvaie în plus la stradă faţă de câte sunt acum) se găsesc în fişierul DOC, pe care îl puteţi descărca din site-ul amintit mai sus, sau de aici.
Din păcate, dar pentru a asigura o mai bună credibilitate, petiţia va fi depusă în format ,,clasic" (pe hârtie), implicit semnăturile trebuie puse pe hârtie. Pe cei interesaţi îi rog să mă contacteze prin MP sau e-mail (transportbucuresti.trei-arround-gmail.com sau ro_Dr2007-arround-yahoo.com) pentru a ne întâlni în vederea semnării petiţiei. Până la momentul postării acestui mesaj, s-au adunat 50 de semnături.
Textul integral al petiţiei îl găsiţi la acest link.
Petiţia propune următoarele:
1) Modificarea traseului liniei 8, astfel: traseul actual între terminalul ,,ZeţarilorââŹÂ şi intersecţia Bd. Timişoara cu Bd. G-ral. Vasile Milea, apoi pe un traseu modificat prin Bd. G-ral. Vasile Milea, Podul Grozăveşti, Ă Ĺžos. Orhideelor, până la terminalul ,,Gara BasarabââŹÂ
2) Menţinerea în circulaţie a liniei 25 pe traseul actual (Depoul Militari ââŹâ C.F.R. Progresu) cu parcul actual
3) Modificarea traseului liniei 27 astfel: traseul actual între terminalul ,,Complex R.A.T.B. TitanââŹÂ şi intersecţia Bd. Mărăşeşti cu Str. 11 Iunie şi Str. Dr. C-tin. Istrate (staţia ,,Parcul CarolââŹÂ), apoi prin Str. Dr. C-tin Istrate, Ă Ĺžos. Progresului, Cal. 13 Septembrie, Bd. Ghencea, până la terminalul ,,GhenceaââŹÂ
4) Prelungirea traseului liniei 24 peste Pasajul Basarab, prin Ă Ĺžos. Orhideelor, Bd. G-ral. Vasile Milea, Bd. Timişoara până la terminalul ,,C.E.T. Vest ââŹâ MilitariââŹÂ
5) Modificarea traseului liniei 42, astfel: pe traseul actual între terminalul ,,Piaţa Presei LibereââŹÂ şi intersecţia Str. Puţul lui Crăciun cu Bd. Ion Mihalache, apoi viraj la dreapta spre Bd. Ion Mihalache, Cal. Griviţei, Pasajul Constanţa, Ă Ĺžos. Chitilei până la terminalul ,,MezeşââŹÂ
6) Menţinerea în circulaţie a linie 46 pe traseul actual, cu parcul actual
7) Prelungirea liniei 34 peste Pasajul Basarab prin Ă Ĺžos. Orhideelor, Bd. G-ral. Vasile Milea, Bd. Timişoara, Str. Valea Cascadelor, Bd. Preciziei până la terminalul ,,Depoul MilitariââŹÂ
8 ) Reînfiinţarea liniei 44, pe traseul Cartier 16 Februarie ââŹâ Gara Basarab
9) Revenirea la traseele de bază a liniilor 20 (Laromet ââŹâ Cal. Plevnei) şi 45 (Mezeş ââŹâ Gara de Nord), de îndată ce va fi posibil acest lucru (finalizarea lucrărilor pe Str. Buzeşti, Bd. Alex. I. Cuza şi Cal. Berzei).

Expunerile de motive şi estimările necesarului de parc (la oră de vârf ar trebui 22 de tramvaie în plus la stradă faţă de câte sunt acum) se găsesc în fişierul DOC, pe care îl puteţi descărca din site-ul amintit mai sus, sau de aici.
Din păcate, dar pentru a asigura o mai bună credibilitate, petiţia va fi depusă în format ,,clasic" (pe hârtie), implicit semnăturile trebuie puse pe hârtie. Pe cei interesaţi îi rog să mă contacteze prin MP sau e-mail (transportbucuresti.trei-arround-gmail.com sau ro_Dr2007-arround-yahoo.com) pentru a ne întâlni în vederea semnării petiţiei. Până la momentul postării acestui mesaj, s-au adunat 50 de semnături.