Pe linga Brasov...

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
469
0
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
469
0
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Incursiunea incepe din gara Vladeni Ardeal, insotit de I Bogdan, purcedem la vanatoare de trenuri:

Drumul de acces spre gara mai sus mentionata incepe pe un pod de acces:



Apoi bantuind printre sinele garii:







- racordul din drepata duce spre o UM!



In asteptarea unui tren dispre Sibiu in gara Bradet:















In halta Sercaia asteptam un Desiro:





Continuam spre Sinca Veche:

cladirea garii:



intalnim o remiza abandonata :







sina este posibil sa continue pana in perimetrul unei alte UM aflate pe stanga drumului dintre Sinca Veche si Sinca Noua;

Un alt obiectiv a fost viaductul mare de la Sinca Noua:







drumul de acces pe viaduct amatorilor de 4x4 dupa ploaie :)















din pacate subspeciile au ajuns si pe aici :(







Pe una din sinele garii Zarnesti un vagon RO-LA:





A doua zi cateva imagini de pe liniile:

Covasna - Sf. Gheorghe:



Intorsura Buzaului - Brasov:



Brasov - Miercurea Ciuc:





Mihai
 

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
469
0
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Am revenit in Gara Bradet de pe linia 200 intr-un sf. de octombrie 2012:





Mihai
 

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
469
0
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Noiembrie 2013:














Tunel Diana ( fosta linie inchisa in anii '40):



Info (sursa - http://www.dumbrava-narciselor.ro/microregiunea.php?page=sinca-noua&subpage=monumente&article=viaductele-feroviare-Podu-Ilii-Podu%20Negru :

Viaductele feroviare Podu' Ilii si Podu' Negru:



La 29 august 1908 s-a deschis calea ferata Fagaras - Brasov construita intre anii 1906 - 1908 de Concesiunea Beldy Tivadar prin firmele de constructie budapestane Max Schiffer si Mendel & Revesz.

Intre statia Sinca Noua si Halta Valea Homorod au fost construite primele doua viaducte de cale ferata din Romania realizate cu arce din beton armat dupa proiectele Prof. Dr. Szilard Zielinsky de la Institutul Politehnic din Budapesta.

Dupa peste 30 de ani de exploatare au aparut probleme incompatibile cu siguranta circulatiei trenurilor atat la cele doua viaducte cat si la structura Tunelului Diana aflat in apropierea lor.

Din aceste motive intre anii 1941 - 1943 a fost construita in regim de urgenta varianta ocolitoare Sercaia - Valea Homorod inaugurata la 3 noiembrie 1943 cu o lungime de 16,1 km.

In anul 1948 calea ferata Valea Homorod - Sinca Noua a fost demontata si cele 2 viaducte impreuna cu Tunelul Diana (535m) au fost abandonate.
Viaductul Podu' Ilii Calea ferata Fagaras - Brasov

Pozitia: intre Sinca Noua - Valea Homorod km 40 + 307
Raza curbei = 250 metri
Lungimea = 99,40 m
Deschidere maxima = 60 m
Viaductul Podu' Negru Calea ferata Fagaras - Brasov

Pozitia: intre Sinca Noua - Valea Homorod km 41 + 147
Raza curbei = 250 metri
Lungimea = 167,30 m
Deschidere maxima = 60 m







Viaduct Podu Negru:


Mihai
 

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
469
0
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Sfarsit de septembrie (1) 2014:

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
[/URL]

[/URL]
[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]
[/URL]

Mihai
 

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
469
0
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Sfarsit de septembrie (2) - 2014:

[/URL]

[/URL]
[/URL]

[/URL]

[/URL]

[/URL]

Mihai
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.935
29
Am gasit ceva cu Brasovul.

Romania, Transylvania Brasov az olajfinomító bombÃ¥zÃ¥sa 1944 július 4.-én, B-17 Flying Fortress bombÃ¥zó repülÅ‘gépek.'


Brasov a våros bombåzåsa.



si Predeal dar anul este 1954
Romania Predeal vasútållomås.

 

Cristian12

New Member
8 Iunie 2016
5
0
Brasov
LOCATION
Brasov
Salutare,

Sunt recent inscris pe acest forum si am vazut cuvantul "expeditii". Astfel ma intrebam daca membrii acestui forum fac impreuna excursii cu trenul in diverse zone din tara. Propunerea mea ar fi Brasov - Miercurea Ciuc - Toplita - Deda unde peisajul este foarte fain si, de la fereastra primului vagon, ultimele vagoane se vad ca un trenulet de jucarie, pe langa muntii maiestuosi.
 

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
469
0
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salut,

Nu cred sa se faca expeditii organizate...
Personal, cand am drum/timp prin anumite zone cu retea feroviara, postez din fotografiile efectuate.

Toate bune,

Mihai
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.935
29
Cindva pe la inceputul forumului sau poate al internetului, eram citiva care plecam in deplasari carora le spuneam expeditii.
Nucleul era format din citiva pasionati din Bucuresti la care se adauga o ,,grupa" de Brasov si mai venea un ,,vagon" de la Timisoara adica eu.
Mai erau si ,,vagoane" de Pitesti uneori daca nu ma insel.

Asa au fost expeditiile pe linia Vilcele, expeditia pornita spre Comandau dar ajunsa din Brasov la Brazi, a mai fost viaductul Caracau etc.

Apoi lucurrile au luata alta turnura, ne-am mai intilnit sporadic, au aparut problemele vietii si in mare fiecare si-a vazut de treaba, o parte a acelui ,,convoi de manevra" ne-am mai vazut cind au fost expozitiile in Bucuresti Nord.

E foarte greu sa aduni un ,,corp expeditionar" cel putin nu pe cel vechi dar a ramas folosirea termenului expeditie.
Personal l-am inlocuit cu deplasare dupa ce am continuat obiceiul de a merge pe liniile patriei desi am redus si eu deplasarile din motive... familiale.

Asa cum spune Mihai , cel mai simplu e sa iti planifici un drum si sa pornesti, lumea pasionatilor de trenuri fiind extrem de fragmentata lucru care poate fi vazut prin multimea forumurilor si a scandalurilor de pe forumurile feroviare.
 

Michael

Well-Known Member
Trenulist
15 Februarie 2016
469
0
Bucuresti
YAHOO
m_blanque
LOCATION
Bucuresti
Salutari,

Iunie 2016:








Mihai