@LDH
Sincer , nu inteleg ce vrei sa spui.Dar :
Orice tren care iti vine intr-o gara cu cap de linie are doua variante de plecare
1.Locomotiva impinge vagoanele inapoi
2.La coada trenului se pune masina de manevra sau alta masina care va prelua garnitura , iar locomotiva ramasa pleaca spre grupa tehnica , unde va intoarce pe turnanta sau triunghi , va fi demontata si trimisa la fier vechi , etc.
Din considerente de spatiu , acolo voi intoarce eu locomotivele si am mentionat ca schema va suporta modificari. :-? :-x
Sincer , nu inteleg ce vrei sa spui.Dar :
Orice tren care iti vine intr-o gara cu cap de linie are doua variante de plecare
1.Locomotiva impinge vagoanele inapoi
2.La coada trenului se pune masina de manevra sau alta masina care va prelua garnitura , iar locomotiva ramasa pleaca spre grupa tehnica , unde va intoarce pe turnanta sau triunghi , va fi demontata si trimisa la fier vechi , etc.
Din considerente de spatiu , acolo voi intoarce eu locomotivele si am mentionat ca schema va suporta modificari. :-? :-x