- 17 Ianuarie 2006
- 5.546
- 12
- WEBSITE
- http://www.trains-addicted.ro
- YAHOO
- bogdannf
- LOCATION
- Cluj Napoca / Bucuresti
Horia_Radulescu a spus:Buna Radu,
Pentru un vagon corect poti pleca de la un 256 sau mai bine un 257 LSModels, care e disponibil de cateva luni, cu lungimea si ferestrele corecte... Nu ai de facut decat sorturi la el, la 257 poti folosi chiar si acoperisul fara aeratoare, decat la toalete... Ma mir ca respectivul "client" nu ti-a pus asa ceva la dispozitie, din cate stiu e fan de LS ;-)
Cu vopisrea, ai facut o greseala des intalnita: albastrul ultramarin (RAL 5002) are marele dezavantaj de a arata mai deschis in poze ca in realitate. Asa am gresit si eu in 2005 cand am vopsit primele WLABmee si AcBcmee pe N CFR prea deschis (5010 si chiar 5014, cuseta mi se parea si mai deschisa); dupa ce am vazut cat de deschise au iesit m-am hotatarat sa-i cred pe baietii de la Grivita pe cuvant si am vopsit cu nuantele corecte si surpriza, modelele pozate (le vei vedea in curand pe forum) arata mult mai deschis.
Dupa aceea am avut ocazia sa pun cartea RAL pe un AcBcmee 40-70 in Wien Westbf. si surpriza, chiar sunt 5002/7031/7040 ;-)
O vopsea poliuretanica semimata (PUR) cu doua componenete cum folosesc Atelierele Grivita se deschide cam cu 10 procente in timp, insa ca la vagonul tau nu poate sa arate!
Daca ar fi singur singurel nu ar fi drama, insa langa un WLABmee 71-31 MU de la AF sau AB33 de la Roco, ambele vopsite corect 5002/7040/7031/1021 diferenta este crasa si face ca toata munca depusa sa fie cam de pomana...
Oricum, traim ca sa invatam si urmatorul o sa fie mai bun! ;-)
Salut,
@Radu eu cred ca tocmai datorita faptului ca nu stim fiecare vagon cat a stat in soare in timp, cat a fost intretinut/cat nu, cand a fost vopsit, nu stim cum a fost facuta o poza, in ce conditii, ce aparat, tocmai de aceea ar trebui sa lucram dupa coduri RAL pe cat posibil.