Noutati Trains-Addicted

Gam3

Moderator
Super Moderator
Trenulist
18 Iunie 2016
6.219
3.073
Iași
LOCATION
Iași
Unul dintre cele mai reprezentative vagoane de pe calea ferata, vagonul tip Eacs, va fi in curand disponibil la scara H0, fiind un model produs de Albert Modell, exclusiv pentru trains-addicted.ro (*RO).
Acest tip de vagon descoperit, destinat transportului de marfuri in vrac (produse agricole, carbune, cocs) sau marfuri obisnuite ca: laminate, table, cherestea, lemne de foc, diverse masini si utilaje, a fost produs in Romania incepand cu 1965. Multe dintre aceste vagoane au ajuns sa circule si in afara tarii.
Este un model constructie noua, realizat in cel mai mic detaliu, din peste 100 de piese (in functie de versiune).
Livrare: trimestrul 2, 2024.


AlbertModell-547007-CFR-Marfa-vagon-descoperit-Eacs.jpg
AlbertModell-500016-CFR-Marfa-set-vagoane-descoperite-eacs.jpg
AlbertModell-548002-RO-GFR-vagon-descoperit-Eacs.jpg

AlbertModell-548001-RO-AMG-vagon-descoperit-Eacs.jpg

Avem vesti bune! Un vagon important care lipsea din colectia de modele CFR va fi in curand disponibil.
Este vorba de vagonul auto-descarcabil pentru transport carbuni, tip Fals, produs de IVA Arad in anii 80. Aceste vagoane sunt folosite intens si in zilele noastre, atat in Romania cat si in afara granitelor.
Modele realizate la scara H0, de AlbertModell, exclusiv pentru trains-addicted.ro vor fi disponibile pe baza de pre-comanda, in primul trimestrul al anului 2024, alaturi de modele Mav, PKP Cargo sau TBD Bulgaria. Este un model constructie noua, realizat in cel mai mic detaliu.
Livrare estimata: trimestrul 1, 2024.


AlbertModell-665020-CFR-Marfa-vagon-carbuni-fals.png

AlbertModell-665021-rolling-stock-vagon-carbuni-fals.pngAlbertModell-600041-CFR-Marfa-vagoane-carbuni-fals.jpg
 
Cele 4 LDH-URI.
CFR 80-0080-4
CFR Calatori 80-0374-1
CFR Calatori 80-0131-5
CFR Marfa 81-0075-2

De pe site-ul trains-addicted
Model constructie noua, realizat cu acuratete, cu multe detalii aplicate separat si fotodecupaje.
Specificatii tehnice:
- sasiu din metal, carcasa din metal
- roti cu spite complet metalice
- tractiune pe toate axele, motor cu cinci poli cu volanta si transmisie cardanica
- lumini alb/rosu in functie de sensul de mers, realizate cu LED-uri
- lumini alb/albastru pentru mod manevra (*in digital)
- faruri centrale si lumina in cabina, controlabile independent (*in digital)
- interfata digitala NEM 658 (plux 22)
- modelul are integrat powerpack (asigura alimentare locomotivei pe zonele prost alimentate sau cu sina murdara)
- modelul are integrat decodor de functii (acesta permite actionarea in mod independent a tuturor luminilor, in digital)
- prevazuta cu spatiu pentru montaj difuzor si cutie de rezonanta inclusa
- cuplare aproiata NEM 362
- lungime 157 mm
- se livreaza cu manual si accesorii


Modele realizate intr-o singura serie limitata de catre firma Albert Modell, in colaborare cu / si exclusiv pentru trains-addicted.ro.



























 
Au aparut si au disparut vagoanele tip Fals CFR MARFA.

Prima impresie cand scoti vagonul din cutie. Este greu. Imi place ca avem 3 modele si ca sunt diferente la inscriptii intre vagoane.



81 53 RO-CFR



81 INTERN 53 RO-CFR



82 INTERN CFR









Logo CFR MARFA mare, miljociu, mic.
 
  • Like
Reacții: AdyAero
„Avem placerea sa va prezentam un nou proiect trains-addicted.ro,
vagonul de bagaje tip FFD, seria 93-26. In vopsire verde, epoca IV, acesta vine ca si completare la vagoanele epoca 4 deja realizate de noi.
Vor fi disponibile doua inmatriculari, acestea sunt realizate in serie limitata, avand la baza un model Roco.
Se poate inregistra pre-comanda pe site, termen estimat de livrare a doua jumatate a lunii septembrie, anul acesta. ”
https://www.trains-addicted.ro/ro/cautare?_q=ffd&_producerId=&_epoqueId=&_operatorId=&_scaleId=&_perPage=100&_q=ffd&_orderBy=productCodeAsc

FFD, seria 93-26.jpg
 
Trains-addicted lanseaza pluguri de zapada epocile II, IV si V, modificari pe baza modelelului Trix, toate dodate cu decodor cu sunet si generator cu fum:
Epoca II:

plug-de-zapada-cfr-PDZ-730602-scara-ho-trains-addicted-2043-.jpg
 
Si un film cu un plug similar dar mai scurt:
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

[img=https://youtu.be/4PXcM8ZL7Ks]View: https://youtu.be/4PXcM8ZL7Ks[/img]

Sunt curios cat din interior este reprodus.
 
Plugul circulă prin împingere, avănd locomotivele intercalate între vagonul plug și vagonul cisternă.

Compunerea garniturei plugului de zăpadă:
Vagon plug;
Vagon cisternă pentru apă;
Vagon dormitor pentru personalul plugului;
Vagon cisternă pentru pacură;
Vagon bucătărie, sufragerie și duș;
Vagon pentru echipa de lucrători L și meseriași Tc;
Vagon de scule;
Vagon pentru carbuni.

În primul rînd se așează plugul de zăpadă cu aburi cu elicea în sensul de mers. Apoi urmează cele 2 locomotive cuplate tender la tender, după acesta urmează vagonul cisternă cu apă, cisterna de pacură , vagon dormitor, vagonul bucătarie, sufragerie și baie și vagonul pentru personalul L și Tc, vagonul de scule și vagonul pentru cărbuni.
 
TA vinde acest plug pentru epocile II, IV si V, nu si III.
De curiozitate, s-a intamplat ceva cu ele in epoca III?
Au existat si in epoca V in aceasta forma, cu abur? Din am gasit eu in cautari, la CFR exista acum doar pluguri hidraulice care sunt si auotopropulsate pentru manevre in depouri si gari, in rest sunt impinse de locomotive DA.
 
A existat și în epoca 3. La TA ai întrebat de ce nu este și 3?
 
Unul dintre cele mai reprezentative vagoane de pe calea ferată, vagonul tip Eacs, disponibil la scara H0, fiind un model produs de Albert Modell, exclusiv pentru trains-addicted.ro (*RO).

Acest tip de vagon descoperit, destinat transportului de mărfuri în vrac (produse agricole, cărbune, cocs) sau mărfuri obișnuite ca: laminate, table, cherestea, lemne de foc, diverse mașini și utilaje, a fost produs în România începand cu 1965. Multe dintre aceste vagoane au ajuns să circule și în afara țării.
Este un model construcție nouă, realizat în cel mai mic detaliu, din peste 100 de piese (în funcțe de versiune).
Produs în trei variante CFR MARFA și 2 variante GFR plus cele ungurești și slovace.
La vagoanele CFR MARFA îmi place că sunt diferențe la toate cele trei vagoane, de vopsire și inscripționare.
































 
Trains-Addicted relanseaza modelul 060 DA cu variantele cu nervuri pe lateralul cutiei:

O poza exemplificativa cu unul dintre modele:
Vezi atașament 7604


Incercand sa imbine calitatile de necontestat ale locomotivelor 060-DA cu puterea mai mare oferita de motoarele tip ALCO, in anii 1985-1986 Electroputere Craiova realizeaza doua prototipuri, denumite de fabrica DB si inmatriculate la CFR sub numerele 61-0001/0002. Din punct de vedere constructiv-exterior, ele nu se deosebesc decat prin vopsire (verde-oliv sau albastru deschis, cu dunga ornamentala alb-galbena prelungita cu un "V" frontal) de locomotivele 060-DA aflate in fabricatie in acea perioada (cutie nervurata, boghiuri etc.), dar in interior sunt echipate cu motoare Diesel de tipul 12R 251 FLO, fabricate la UCM Resita sub licenta ALCO. Aceste motoare sunt identice cu cele utilizate pe locomotivele de 3000 CP, dar limitate la o putere de 2640 CP. Transmisia este realizata in sistemul alternativ-continuu, cuprinzand un generator sincron de tipul GST1, un grup redresor si motoare de tractiune de curent continuu identice cu cele ale locomotivei clasice. Din pacate, nici in aceasta varianta nu a fost prevazut un echipament pentru incalzirea electrica a trenului. Locomotivele au corespuns tehnic si din punct de vedere al exploatarii pe linia Cluj&8211;Oradea, fiind utilizate intensiv pe sectiile de circulatie Cluj&8211;Oradea&8211;Satu Mare si Cluj&8211;Dej&8211;Jibou&8211;Baia Mare&8211; Satu Mare, realizand un parcurs mediu zilnic (PMZ) foarte ridicat, de 600-700 km. Si aceste locomotive au avut soarta tuturor prototipurilor: din cauza lipsei pieselor de schimb si a dificultatii intretinerii, au fost retrase din serviciu cu ocazia unor defectiuni majore sau la expirarea normei de kilometri parcursi: 001 &8211; in anul 1993, iar 002 &8211; in 1995.


am-060045










Vagon pentru transport cereale, tip Uagps, al companiei "Agroexport", inmatriculat CFR. Ep 4. In timp sper la mai multe numere/culori de Agroexport. Modelul se produce intr-o singura serie limitata de catre firma Albert Modell, in colaborare cu / si exclusiv pentru trains-addicted.ro.