Masinile Made in Romania-ne urca in top producatori Europe

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Un articolas frumos, platit de cei de la Ford care incerca in disperare sa-si maximizeze prezenta pe piata romaneasca si sa nu piarda o mult promisa autostrada care nu mai duce la Craiova ci in metropola industriala ... Alexandria.

Desi un mic fan Ford (macar pentru ca am avut doua in familie pe care le-am dus aproape 300.000km) modelul B este ... exact ce nu trebuie sa fie pe piata romaneasca. Un esec...din multe motive ce nu merita enumerate. Puteti incepe cu pretul, daca vreti sa stiti :)

Mai trist este ca o fabrica ce produce doar 185 masini pe zi (spre comparatie Dacia produce 1390) este al doilea contribuitor la PIB, al doilea exportator al tarii dupa fabrica din Arges.... Cam la asta s-a redus industria romaneasca in anul de gratie 2013.
 
Nu vreau sa se supere nimeni dar Ford are traditie in Romania
http://www.dailybusiness.ro/stiri-auto/povestea-ford-in-romania-de-la-limuzina-din-anii-30-la-modelul-low-cost-ce-va-fi-lansat-in-2010-30679/
Chiar titratul pilot Petre Cristea reusea un succes la MonteCarlo cu un Ford,nu era unul produs in Ro, dar marca era intrata in inimile romanilor...

http://autoturism.rdslink.ro/ist.htm
Faptul ca se vor produce modelele Fiesta, este de bun augur.Paleta automobilelor vandute aici dar si produse creste...
aici ceva din Brasovul de altadata, un autobuz Ford...
http://lc1.ro/PDF/DinBrasovulDeAltadata.pdf
 
Pai de ce sa fie suparare ?
Exista un articol despre Ford Romania pre 1940 si fabrica lor din Bucuresti chiar aici pe forum....

Inainte de 1940 majoritatea covarsitoare a masinilor existente in Romania era de origine nord-americana. Dintre acestea Fordul ocupa o pondere mare. Si astazi, Ford este popular daca e sa ne uitam doar la cate sunt pe strada.

Din punctul meu de vedere pot sa produca la noi si biciclete si ligheane, atata vreme cat aduc bani la un buget vai de el si fac locuri de munca nu poate sa fie decat bine. Extinderea productiei cu Fiesta MK7 (B-max nu e altceva decat o Fiesta inaltata si fara montant central) personal imi confirma ce scriam mai sus : B max nu este un succes de piata in Romania (personal am vazut extrem de putine si alea purtand numere sau colante de reprezentanta) si este singura masina cu care poti concura in mod real cu segmentul compactelor din care face parte Sandero.

Eu le urez sincer succes. Am avut pe mana Fiesta MK6 si MK7 (cea din urma o folosesc acum zi de zi si are 161.000km in 4 ani) si mi-as fi dorit ca Fiesta seria 7 sa se produca in Romania la preturi pentru Romania. B-max e o cenusareasa buna probabil pentru alte piete (desi cifrele de productie nu o arata) dar la noi, nu a prins.

Pacat ca se gandesc sa produca Fiesta in Romania cand deja ea are peste 5 ani de cand se produce la Koln si a ajuns deja la a doua generatie....