Salut all,
In aceste zile firma Rietze a livrat in sfarsit la magazine un model pe scara N anuntat de o bucata buna de vreme, si anume, asa cum spune si titlul, un MAN Lion&8217;s City DD, versiunea DL05, un autobuz urban etajat de 13,75m lungime, pesemne cel mai mare autobuz urban actualmente in serviciu in lume.
Trebuie spus ca orasul Berlin a fost primul din lume, inainte de Londra, unde s-au folosit autobuze etajate si traditia s-a pastrat pana in prezent! Acestea vin toate de la aceeasi firma, MAN (inainte de 1967, Buessing, inghitita in 1970 de MAN), in cooperare cu carosierul (si nu numai) Waggon Union.
Iata micul monstru, intr-un cadru adecvat :
Dupa metoda Rietze, carcasa este un singur bloc de plastic transparent, gravat si vopsit de mai multe ori ca sa arate cum trebuie. Sa nu uitam ca este vorba de un model de numai 8,5 cm lungime, adica poza il arata de cateva ori mai mare ca in realitate! Pe scara N este al doilea autobuz etajat berlinez, dupa D38 de la Wiking&8230; si pentru prima data cand Rietze ii gratifica pe amatorii scarii N cu un autobuz cu interior ! Sa speram ca se va continua ca in H0 cu un D89 sau un D95 !
Enjoy,
In aceste zile firma Rietze a livrat in sfarsit la magazine un model pe scara N anuntat de o bucata buna de vreme, si anume, asa cum spune si titlul, un MAN Lion&8217;s City DD, versiunea DL05, un autobuz urban etajat de 13,75m lungime, pesemne cel mai mare autobuz urban actualmente in serviciu in lume.
Trebuie spus ca orasul Berlin a fost primul din lume, inainte de Londra, unde s-au folosit autobuze etajate si traditia s-a pastrat pana in prezent! Acestea vin toate de la aceeasi firma, MAN (inainte de 1967, Buessing, inghitita in 1970 de MAN), in cooperare cu carosierul (si nu numai) Waggon Union.
Iata micul monstru, intr-un cadru adecvat :
Dupa metoda Rietze, carcasa este un singur bloc de plastic transparent, gravat si vopsit de mai multe ori ca sa arate cum trebuie. Sa nu uitam ca este vorba de un model de numai 8,5 cm lungime, adica poza il arata de cateva ori mai mare ca in realitate! Pe scara N este al doilea autobuz etajat berlinez, dupa D38 de la Wiking&8230; si pentru prima data cand Rietze ii gratifica pe amatorii scarii N cu un autobuz cu interior ! Sa speram ca se va continua ca in H0 cu un D89 sau un D95 !
Enjoy,