Malaxa 78-1008 la H0

Am tă’iat-o pentru printare, i-am fă’cut un ,, Lip cu groove ,, adică’, bă’nuiesc, nut şi feder

Mîine cred c㒠printez una de probă’, adic㒠ambele bucă’ţi. Le-am pus ră’sturnate c㒠altfel dura 18 ore. Ră’sturnate, unde nu mai e nevoie s㒠umple interiorul, m㒠scot la 7 ore şi 45 min.



 
Pentru c㒠domnul Dorel alias LDH, mi-a dat schiţele pentru varianta pe 2 osii, am printat-o azi.

Am gă’sit o singur㒠poz㒠pe net, pe un blog, e garat㒠parc㒠în gara de la Iaşi. Nu-mi dau seama ce numă’r de înmatriculare are, doar bă’nuiesc c㒠este seria 77-0146

Cine ştie mai bine e binevenit s㒠corecteze. Poza e din unghi şi nu se disting clar unele cifre.





 
Este vorba despre 77-0141-0
http://cfr.stfp.net/Pic/78/%5E7801410977-0141-0D_mOI:1.jpg
 
Un demers similar aici:

www.trennet.ro/products/gallery/file120.pdf

ia legatura cu autorul machetei (si al articulului), sunt sigur ca o sa te ajute cu mult mai multe informatii sa poti finaliza modelul.
 
Am avut un pic de timp şi am mai lucrat la modelele mele. Mai am de pus ornamentele la geamuri, coşul pe acoperiş, barele şi de vopsit. Sunt vreo 2 zone unde va trebui s㒠dau un pic de chit s㒠nu se mai vad㒠straturile de plastic. De asemenea m-am apucat s㒠proiectez şasiul.


 
Azi am mai dat cu șmirghel, pile și diluantul din imagine.
Diluantul l-am dat cu o cârpă. Am înmuiat cârpa în diluant și am șters ușor pe suprafața aotumotorului.

Ce a ieșit nu-mi venea să cred.


DSCF0020.jpg


DSCF0018.jpg
DSCF0017.jpg

DSCF0019.jpg


cred că mîine-i dau o vopsea
 
Azi am primit de la domnul Anghel Sorin ultimele date cu partea șasiului din alamă :

- roți
- angrenaje
- detalii
- motor

După ce va fi gata partea din alamă, aceasta va fi încadrată în noul șasiu.
Șasiul va fi comun, atât pentru Malaxa 900 cât și pentru 77-141 (aerodinamic)

Note:
1. Modelul este motorizat cu un motor model N-20. Transmisia se face la o axa prin cardan diametru 1.5 mm.
2. Primul etaj de reducție (1/2) cu roti dințate 14 si 28 dinți modul 0.3, separație intre axe 6,3 mm
3. Al doilea etaj de reducție (1/20) cu mecanism melc/roata melcata montat in cutie de transmisie.
4. Cutia de transmisie este prevăzută cu bucșe bronz diametru 1,5 mm pentru ax melc si 2 mm pentru ax osie.

00.jpg
01.jpg
 
Sunteți o inspirație. Mult respect pentru ceea ce faceți.