In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Avand in vedere ca trebuie slefuit dupa imprimare, nu are nici un sens sa le pui din proiect.
Maxim poti lasa o gaura in care ulterior sa bagi o teava pe post de far.
Am tăiat-o pentru printare, i-am făcut un ,, Lip cu groove ,, adică, bănuiesc, nut şi feder
Mîine cred că printez una de probă, adică ambele bucăţi. Le-am pus răsturnate că altfel dura 18 ore. Răsturnate, unde nu mai e nevoie să umple interiorul, mă scot la 7 ore şi 45 min.
Am terminat de printat. Pentru că modelul a fost printat cu acoperişul în jos, pentru economie de timp, material şi curent electric, materialul de susţinere a fost pe afară. Ca atare necesită un pic de chit.
Pentru că domnul Dorel alias LDH, mi-a dat schiţele pentru varianta pe 2 osii, am printat-o azi.
Am găsit o singură poză pe net, pe un blog, e garată parcă în gara de la Iaşi. Nu-mi dau seama ce număr de înmatriculare are, doar bănuiesc că este seria 77-0146
Cine ştie mai bine e binevenit să corecteze. Poza e din unghi şi nu se disting clar unele cifre.
Am avut un pic de timp şi am mai lucrat la modelele mele. Mai am de pus ornamentele la geamuri, coşul pe acoperiş, barele şi de vopsit. Sunt vreo 2 zone unde va trebui să dau un pic de chit să nu se mai vadă straturile de plastic. De asemenea m-am apucat să proiectez şasiul.
Azi am mai dat cu șmirghel, pile și diluantul din imagine.
Diluantul l-am dat cu o cârpă. Am înmuiat cârpa în diluant și am șters ușor pe suprafața aotumotorului.
Azi am primit de la domnul Anghel Sorin ultimele date cu partea șasiului din alamă :
- roți
- angrenaje
- detalii
- motor
După ce va fi gata partea din alamă, aceasta va fi încadrată în noul șasiu.
Șasiul va fi comun, atât pentru Malaxa 900 cât și pentru 77-141 (aerodinamic)
Note:
1. Modelul este motorizat cu un motor model N-20. Transmisia se face la o axa prin cardan diametru 1.5 mm.
2. Primul etaj de reducție (1/2) cu roti dințate 14 si 28 dinți modul 0.3, separație intre axe 6,3 mm
3. Al doilea etaj de reducție (1/20) cu mecanism melc/roata melcata montat in cutie de transmisie.
4. Cutia de transmisie este prevăzută cu bucșe bronz diametru 1,5 mm pentru ax melc si 2 mm pentru ax osie.