Locomotive clasa 40 Phoenix - Softronic

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Designul pentru skoda 109 E este facut de Porsche Design.
Avind in vedere ca in tarile vecine Romaniei sint in functiune rude apropiate ale 40-2001, este mult mai usor de obtinut o certificare a acesteia in aceste tari, cred ca si cu acest scop a si fost construita, trafic de marfa in Romania, Bulgaria, Iugoslavia, Ungaria , o piata in extindere pentru firmele private .
 
acum am descoperit, tot pe clubferoviar, varianta engleza.... Softronic Craiova intends to accomplish the first Romanian locomotive with an asynchronous engine. The company in Craiova has won the Railway Excellence Award for business initiative at Club Feroviar Awards which took place on the occasion of the Romanian Railway Days 2008. During the event, the President of the company&8217;s Administration Board, Ionel GhiĂžă, declared that the company had more such great plans and that they were already working at another ambitious project: the first locomotive with an asynchronous engine in Romania which could be launched in 2010 or 2012 at InnoTrans Fair. In no more than a year, the company will start testing the locomotive. The representative of the company has also said that the 6600 kW locomotives, which was exhibited at the Romanian Railway Days, is certified to run on Bulgarian and Hungarian routes and that the company wanted to extend this certification to former Yugoslavia as well. Ionel GhiĂžă declared, for the first time in public, that they had serious offers for the new locomotives from Hungarian operators. An advantage which contributes to the success of the new locomotive is the 25 kW power supply, common to several European networks but also the signaling and control systems of the hauling vehicle. Softronic 6600 kW could run without problems from Bucharest to Vienna and even further in Germany. In case of a potential collaboration with the Hungarian operators, Softronic will become the first Romanian locomotive manufacturer active on the Hungarian market.
Presently, the company in Craiova intends to exhibit the locomotive at a profile fair in Eastern Europe. Ionel GhiĂžă declared he was hoping that Softronic project would prove to be attractive for the Romanian operators and added that the Romanian industrial production should be supported by central authorities irrespective of the its activity field.
P.S...in Germania si Austria, din cite stiu reteaua de alimentare e 15KV, nu 25....ca in Romania si Ungaria...
 
Multam de informatii florrin 12.Sunt cu mult mai utile astfel de informatii decat parerile personale legate de design care la urma urmei sun deduse dintr-o fotografie.
 
sa inteleg ca vor sa faca si o versiune multisistem? chiar si asa, tot nu are cum sa respecte normele acelea europeene (nu uitati ca OBB a refuzat autorizatia la BR152 DB Cargo in Austria tocmai de asta, desi e o surioara a Taurus), decat daca i se fac alte boghiuri...

sa asteptam sa vedem Bo'Bo'-ul...
 
Domnilor , nu vreau sa redeschid polemica legata de maglev-ul romanesc , dar muti l-au laudat sau au vazut un lucru care nu miroase a "masina de spalat"
Deoarece ultimul model achizitionat de mine a fost un BR185 ..... dupa o mica cautare pe google . am dat de link-ul de mai jos :
http://www2.chem.elte.hu/gigant_club/pic/de/electric/db185/index_en.html
.... daca comparati "cockpit-urile" (BR185 am inteles ca a fost facut prin 2000) .... cred ca maglev-ul si designerii ( nu stiu daca maglev-ul este in stare sa se miste singura :idea: ) se pot intoarce la sesiunea de toamna :(|) si poate la un curs basic of engines :pig:
p.s. poate exagerez , dar chiar sa economisesti la butoane si la dashboard ( intrerupatoare IEMI cu 1.25 ron/buc. inghesuite pe un plexi )... poate din greseala in loc sa comuti microintrerupatorul pentru franare de urgenta ( nu are ciuperca pentru opriri de urgenta) comuti pe viteza superluminica :pig: :pig: , dar poate treci si in alta dimensiune :skul: ; poate si sistemul de "autodiagnosticare" ar fi un moft , ca doar trebuie sa bage si baietii din service cateva zeci de ore in factura de intretinere ( cred ca preventive maintenance nu exista la indestructibilul maglev , pentru ca designul dupa schite originale din anii '60 prezinta garantia timpului ) sau sa mai carpeasca " pe shestache" cateva greseli datorita "rotunjirilor" aplicate de calculatorul de buzunar :confused:
:bye: :bye:
p.s. 2 : toate greselile din aest text au fost facute cu buna stiinta
 
65

<t>Oare are locomotiva instalatia de indusi ca sa poata merge si in Ungaria de exemplu daca da ar fi numai bine pt a se mai limita trecerea prin vama , daca da atunci este ideala daca nu folosirea ei pe trenurile de marfa este buna <br/>
<br/>
<br/>
Eu cred ca ar trebui ca citeva locomotive disel sa aiba aceasta instalatie de recunoastere pt a putea merge si in Ungaria mai ales pe granita de vest tocmai pt a se face controlul mai repede in frontiera si a reduce timi de parcurs , acest fapt se face si in slk , hu , si au unde locomotivele unei tari merg pe teritoriul altei tari fara probleme</t>
 
Probele nu se fac mai intii la Faurei? Sau pentru ce au redeschis cu tam-tam poligonul?
OK, se fac probe si in tractiune, dar nu ar trebui sa fie dublata de o locomotiva ,,consacrata"? sau poate ca sub noua caroserie e de fapt una si nu mai e nevoie de masuri speciale de siguranta.
Pe de alta parte daca tot au construit phonixul si acvilele trebuie sa intre in circulatie nu-i asa, ca doar n-o sa le expuna prin statii precum aburoasele.
Si daca tot au trecut pe pasari pe linga uliu, poate urma soimul.
Ciudat ca automotoarele 900 nu se numesc rindunica.
 
Fratilor!
Daca pica vopseaua de pe ele nu va place...daca sunt vopsite cit de cit iar nu va place. Daca CFR nu va cere parerea inainte nici modernizarile nu va plac. Despre mizeria din vagoane... nu mai zic.. parca numa' altii calatoresc cu ele.
Daca era un vultur sau o acvila pe un Tarus probabil citeam zeci de posturi de oameni dati pe spate de admiratie.
Scuze de off topic!
 
cineva trebuie sa tina si partea lor... exact asa a fost si cu loganul, toti au urlat ca arata aiurea, e disproportionat si totusi logan a dat lovitura prin pretul oferit. daca producatorii lui "vulturica" o sa reusesca acelasi lucru nu putem decat sa ne batem fericiti pe burta, inca un produs romanesc a dat lovitura. pana la urma conteaza pretul si performantele , nu cum e pictata ( dar o firma serioasa ar alege ceva mai simplu, mai usor de "reparat" ) sa speram ca nu ii pica smaltul la primavara odata cu dezghetul...
 
specific romanilor nu stiu decat sa dea din gura aiurea sa nu tina cu produsele lor numa altii pot face lucruri bune noi nu putem , dar dam din gura de nu se poate , cu ce va deranjeaza infatisarea acelei locomotive , e chiar draguta , un aspect destul de placut , si conteaza ce poate sa faca la urma urmei exact cum a spus si gabi_todoran daca era un taurus repede aveati cuvinte de lauda nu va inteleg traiti in tara asta dar nu tineti deloc cu ea numai pe altii i vedeti , si cu vagoanele la fel cum apare ceva cum trebuie sa comentati in " - " pacat normal fiecare tine cu tara lui si la urma urmei si vagoanele si locomotiva asta sunt chiar ffff bune :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Domnilor,

ce este atata de comentat legat de infatisarea acestei locomotive nu inteleg,
sincer, am vazut atatea opinii si critici ...

Pana la urma lucrurile sunt foarte simple, locomotiva este un "prototip", construit mai mult pentru prezentare, pe principiul "uite asta putem noi sa facem, asta stie sa faca, atata costa". Evident ca daca a fost facuta pentru prezentare are o schema de vopsire ciudata, facuta sa atraga atentia, nu conteaza ca ne place sau nu, ea trebuie sa atraga atentia si cred ca suntem cu totii de accord ca o face foarte bine. Da, are un design ciudat, da, si mie imi place de 10 ori mai mult EA-ul clasic, insa toate acestea nu conteaza, eu unul nu pot sa nu ma bucur foarte tare ca este totusi un produs nou ca si realizare, chiar daca nu si 100% nou ca si conceptie. Si ce e asa de rau ca e in probe la CFR nu vad.

Haideti sa incercam sa ii dam o sansa, si sa mai lasam critica neproductiva deoparte.

parerea mea.
 
scuze de intrebare. E mult acei 6600 KW pentru infrastructura Cfr ??

eu personal am vazut-o doar din poze; are un design mai aparte dar important e ce poate nu cum arata ;)

oare se vor mai face si altele sau aceasta va ramane precum 42-0332 ? :(
 
6400 kw

http://www.freeweb.hu/topcardkiado/lista.php?katalogusid=kat0067&cim=Siemens%20Taurus%20series&nyelv=qen

pai nu tot cu siemens s/a facut si comanda la :vulturica: ?? sa fie oare aceiasi actionare?
 
Dr2005 a spus:
A ajuns la CFR Călători???!!!!! La ce le trebuie lor o locomotivă de 6600 kW?!

Eu chiar nu stiu cu ce se mananca acesti kw etc...

stiu doar ca reteaua este alimentata cu 27000.

din mesajul lui Dr2005 pare acei 6600 kw ca ar fi prea multi pentru trenurile de calatori in comparatie cu zecile de tone de la marfa sau o fi din cauza ca e trecut de ora 11 noaptea ?? :D
 
cristiCFR a spus:
Din cate am auzit chiar e la CFR Calatori.
Dr2005 a spus:
La ce le trebuie lor o locomotivă de 6600 kW?!

La imagine :D

Nu la imagine.
Gresit nenea Cristi.
Tocmai tu? Nu ma asteptam.

Cai putere e bine sa fie cat mai multi la motor din simplul motiv ca un motor puternic consuma mai putin si se uzeaza, lucru cel mai important, mai greu decat unul cu cai putere mai putini si utilizat aproape de puterea maxima.

Una este sa ai 250 kg/CP si alta sa ai 25kg/CP
Una este sa ai un cuplu motor de 90 Nm si alta este sa ai un cuplu de 900 Nm.

:cafea:
 
Singurul aspect pozitiv cu locomotiva asta e faptul ca s-a produs o locomotiva.In rest zau comparatia cu o Dacie 1310 tunata nu e departe de realitate.Si nu ma refer la vulturul ala ametit.
Sincer acum comparatia cu Taurus e o chestie fortata aceasta fiind o locomotiva moderna capabila sa atinga viteze de peste 200km/h(de asta are nevoie de 6,4MW) iar chestia scoasa de softronic are ca baza o locomotiva veche de 43 ani.Ca are 6,6MW nu incanta pe nimeni fiindca viteza nu este exagerat de mare, iar trenurile sunt de 3-4-5 vagoane exceptii fiind doar alea care sunt defapt mai multe trenuri combinate (ex. Ister + Maramures).
Iar in majoritatea cazurilor boboacele care le avem la 3,4MW sunt exact cea ce trebuie(daca imi aduc e bine aminte a fost o perioda in care IC-ul Buc.-Timisoara era tras de o boboaca si merge foarte bine pe panta de la Balota).
Dar din nefericire inca in Romania se merge pe principiul sa avem noi cel mai mare tort, sau carnat de parca asta ar folosi la ceva.
Cai putere e bine sa fie cat mai multi la motor din simplul motiv ca un motor puternic consuma mai putin si se uzeaza, lucru cel mai important, mai greu decat unul cu cai putere mai putini si utilizat aproape de puterea maxima.

Asta cu consumul am reticente consumul fiind dat in mare de sarcina si randamentul motorului(asta in mod normal ar trebui sa fie destul de mare).Dar problema majora e ca incep sa creasca costurile foare mult la partea de comanda , executiile sunt altele pentru curenti mai mari deci s-ar putea per total sa nu fie cea mai buna solutie.