Stimaţi colegi,
Am avut astăzi ocazia să ajung în curtea celor de la REMAT Suceava unde activează locomotive ale unui operator privat de locomotive din România, ELECTROCOMP. Vă voi prezenta
LDH45-389<i></i> care a fost activă multă vreme în Fălticeni, salvată de la tăiere, furt etc. de către cei de la Electrocomp şi îngrijită/menţinută în parametrii de funcţionare de către tatăl meu: actuala
86-0081-9<i></i>! O BIJUTERIE!
întrucât nu am acum timpul necesar să realizez în stilul unui ââŹÂminireportajââŹÂ (dar cu promisiunea apariţia acestuia în viitor), prezint, pe scurt, fotografiile cu descrierea aferentă.
Locomotiva diesel-hidraulică înmatriculată 86-0081-9 (ex-LDH45-389)<i></i> pregătindu-se de manevră la REMAT Suceava
Deşi seria i-a fost ştearsă din nu ştiu ce motiv, aceasta este
25.192<i></i>, conform Cărţii Tehnice a Locomotivei LDH45-389.
Postul de conducere
Tabloul electric
Panoul de diagnosticare a parametrilor tehnici de funcţionare a agregatelor instalate pe locomotivă
Motorul MB836Bb cu putere nominală de 450 CP (aici se vede presostatul de 0,6 bar desfăcut în vederea remedierii acestuia. La timpul potrivit voi publica filmul aferent acestei acţiuni)
Aspect frontal capotă mare