Locomotiva cu abur in proba

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

Doru

Well-Known Member
Trenulist
14 Februarie 2008
500
0
Cluj Napoca
YAHOO
[email protected]
LOCATION
Cluj Napoca
Astazi a fost o zi mare la REMARUL.
Unul din motive este scoaterea in proba a locomotivei cu abur propietatea primariei ZLATNA, dupa o reparatie capitala.
Evenimentul l-am resimtit cu o emotie deosebita.Cred ca toti angajatii din uzina erau mai mult decat entuziasti.
Cateva poze si filmulete pe care am apucat sa le fac cu telefonul.
Am fost luat prin surprindere si nu am dus cu mine aparatul foto.



http://vid546.photobucket.com/albums/hh406/dorucob/video-2014-10-28-11-46-09_zpsmmrqklxr.mp4


http://vid546.photobucket.com/albums/hh406/dorucob/video-2014-10-28-12-25-12_zpsbauf5jfz.mp4


https://www.youtube.com/watch?v=rAzRgD3-EAk&feature=youtu.be
 
Domnilor, "Felicitari !!!" este prea putin spus.
Mai ales ca eu stiam ca nu mai avem o autoritate care sa verifice/autorizeze cazanele. Va rog spuneti-mi daca gresesc (adica nu exista aceasta problema), sau altfel - cum s-a rezolvat

multumesc,
Adi
 
Nu mai avem locomotive la care sa le autorizeze cazanele.

ISCIR, partea interesanta e ca ei autorizeaza cazanele dar si pe cei care lucreaza la magazinele mari cu stivuitorul. Interesanta alaturare, macarale si cazane.

http://www.iscir.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=25&Itemid=28
 
Am gasit poze cu ea inainte de restaurare! Formidabil, daca din asemenea gramada de rugina s-a putut face o locomotiva functionala inseamna ca pot fi facute si altele, aflate acum in stare mult mai buna.
 
Sunt perfect de acord cu ce spui. Inca n-ar fi prea tarziu ca o parte din patrimoniu sa mai fie salvat. Din cate am vazut eu in REMARUL mai sunt cativa entuziasti, dar si oameni cu calificare, ce ar putea sa mai salveze din aceste piese istorice.Pentru aceasta locomotiva s-a mai apelat si la competenta unor vechi meseriasi pensionari. Acum se lucreaza la 2 vagoane de epoca ce vor fi atasate acestei locomotive.
 
Astazi s-a mai desfasurat o etapa in calea desavarsirii acestei piese istorice care acum va purta numele de CRAITA.
Locomotivei i s-au mai adus cateva reparatii. Instalatia de frinare, sistemul de iluminare, reglaje.
Urmeaza vopsirea finala.



Filmarile sunt aici:

https://www.youtube.com/watch?v=SMOIj4ZDaJA&feature=youtu.be

https://www.youtube.com/watch?v=kdOc1dKkp0U&feature=youtu.be

https://www.facebook.com/video.php?v=733147903445175&set=vb.100002499155416&type=2&theater
 
"Vineri, la ora 12.00, dup㒠120 de ani de la primul şuier al mocă’niţei, locomotiva cu abur a sunat iar pe Valea Ampoiului. „Cră’iţa”, cum îi spun zlă’tnenii locomotivei cu aburi, a fost repornită’. Autorită’ţile locale au restaurat aceast㒠bijuterie a secolului trecut şi au repus-o în funcţiune în prima zi a celei de-a treia ediţii a FIFE Zlatna. "

Craita2.jpg

sursa - http://alba24.ro/foto-suieratul-craitei-a-anuntat-deschiderea-celei-de-a-treia-editii-a-fife-zlatna-inaugurarea-noii-primarii-si-parada-portului-popular-416477.html