- 17 Ianuarie 2006
- 5.547
- 16
- WEBSITE
- http://www.trains-addicted.ro
- YAHOO
- bogdannf
- LOCATION
- Cluj Napoca / Bucuresti
Dr2005 a spus:Cu riscul de a fi off-topic: bun, avem o locomotivă 90% nouă, mai puternică, probabil cu un consum mai mic. Dar cum îşi permite o societate aflată în faliment precum CFR Marfă să comande aşa ceva? Ăsta să fie cadoul pe care GFR îl va primi până la urmă (LDE2300, EA-uri cu IGBT şi LDHuri seria 84)?
Dragos, nu fii pesimist! Carpathia a salvat o parte dintre supravietuitorii Titanicului! Cine stie, poate ca numele nu a fost ales la misto (desi eu asa cred :twisted: )!Cu riscul de a fi off-topic: bun, avem o locomotivă 90% nouă, mai puternică, probabil cu un consum mai mic. Dar cum îşi permite o societate aflată în faliment precum CFR Marfă să comande aşa ceva? Ăsta să fie cadoul pe care GFR îl va primi până la urmă (LDE2300, EA-uri cu IGBT şi LDHuri seria 84)?
Intr-o lume de BoB-ici, un CoCo va fi cu adevarat o aparitie interesanta! Si le va da tuturor o mare problema si cam fara rezolvare: de ce mai face cineva un CoCo?Ma bucura gandul ca la remarul este de lucru si ca tara asta are cu ce sa se laude la o expozitie de talie internationala. Bravo!
WeepingEye a spus:Intr-o lume de BoB-ici, un CoCo va fi cu adevarat o aparitie interesanta! Si le va da tuturor o mare problema si cam fara rezolvare: de ce mai face cineva un CoCo?
dantm a spus:...Oare de ce i-au zis Carpathia cu th? Carpatica era mai ...
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.