Catalin,
Merci de completari! Intr-adevar, aceste locomotive au fost initial integrate tractiunii feroviare a administratiei Buzau-Marasesti, unde au purtat numerele respective.
Ma intreb acum care va fi fost schema de vopsire a acestor masini. Probabil ca initial, atunci cand au venit in Romania, ele erau vopsite in schema tipic bavareza pe care o puteti vedea si in pozele mele: verde oliv pentru sasiu si roti, verde oliv cu ancadramente negre pentru cutia tenderului, marchiza, cazan, negru mat pentru cutia de fum si cos.
Este de presupus ca aceasta schema a fost mentinuta si in cadrul administratiei Buzau-Marasesti.
Dar oare s-a pastrat aceasta schema si dupa integrarea in CFR? sau s-a trecut la schema de vopsire tipica a CFR, in care sasiul si rotile erau de culoare brun-noyer, adica un soi de maro ciocolata?
Tare ma tem ca la acest capitol, in lipsa unor probe obiective, tot ce putem face este sa facem speculatii!
Merci de completari! Intr-adevar, aceste locomotive au fost initial integrate tractiunii feroviare a administratiei Buzau-Marasesti, unde au purtat numerele respective.
Ma intreb acum care va fi fost schema de vopsire a acestor masini. Probabil ca initial, atunci cand au venit in Romania, ele erau vopsite in schema tipic bavareza pe care o puteti vedea si in pozele mele: verde oliv pentru sasiu si roti, verde oliv cu ancadramente negre pentru cutia tenderului, marchiza, cazan, negru mat pentru cutia de fum si cos.
Este de presupus ca aceasta schema a fost mentinuta si in cadrul administratiei Buzau-Marasesti.
Dar oare s-a pastrat aceasta schema si dupa integrarea in CFR? sau s-a trecut la schema de vopsire tipica a CFR, in care sasiul si rotile erau de culoare brun-noyer, adica un soi de maro ciocolata?
Tare ma tem ca la acest capitol, in lipsa unor probe obiective, tot ce putem face este sa facem speculatii!