Salutare Claudiu, calatoria a fost super!
Preturile la modelele feroviare nu-s chiar de loc cum te-ai astepta acolo, fiind mai aproape de producator! Dupa un drum din asta si dupa o vizita intr-un magazin de profil incepi sa apreciezi mai mult eforturile unor dealeri de trenulete din Romania!
Dar pentru mine scopul principal n-au fost trenuletele, ci asta:
Este vorba despre unicul exemplar pastrat al locomotivei bavareze B IX, mai precis exemplarul cu numarul de fabricatie 1000 din 1874. Aceasta locomotiva este extrem de interesanta si pentru noi, romanii, fiindca patru exemplare identice au ajuns la CFR dupa 1877 si au fost, in perioada respectiva, cele mai rapide locomotive romanesti.
Locomotiva respectiva este pastrata incepand de acum doi ani la muzeul feroviar din Freilassing; inainte de asta a fost la Deutsche Museum, MĂźnchen.
Cam atat pentru azi, voi reveni insa pe parcurs cu alte amanunte, am facut o multime de poze de detaliu cu locomotiva in cauza.
Deocamdata, va rog sa analizati si sa apreciati detaliul "high tech" al elementului pentru curatirea sinei amplasat in fata rotilor alergatoare!
Salutari din Constanta,
Dorin
Preturile la modelele feroviare nu-s chiar de loc cum te-ai astepta acolo, fiind mai aproape de producator! Dupa un drum din asta si dupa o vizita intr-un magazin de profil incepi sa apreciezi mai mult eforturile unor dealeri de trenulete din Romania!
Dar pentru mine scopul principal n-au fost trenuletele, ci asta:
Este vorba despre unicul exemplar pastrat al locomotivei bavareze B IX, mai precis exemplarul cu numarul de fabricatie 1000 din 1874. Aceasta locomotiva este extrem de interesanta si pentru noi, romanii, fiindca patru exemplare identice au ajuns la CFR dupa 1877 si au fost, in perioada respectiva, cele mai rapide locomotive romanesti.
Locomotiva respectiva este pastrata incepand de acum doi ani la muzeul feroviar din Freilassing; inainte de asta a fost la Deutsche Museum, MĂźnchen.
Cam atat pentru azi, voi reveni insa pe parcurs cu alte amanunte, am facut o multime de poze de detaliu cu locomotiva in cauza.
Deocamdata, va rog sa analizati si sa apreciati detaliul "high tech" al elementului pentru curatirea sinei amplasat in fata rotilor alergatoare!
Salutari din Constanta,
Dorin