De pe pagina de facebook - Viorel Lucaci
"Cele mai multe dintre desenele şi figurile expuse în acest album, sunt reproduceri fidele (dar îmbunătăţite ca grafică) conform celor prezentate în REGULAMENTUL DE SEMNALIZARE Nr. 004 aprobat prin Ordinul Ministrului nr. 1482 din 04.08.2006. Câteva desene reprezintă sinteze ale unor informaţii bazate pe acest Regulament, precum şi exploatarea feroviară ââŹâ fiind reprezentări proprii."
"Principiul de funcţionare al blocului de linie automat cu patru indicaţii (BLA4I) - desen reintrodus în acest album, ca urmare a unei observaţii venite de la Ionut Andrei M . Eu greşisem timpii după care se stinge lampa galbenă de pe pupitru, (20, 24 şi 32) corect fiind 20s pentru regimul Rapid, 26s pentru Persoane şi 34s pentru Marfă"
"Gararea unui tren pe linie abătută cu viteza redusă de 30 de km/h, într-o staţie CF dotată cu semnalizare de tip TMV - desen reintrodus în acest album, ca urmare a unei observaţii venite de la Ionut Andrei M. Eu greşisem timpii după care se stinge lampa galbenă de pe pupitru, (20, 24 şi 32) corect fiind 20s pentru regimul Rapid, 26s pentru Persoane şi 34s pentru Marfă"
"
Gararea unui tren pe linie abătută cu viteza în trepte de 80 şi 30 de km/h, într-o staţie CF dotată cu semnalizare de tip TMV - desen reintrodus în acest album, ca urmare a unei observaţii venite de la Ionut Andrei M . Eu greşisem timpii după care se stinge lampa galbenă de pe pupitru, (20, 24 şi 32) corect fiind 20s pentru regimul Rapid, 26s pentru Persoane şi 34s pentru Marfă"