în data de 24 iunie 2007, am executat o deplasare pe ruta Timisoara Nord ââŹâCraiova cu acceleratul 1692.
Din Craiova am luat un personal pina in Sibiu undeva pe la ora 05,00. Ca orice deplasare pe care o fac, scopul este da poza cite ceva din fiecare oprire de pe traseu.
Cum era dimineata nu am umblat prea mult la setari, deoarece luminozitatea se schimba permanent trenul nu stationa mult, viteza era destul de buna.Dupa cum probabil banuiti, din tren unghiul de incadrare nu e cel mai bun, insa pentru mine a contat in special faptul ca am trecut prin zona.
Chiar daca cu deosebita intirziere am sa postez un articol care poate intereseaza pe cineva macar pentru anumite comparatii ale schimbarilor din zona.

Statia Plaiu Vulcanesti nu o am

Trenul alearga spre Piatra Olt, soarele rasare peste sudul tarii
iar dupa putin timp intra in Piatra Olt.Din pacate un tren mi-a obturat posibilitatea de a poza cladirea garii.
.
Trenul nu stationeaza suficient ca sa pot cobori si porneste in sus pe Olt pe vechiul drum roman.Acum insa insa forturile romane lipsesc insa multe hidrocentrale strajuiesc calea.Unele incepute si abandonate.
Prima oprire Ganeasa

In Colibasi nu a mai ramas nimic din cladire


In Dragasani reusesc sa pozez o parte de istorie, vechiul ceas CFR este inclus intr-o cladire de tip nou.

Din Craiova am luat un personal pina in Sibiu undeva pe la ora 05,00. Ca orice deplasare pe care o fac, scopul este da poza cite ceva din fiecare oprire de pe traseu.
Cum era dimineata nu am umblat prea mult la setari, deoarece luminozitatea se schimba permanent trenul nu stationa mult, viteza era destul de buna.Dupa cum probabil banuiti, din tren unghiul de incadrare nu e cel mai bun, insa pentru mine a contat in special faptul ca am trecut prin zona.
Chiar daca cu deosebita intirziere am sa postez un articol care poate intereseaza pe cineva macar pentru anumite comparatii ale schimbarilor din zona.

Statia Plaiu Vulcanesti nu o am









Trenul alearga spre Piatra Olt, soarele rasare peste sudul tarii




Trenul nu stationeaza suficient ca sa pot cobori si porneste in sus pe Olt pe vechiul drum roman.Acum insa insa forturile romane lipsesc insa multe hidrocentrale strajuiesc calea.Unele incepute si abandonate.
Prima oprire Ganeasa



In Colibasi nu a mai ramas nimic din cladire




In Dragasani reusesc sa pozez o parte de istorie, vechiul ceas CFR este inclus intr-o cladire de tip nou.

