Am executat o deplasare pe linia Cruceni.
Am remarcat ca Regiotrans a luat statia de spalat vagoane a Marfii. In dreptul antestatiei Solventul. Antestatie care acum e abandonata si incepe sa aiba geamuri sparte. Cindva deservea Solventul si o serie de alte unitati industriale situate intre Solventul si Bega. Inclusiv silozul care e pe malul Beghiului si avea un LDH de manevra. Antestatia lucra in tandem cu Timisoara Vest probabil ca sa degreveze Sudul care lucra in tandem cu Antestatia Azur pina la construirea terminaluluii de conteinere si infiintarea statiei Semenic.

linia initial era intre Timisoara si Modos, azi Iasa Tomici in Sirbia, de aici numele ramificatia Modos, inainte spre Timisoara Sud dreapta spre Timisoara Vest, apoi linia tramvaiului 3

Urmeaza o gara in cimp, Sinmihai, deserveste comuna Sinmihaiu Roman (mai este unul German)

Dupa Sinmihai linia face o curba la stinga spre Parta. Inainte de a intra in Parta, din tren vad strda pe care locuiesc... in Sag. este specificul acestei zone in care caile ferate au fost la un moment dat mai dese decit drumurile. printr-o curba la dreapta trenul intra in statia Parta. proprietarul cladirii a incropit pentru putinii calatori o copertina de tabla.
In Peciul Nou linia este pe strada insa cred eu, strada a aparut dupa constructia liniei. Macazele sint demontate, in cladire locuieste cineva, la intoarcere mi-a strigat ca nu am voie sa pozez.

inainte de Giulvaz e Cebza halta, pe vremuri aici erau rastele pentru zeci de biciclete, cebza fiind la 6 km peste Timis iar ivanda la 4 km in sens opus. Acum si cladirea a disparut.
Cebza era aproape de prevestitorul urmatoarei gari: Giulvaz, de unde linia face o noua curba la stinga spre Timis iar apoi printr-o curba la dreapta intra in Rudna. Alta rusine, desi ceva tigani stau acolo si chiar si magazia de linga buda au transformat-o in locuinta.
http://i397.photobucket.com/albums/pp51/dantm120/Cruceni/PB079310.jpg~original

Urmeaza aproape 20 de minute pina la Cruceni.

Linia continua pina la Iasa Tomici, unde se unea cu o alta linie care se mergea pina la Pardani actual Medija. Intre aceste 2 localitati dupa trasarea frontierelor linia era in peaj prin Romania, terasamentul si alte urme le-am vazut prin 2000 cind am lucrat in zona.
Mai mult in Pardani se unea cu linia care venea de la Jimbolia la Ionel si continua pina la Kikinda.
aici citeva cadre cu linia in peaj
http://trenuletz.myfreeforum.ro/cfr-file-de-istorie-f36/ionel-romania-meda-pardany-serbia-t374.htm
Ca si alte gari din tara si Cruceni pacatuieste la capitolul asezare, adica trenul trece prin fata caselor si opreste in celalalt capat al satului in afara lui. in mod ciudat nu s-a gindit nimeni sa incropeasca un punct de oprire undeva mai aproape de sat.
pozele sint din cabina la intoarcere
Cruceni

Giulvaz

Peciu Nou

La Parta am coborit. Am venit acasa pe jos pe digul Timisului. nu am pozat dar de pe dig se vede gara Parta si linia 922 pe partea opusa.

Am remarcat ca Regiotrans a luat statia de spalat vagoane a Marfii. In dreptul antestatiei Solventul. Antestatie care acum e abandonata si incepe sa aiba geamuri sparte. Cindva deservea Solventul si o serie de alte unitati industriale situate intre Solventul si Bega. Inclusiv silozul care e pe malul Beghiului si avea un LDH de manevra. Antestatia lucra in tandem cu Timisoara Vest probabil ca sa degreveze Sudul care lucra in tandem cu Antestatia Azur pina la construirea terminaluluii de conteinere si infiintarea statiei Semenic.



linia initial era intre Timisoara si Modos, azi Iasa Tomici in Sirbia, de aici numele ramificatia Modos, inainte spre Timisoara Sud dreapta spre Timisoara Vest, apoi linia tramvaiului 3



Urmeaza o gara in cimp, Sinmihai, deserveste comuna Sinmihaiu Roman (mai este unul German)

Dupa Sinmihai linia face o curba la stinga spre Parta. Inainte de a intra in Parta, din tren vad strda pe care locuiesc... in Sag. este specificul acestei zone in care caile ferate au fost la un moment dat mai dese decit drumurile. printr-o curba la dreapta trenul intra in statia Parta. proprietarul cladirii a incropit pentru putinii calatori o copertina de tabla.
In Peciul Nou linia este pe strada insa cred eu, strada a aparut dupa constructia liniei. Macazele sint demontate, in cladire locuieste cineva, la intoarcere mi-a strigat ca nu am voie sa pozez.





inainte de Giulvaz e Cebza halta, pe vremuri aici erau rastele pentru zeci de biciclete, cebza fiind la 6 km peste Timis iar ivanda la 4 km in sens opus. Acum si cladirea a disparut.
Cebza era aproape de prevestitorul urmatoarei gari: Giulvaz, de unde linia face o noua curba la stinga spre Timis iar apoi printr-o curba la dreapta intra in Rudna. Alta rusine, desi ceva tigani stau acolo si chiar si magazia de linga buda au transformat-o in locuinta.
http://i397.photobucket.com/albums/pp51/dantm120/Cruceni/PB079310.jpg~original




Urmeaza aproape 20 de minute pina la Cruceni.


Linia continua pina la Iasa Tomici, unde se unea cu o alta linie care se mergea pina la Pardani actual Medija. Intre aceste 2 localitati dupa trasarea frontierelor linia era in peaj prin Romania, terasamentul si alte urme le-am vazut prin 2000 cind am lucrat in zona.
Mai mult in Pardani se unea cu linia care venea de la Jimbolia la Ionel si continua pina la Kikinda.
aici citeva cadre cu linia in peaj
http://trenuletz.myfreeforum.ro/cfr-file-de-istorie-f36/ionel-romania-meda-pardany-serbia-t374.htm
Ca si alte gari din tara si Cruceni pacatuieste la capitolul asezare, adica trenul trece prin fata caselor si opreste in celalalt capat al satului in afara lui. in mod ciudat nu s-a gindit nimeni sa incropeasca un punct de oprire undeva mai aproape de sat.
pozele sint din cabina la intoarcere
Cruceni

Giulvaz


Peciu Nou



La Parta am coborit. Am venit acasa pe jos pe digul Timisului. nu am pozat dar de pe dig se vede gara Parta si linia 922 pe partea opusa.
