Linia 902 Giurgiu-Gradistea-(Bucuresti)

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.965
48
Pe final de an am executat un turneu pe prima cale ferata din vechiul Regat.Am fost impulsionat de faptul ca linia nu ai are trafic trasat in noul mers de tren iar actualele trenuri mai circula pina in 31.12.2017(daca nu intervine ceva)
Linia nu mai ofera mare lucru din perioada initiala.
Am circulat cu Desiro deci pozele sint destul de proste, cu soarele in fata facute prin geamul murdar.Nu prea am reusit sa pozez bine atunci cind se deschidea usa din varii motive.

am sosit la ora 07.20 in Giurgiu, deci am asteptat sa se faca putina lumina

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

gara a trecut printr-un proces de modernizare prezentat la tv in saptamina in care am mers si eu, prin urmare am auzit refrenul cunoscut,,n-aveti voie sa pozati in tren".

http://stirileprotv.ro/stiri/inspectorul-pro/garile-fantoma-din-romania-autoritac-ile-au-cheltuit-pentru-ele-350-de-milioane-de-lei.html

linia 4 din gara e folosita ca trotuar de catre locuitorii din zona din ce am remarcat.Nici macar nu i s-a construit copertina.

by , on Flickr

imediat dupa plecare apare racordul spre GiurgIu Sud si de acolo tot paienjenisul de linii industriale. Parea abandonat

semnalul de intrare in Giurgiu din directia Giurgiu Sud

by , on Flickr

semnalele de la ramificatia spre Giurgiu Sud, in stinga dinspre Giurgiu in dreapta direct dinspre Giurgiu Nord

by , on Flickr

semnalul de intrare din directia Giurgiu Sud in linia spre Giurgiu Nord(practic nu stiu care a fost linia initiala si care racordul sau asa s-a construit de la inceput? banuiesc ca in Giurgiu ajungeau doar locomotivele)

by , on Flickr

orasul e destul de rural la periferie

by , on Flickr

Semnalul de intrare in Giurgiu Nord din directia Ruse.

by , on Flickr

Giurgiu Nord(va urma)
multa vegetatie, mai degraba rezultatul neintretinerii.

by , on Flickr

La plecarea din Giurgiu Nord am vazut un siloz care parea neterminat

by , on Flickr

in Fratesti am incercat sa prind o fosta magazie de marfa despre care am prezumat ca ar fi de pe vremea constructiei liniei, cladirea garii era acoperita de vegetatie

by , on Flickr by , on Flickr

Din Daia incepe linia dubla, dar statia este doar PO

by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.965
48
Tabanu

by , on Flickr

Baneasa Giurgiu

pare a fi zona silozurilor deosebite, vad o scara spiralata agatata de un siloz, care are in curte si o locomotiva, dar linia de racord in gara se vede abandonata si napadita de vegetatie

by , on Flickr by , on Flickr

aici magazia de marfuri are acoperisul cazut

by , on Flickr by , on Flickr


Mihai Bravu,

dupa ce a trecut momentul ,,n-aveti voie sa pozati" am aflat ca aici a fost o mare unitate militara care a generat trafic de persoane comparativ cu ce e acuma.Au fost sperante ca se va revigora transpotul de marfa, dar acuma doar vegetatia mai foloseste liniile garii si liniile de racordare ale unitatilor militare.

Nu stiu daca cladirea este de pe prima linie

by , on Flickr by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.965
48
Vlad Tepes

by , on Flickr

Comana e doar un punct de oprire desi aici se termina linia dubla. Au gasit o metoda.

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Am sosit la gradistea si am plecat glont spre pod...

by , on Flickr by , on Flickr

... doar ca sa ma opresc dupa citiva metri unde au navalit 3 dulai din dreapta si 1 dinspre linii. Cum in fata parea un fel de ferma la tirla de ciobani m-am gindit ca acolo sint alti ciini, am stat o vreme asteptind sa treaca ceva oameni. Ciinii nu au achiesat la mincarea ce o aveam la mine. Am decis ca dupa un drum de la Timisoara sa maninc eu si sa renunt la pod. O situatie trista dupa atita drum.

by , on Flickr

citeva semnale frumoase, de tip vechi cu parasolare mari. Gute alte zeiten.
Se observa si niste grinzi de viaduct.

by , on Flickr

viductul Gradistea, se observa ca fiind pentru linie dubla sint de fapt doua viaducte separate.In planul apropiat se poate observa ca fiecare pilon are structura de deasupra separata

by , on Flickr by , on Flickr

se observa dalele de peron puse in dreptul usilor sagetii, in cladirea alaturata s-a deschis o farmacie.

by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.965
48
In acest turneu am pozat si la intors

la plecarea din Gradistea pe stinga am remarcat un teren despre care m-am intrebat daca nu cumva este amplasamentul statiei initiale

by , on Flickr by , on Flickr

Comana

by , on Flickr by , on Flickr

PO Vlad Tepes

by , on Flickr

intre Vlad Tepes si Mihai Bravu

by , on Flickr

firul II este acoperit de vegetatie

by , on Flickr
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.965
48
Mihai Bravu
am vazut doua cantoane tip CFR,

by , on Flickr by , on Flickr by , on Flickr

Baneasa Giurgiu

o jumatate de canton
by , on Flickr by , on Flickr

Tabanu, pozez pe partea cealalta cladirea

by , on Flickr by , on Flickr


linia pina la Daia

by , on Flickr by , on Flickr

semnale de parcurs BLA stau sa cada in vale

by , on Flickr

Daia

by , on Flickr by , on Flickr

Fratesti, nu reusesc sa prind cladirea

by , on Flickr

Giurgiu Nord, linia de la Videle

by , on Flickr

Pe tren am discutat, astfel incit am aflat un fel de frustrare a celor din Giurgiu ca linia e abandonata in loc sa fie o legatura a giugiuvenilor cu Bucurestiul pentru locuri de munca la fel cum au Ploiestii, Urzicenii, Oltenita.
 
  • Like
Reacții: gamitzu

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.965
48
Stimati calatori, desi nu sint comentarii, am sa pun eu citeva noutati identificate

cum va fi podul


si ceva mai detaliat ca se vor demola multe in Gradistea si Comana( vorba vine, ce a mai ramas)

 

ICRA

Well-Known Member
Trenulist
24 August 2011
813
103
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Dan, minunat. Este prima oară când îți văd topicul.
Ai dreptate la Frățești construcția e de când linia.

Rama metalică a geamlâcuri este identică cu cea de la coloanele Filaretului (vezi detaliu).
geamlac.jpg
Clădirea cu acoperișul căzut este de la 1869.
Și la Comana toate anexele și turnul de apă sunt de la 1869.
Sper că nu le dărâmă. Alea sunt primele construcții feroviare din regat, au valoare inestimabilă.

S-au scris mai mult de catre @catalin si @victorian aici.
 
Ultima editare:

sogard_2003

Well-Known Member
Trenulist
19 Ianuarie 2016
3.612
5
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Magazia de la Comana este intr-o stare de degradare continua, acoperisul aproape ca nu mai exista, o sa isi faca natura datoria iar diferite firme "curatenie" . Castelul de apa rezista deocamdata dar sincer nu vad pe nimeni sa-l salveze, ma gandesc numai cand vad autogenul pe rezervor si ma apuca nervii. Cladirile celor doua statii mentionate in document , tind sa cred ca sunt refacute si nu au nici o valoare, este doar o presupunere, nu am nici o dovada certa .
Gradistea : "cladirea de calatori noua va fi de tip container" ... ma tavalesc de ras :D:D oare a citit cineva documentul asta in intregime ?

Cel mai curios lucru este propunerea pentru pod care este fabuloasa, o deschidere de 145 de m la noi ma face sa rad . Cate poduri cu o descriere de acest fel s-au mai facut la noi in ultima perioada ?

Si eterna intrebare ... cand o sa fie gata ? daca e peste 20 ani ...
 

ICRA

Well-Known Member
Trenulist
24 August 2011
813
103
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Sogard dacă sunt refăcute nu au valoare?

Da, vor să demoleze clădirea de gară recentă și să pună o portkabină.
 

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.965
48
Din pacate a fost Desiro, nu am putut sa scot aparatul pe geam sa prind mai multe imagini.
Dupa ce am citit pe aici am incercat sa fiu mai aatent la anumite elemente feroviare.
Din pacate nu intotdeauna e posibil sa le prind, unghiuri, viteza, lumina geamuri.