Am avut o deplasare Timisoara-Vaslui.Pina aici nimic special insa am avut trasa prin Fetesti -Galati-Birlad.
Asadar in 16-08-2017 am sosit in Fetesti in cadrul operatiunii ,,Baragan Est".
am circulat cu 1992 si planuiam sa continui cu 8345 pina la Cernavoda Pod sau pina la o gara spre Medgidia de unde sa ma intorc cu 8202.
1992 a intirziat si am prezumat ca personalul a trecut de Fetesti deci am purces sa pozez ,,drezina Anei Pauker" :-?
Ziaristii spun insa ca drezina Anei Pauker e la Sinaia. Sint convins ca drezina a fost a ei la fel cum asta din Fetesti a fost a lui Gheorghe Gheorghiu Dej ca era ceferist. :-? :-x
intre timp a trecut si personalul intirziat. puteam sa merg pina la Cernavoda Pod cu unul dim multele accelerate care au trecut prin gara(mai ales cu intirzierile clasice) insa nu m-am gindit decit foarte tirziu.
in timp ce gara e refacuta(undeva intr-un colt ploua totusi) peroanele sint abandonate si distruse.partea interesanta este ca sint trenuri trasate sa opreasca la linia 7. Nu imi dau seama cum s-au gindit sa le puna acolo.
Linga trenul Galati-Constanta soseste un tren dinspre Bucuresti(dar nu mai stiu care)
intr-un final 8202 pleaca din Fetesti. Fiind compus din etajate modernizate am pozat prin geamuri de multe ori. in Fetesti prind o locomotiva cu abur si o ruina a remizei depoului.
Pe sectie sint atit cladirile initiale ale garilor precum si cladiri ulterioare facute probabil la electrificare si BLA.
arhitectura e destul de diferita fata de alte sectii.Am cautat sa pozez ambele cladiri, poate sint pasionati pe aici.
Movila, prima statie este situata departe de Fetesti, Baraganul este totusi imes. (sau poate sint eu obisnuit cu statiile dese de pe aici)
Platonesti
in 3 iunie am fost in Tandarei venind de la Slobozia, am pus poze la topicul liniei 701.
DSCF3833 by David Daniel, on Flickr
Atunci am pozat pe 8202 fara sa stiu ca in curind voi poza trenul de Slobozia din 8202
linia spre Slobozia
si o incercare de a prinde un stilp de electrificare al fostului racord Tandarei
Murgeanca
cladirea veche e obturata de un marfar
Am remarcat cladirea veche din Spicu
Dudesti
in statia Ciresu este o baza care seamana cu cele pe care le are Conpet prin tara, cladirea e obturata de marfar
Inainte de Faurei stam la semnal sa treaca un marfar de carbune. In limbajul ceferistilor de odinioara ei ar fi zis,, a trecut o marsruta de carbuni sau causefeuri'? nu se mai foloseste limbajul de odinioara acuma totul e sec si fara chef la ceferistii de azi.
firul din dreapta devine racordul spre Braila, trenul trece in abatere stinga si intra pe linie simpla in Faurei
In Faurei cobor
Asadar in 16-08-2017 am sosit in Fetesti in cadrul operatiunii ,,Baragan Est".
am circulat cu 1992 si planuiam sa continui cu 8345 pina la Cernavoda Pod sau pina la o gara spre Medgidia de unde sa ma intorc cu 8202.
1992 a intirziat si am prezumat ca personalul a trecut de Fetesti deci am purces sa pozez ,,drezina Anei Pauker" :-?
Ziaristii spun insa ca drezina Anei Pauker e la Sinaia. Sint convins ca drezina a fost a ei la fel cum asta din Fetesti a fost a lui Gheorghe Gheorghiu Dej ca era ceferist. :-? :-x
intre timp a trecut si personalul intirziat. puteam sa merg pina la Cernavoda Pod cu unul dim multele accelerate care au trecut prin gara(mai ales cu intirzierile clasice) insa nu m-am gindit decit foarte tirziu.
in timp ce gara e refacuta(undeva intr-un colt ploua totusi) peroanele sint abandonate si distruse.partea interesanta este ca sint trenuri trasate sa opreasca la linia 7. Nu imi dau seama cum s-au gindit sa le puna acolo.
Linga trenul Galati-Constanta soseste un tren dinspre Bucuresti(dar nu mai stiu care)
intr-un final 8202 pleaca din Fetesti. Fiind compus din etajate modernizate am pozat prin geamuri de multe ori. in Fetesti prind o locomotiva cu abur si o ruina a remizei depoului.
Pe sectie sint atit cladirile initiale ale garilor precum si cladiri ulterioare facute probabil la electrificare si BLA.
arhitectura e destul de diferita fata de alte sectii.Am cautat sa pozez ambele cladiri, poate sint pasionati pe aici.
Movila, prima statie este situata departe de Fetesti, Baraganul este totusi imes. (sau poate sint eu obisnuit cu statiile dese de pe aici)
Platonesti
in 3 iunie am fost in Tandarei venind de la Slobozia, am pus poze la topicul liniei 701.
DSCF3833 by David Daniel, on Flickr
Atunci am pozat pe 8202 fara sa stiu ca in curind voi poza trenul de Slobozia din 8202
linia spre Slobozia
si o incercare de a prinde un stilp de electrificare al fostului racord Tandarei
Murgeanca
cladirea veche e obturata de un marfar
Am remarcat cladirea veche din Spicu
Dudesti
in statia Ciresu este o baza care seamana cu cele pe care le are Conpet prin tara, cladirea e obturata de marfar
Inainte de Faurei stam la semnal sa treaca un marfar de carbune. In limbajul ceferistilor de odinioara ei ar fi zis,, a trecut o marsruta de carbuni sau causefeuri'? nu se mai foloseste limbajul de odinioara acuma totul e sec si fara chef la ceferistii de azi.
firul din dreapta devine racordul spre Braila, trenul trece in abatere stinga si intra pe linie simpla in Faurei
In Faurei cobor