Linia 513 Gura Humorului -Cacica-Suceava

dantm

Well-Known Member
Trenulist
5 Martie 2008
1.982
52
Am scris deja cum am ajuns la Gura Humorului pe 502
Trenul intra vechea linie austriaca.De altfel locuitorii sint foarte mindrii de fosta apartenenta a regiunii la Austria. Pe tren un interlocutor mi-a facut o prezentare foarte pozitiva a zonei si a mostenirii austriece.
La replica mea ca vin dintr-o zona care a apartinut aripii maghiare a Imperiului prin urmare nici noi nu sintem chiar rupti in cur, s-a mai domolit insa a mentionat faptul ca zona maghiara a imperiului a fost mai asuprita decit zona austriaca unde conta foarte mult stringerea taxelor, restul raminind mai langsam asa mai romaneste. Nu stiu daca asa a fost.

DSCF0517_zps2pjk15yh.jpg


urmeaza o urcare mai usoara spre Paltinoasa

DSCF0526_zpsvsbmagkw.jpg

Semnalizarea pe aici cred ca e modificata, prind in ultima clipa un semnal de intrare

DSCF0529_zpsycbkm4xh.jpg


DSCF0532_zpsyznrfnxk.jpg
DSCF0534_zpso9jsxoam.jpg


Desi trenul e departe de ceea ce afost celalalt capat al statiei, vad un semnal probabil cu rol de iesire sau ce era cu el acolo

DSCF0537_zpspqym9fqa.jpg


abaterile fiind demontate, natura isi reia teritoriul, o unitate militara a avut cindva racord feroviar.(adica asa cred eu ca a fost unitate militara nu cred ca era fabrica)

DSCF0538_zpsynbc8sd2.jpg

DSCF0539_zpsprm6bsln.jpg
DSCF0541_zpsksopwsxg.jpg


aici a fost capatul statiei cindva

DSCF0542_zpsz41x8lz0.jpg


nu am intilnit de contra alt semnal decit asta
DSCF0544_zpscc2fovfm.jpg


DSCF0546_zpsol20nd67.jpg
DSCF0547_zpssvu18wxa.jpg
DSCF0550_zpsegy2wibj.jpg
DSCF0551_zpscsdhnomq.jpg
DSCF0555_zpsn4v7bruo.jpg
DSCF0562_zpswd3bxynf.jpg
DSCF0563_zpsdqvfj2m3.jpg


Oare cladirea a suferit modificari in timp? pe parcurs am intilnit cladiri cu perete de lemn acolo unde e usa.

DSCF0565_zpsqmji4jh5.jpg

DSCF0567_zpsauoqvzce.jpg
DSCF0568_zpsaweaubt9.jpg
DSCF0569_zpsyxrmwqav.jpg
DSCF0572_zpsy8cc8jy6.jpg


urmeaza o coborire puternica spre Cacica, vagonul clasic imi permite savurarea scirtiitului frinelor si fluierul masinii. O singura restrictie scurta de 30 km/h in rest 50 km/h .Cred ca pentru aburoase a fost foarte greu pe zona aceasta.

DSCF0575_zpsprdgwaon.jpg
DSCF0584_zpsiqnlrulf.jpg
DSCF0586_zpstuqw1o6k.jpg
DSCF0587_zpsy2nndnez.jpg
DSCF0589_zpsi2j7zqt7.jpg


ceva mai departe de linie prind 2 cladiri care cred ca au fost ale caii ferate, oare a avut linia alt traseu, sau pe acolo au gasit teren disponibil?

DSCF0590_zpsvzchkfks.jpg
DSCF0594_zpskfhqiu7f.jpg


DSCF0595_zpsxqzcaxox.jpg

gara
999abaf2-46a3-4f8b-ab2e-8bf997ae7c28_zps6wigifnr.jpg


bornele kilometrice au alta forma pe aceasta linie

DSCF0599_zps98azb07q.jpg


DSCF0600_zpssststi2a.jpg


La asta m-am referit cind am scris despre cladirea din Virful Dealului

DSCF0603_zps4zjhfmbd.jpg
DSCF0605_zpstsdxgg7j.jpg
DSCF0606_zpsjwxbwngf.jpg


mereu in jos, spre Suceava.Linia se strecoara frumos printre case, gradini, drumuri, lanuri.Fain

DSCF0608_zpsrysksyno.jpg
DSCF0609_zpsfynpsbuq.jpg

DSCF0610_zpsltvjxpop.jpg
DSCF0612_zpszwkeydmt.jpg
DSCF0615_zpsnmetnpur.jpg
DSCF0616_zpszdshmksp.jpg

DSCF0618_zpsa0b6m0sg.jpg


catenara a ramas, abaterile nu mai sint, natura vie cu tufisuri in locul liniilor

DSCF0621_zpsndqim9fu.jpg
DSCF0622_zpspo6y1bgc.jpg
DSCF0625_zpsoqsdvuu8.jpg
DSCF0630_zpsvcfyxznb.jpg
DSCF0632_zpsu8wgyuzx.jpg


DSCF0635_zpscsudxctp.jpg
DSCF0638_zpsmlmd8km5.jpg
DSCF0640_zpsxdjjk2if.jpg
DSCF0643_zpsp7pte7hp.jpg
DSCF0644_zpsn93lhgjn.jpg
DSCF0647_zpsuzb7xuhs.jpg
DSCF0648_zpszzcvvf6x.jpg


Am scris la linia 502 despre niste incinte situate la capetele copertinei in Cimpulung Est
Aici la Darmanesti se observa, ba chiar intr-o incapere este biroul de miscare.Nu am reusit sa prind cladirea intr-o poza dar se intelege ce zic

prima, cu doua geamuri, la Cimpulung Est avea un geam termopan

DSCF0649_zpsqugtw4r5.jpg


corpul central cu etaj

DSCF0650_zpsoser3vxg.jpg
DSCF0652_zpseupzudfj.jpg


capatul spre Suceava

DSCF0655_zpsxjqadevu.jpg


de asemnea mai era o cladire cu 2 corpuri mari pe care am prins-o din doua poze,

DSCF0656_zpsscbznmik.jpg
DSCF0657_zpsdmijtut3.jpg


Suceava Nord este o gara in ruina, as putea spune inutila, multe cladiri lasate in paragina, spre Suceava un sir lung de vagoane moarte.

DSCF0661_zpsa0lvdewa.jpg
DSCF0663_zpsssuhsphh.jpg
DSCF0666_zpsuzzfcer5.jpg
DSCF0670_zpssjz0bhwa.jpg
DSCF0679_zpsmp2nxuto.jpg
DSCF0685_zpsrc71bvdp.jpg
DSCF0686_zpshpikc4hy.jpg


La Suceava e ca la nebuni: unele trenuri au punct final Suceava de unde sint trase in Suceava Nord ca sa intre in revizia de vagoane.Statiile sint in dependenta directa semnalele sint unul in spatele celuilalt, nu imi dau seama de ce trebuie sa fie situatia asta cita vreme lipita de Suceava are revizie .... CFR Marfa frate... deci sirul ala de vagoane de calatori moarte se sfirseste si face loc unui macaz de acces in revizia..Marfii care se sfirseste intr-un zid vecin cu cladirea Burdujeni.

DSCF0689_zpsykuosatb.jpg
DSCF0690_zpsx19uxdtv.jpg


livretul trenurilor deviate. Opririle pina la Cacica sint date H dar H nu mai exista conform anexei

http://cfr.ro/files/ddr/Anexa%209%20Lista%20generala%20statii2016.pdf

DSCF0696_zpsvyhw2ee8.jpg


Am iesit putin ,,in oras" iar la intors am remarcat ca 380 pleaca spre Vadul Siretului prin Bacau

DSCF0697_zpshxw6szjx.jpg

DSCF0698_zpskowsj7kr.jpg


De aici planul prevedea sa plec la Vicsani si sa ma intorc imediat cu perechea trenului, insa dupa ce am reflectat la plan, am decis ca nu merita sa risc pentru 2 poze sa dau explicatii politiei de frontiera. Sectia o am facuta de anul trecut pina la Dornesti(trebuie sa o pun aici)
Asadar am trecut la planul B si anume o deplasare la avarie pina la Tirgu Neamt.