Am scris deja cum am ajuns la Gura Humorului pe 502
Trenul intra vechea linie austriaca.De altfel locuitorii sint foarte mindrii de fosta apartenenta a regiunii la Austria. Pe tren un interlocutor mi-a facut o prezentare foarte pozitiva a zonei si a mostenirii austriece.
La replica mea ca vin dintr-o zona care a apartinut aripii maghiare a Imperiului prin urmare nici noi nu sintem chiar rupti in cur, s-a mai domolit insa a mentionat faptul ca zona maghiara a imperiului a fost mai asuprita decit zona austriaca unde conta foarte mult stringerea taxelor, restul raminind mai langsam asa mai romaneste. Nu stiu daca asa a fost.
urmeaza o urcare mai usoara spre Paltinoasa
Semnalizarea pe aici cred ca e modificata, prind in ultima clipa un semnal de intrare
Desi trenul e departe de ceea ce afost celalalt capat al statiei, vad un semnal probabil cu rol de iesire sau ce era cu el acolo
abaterile fiind demontate, natura isi reia teritoriul, o unitate militara a avut cindva racord feroviar.(adica asa cred eu ca a fost unitate militara nu cred ca era fabrica)
aici a fost capatul statiei cindva
nu am intilnit de contra alt semnal decit asta
Oare cladirea a suferit modificari in timp? pe parcurs am intilnit cladiri cu perete de lemn acolo unde e usa.
urmeaza o coborire puternica spre Cacica, vagonul clasic imi permite savurarea scirtiitului frinelor si fluierul masinii. O singura restrictie scurta de 30 km/h in rest 50 km/h .Cred ca pentru aburoase a fost foarte greu pe zona aceasta.
ceva mai departe de linie prind 2 cladiri care cred ca au fost ale caii ferate, oare a avut linia alt traseu, sau pe acolo au gasit teren disponibil?
gara
bornele kilometrice au alta forma pe aceasta linie
La asta m-am referit cind am scris despre cladirea din Virful Dealului
mereu in jos, spre Suceava.Linia se strecoara frumos printre case, gradini, drumuri, lanuri.Fain
catenara a ramas, abaterile nu mai sint, natura vie cu tufisuri in locul liniilor
Am scris la linia 502 despre niste incinte situate la capetele copertinei in Cimpulung Est
Aici la Darmanesti se observa, ba chiar intr-o incapere este biroul de miscare.Nu am reusit sa prind cladirea intr-o poza dar se intelege ce zic
prima, cu doua geamuri, la Cimpulung Est avea un geam termopan
corpul central cu etaj
capatul spre Suceava
de asemnea mai era o cladire cu 2 corpuri mari pe care am prins-o din doua poze,
Suceava Nord este o gara in ruina, as putea spune inutila, multe cladiri lasate in paragina, spre Suceava un sir lung de vagoane moarte.
La Suceava e ca la nebuni: unele trenuri au punct final Suceava de unde sint trase in Suceava Nord ca sa intre in revizia de vagoane.Statiile sint in dependenta directa semnalele sint unul in spatele celuilalt, nu imi dau seama de ce trebuie sa fie situatia asta cita vreme lipita de Suceava are revizie .... CFR Marfa frate... deci sirul ala de vagoane de calatori moarte se sfirseste si face loc unui macaz de acces in revizia..Marfii care se sfirseste intr-un zid vecin cu cladirea Burdujeni.
livretul trenurilor deviate. Opririle pina la Cacica sint date H dar H nu mai exista conform anexei
http://cfr.ro/files/ddr/Anexa%209%20Lista%20generala%20statii2016.pdf
Am iesit putin ,,in oras" iar la intors am remarcat ca 380 pleaca spre Vadul Siretului prin Bacau
De aici planul prevedea sa plec la Vicsani si sa ma intorc imediat cu perechea trenului, insa dupa ce am reflectat la plan, am decis ca nu merita sa risc pentru 2 poze sa dau explicatii politiei de frontiera. Sectia o am facuta de anul trecut pina la Dornesti(trebuie sa o pun aici)
Asadar am trecut la planul B si anume o deplasare la avarie pina la Tirgu Neamt.
Trenul intra vechea linie austriaca.De altfel locuitorii sint foarte mindrii de fosta apartenenta a regiunii la Austria. Pe tren un interlocutor mi-a facut o prezentare foarte pozitiva a zonei si a mostenirii austriece.
La replica mea ca vin dintr-o zona care a apartinut aripii maghiare a Imperiului prin urmare nici noi nu sintem chiar rupti in cur, s-a mai domolit insa a mentionat faptul ca zona maghiara a imperiului a fost mai asuprita decit zona austriaca unde conta foarte mult stringerea taxelor, restul raminind mai langsam asa mai romaneste. Nu stiu daca asa a fost.
urmeaza o urcare mai usoara spre Paltinoasa
Semnalizarea pe aici cred ca e modificata, prind in ultima clipa un semnal de intrare
Desi trenul e departe de ceea ce afost celalalt capat al statiei, vad un semnal probabil cu rol de iesire sau ce era cu el acolo
abaterile fiind demontate, natura isi reia teritoriul, o unitate militara a avut cindva racord feroviar.(adica asa cred eu ca a fost unitate militara nu cred ca era fabrica)
aici a fost capatul statiei cindva
nu am intilnit de contra alt semnal decit asta
Oare cladirea a suferit modificari in timp? pe parcurs am intilnit cladiri cu perete de lemn acolo unde e usa.
urmeaza o coborire puternica spre Cacica, vagonul clasic imi permite savurarea scirtiitului frinelor si fluierul masinii. O singura restrictie scurta de 30 km/h in rest 50 km/h .Cred ca pentru aburoase a fost foarte greu pe zona aceasta.
ceva mai departe de linie prind 2 cladiri care cred ca au fost ale caii ferate, oare a avut linia alt traseu, sau pe acolo au gasit teren disponibil?
gara
bornele kilometrice au alta forma pe aceasta linie
La asta m-am referit cind am scris despre cladirea din Virful Dealului
mereu in jos, spre Suceava.Linia se strecoara frumos printre case, gradini, drumuri, lanuri.Fain
catenara a ramas, abaterile nu mai sint, natura vie cu tufisuri in locul liniilor
Am scris la linia 502 despre niste incinte situate la capetele copertinei in Cimpulung Est
Aici la Darmanesti se observa, ba chiar intr-o incapere este biroul de miscare.Nu am reusit sa prind cladirea intr-o poza dar se intelege ce zic
prima, cu doua geamuri, la Cimpulung Est avea un geam termopan
corpul central cu etaj
capatul spre Suceava
de asemnea mai era o cladire cu 2 corpuri mari pe care am prins-o din doua poze,
Suceava Nord este o gara in ruina, as putea spune inutila, multe cladiri lasate in paragina, spre Suceava un sir lung de vagoane moarte.
La Suceava e ca la nebuni: unele trenuri au punct final Suceava de unde sint trase in Suceava Nord ca sa intre in revizia de vagoane.Statiile sint in dependenta directa semnalele sint unul in spatele celuilalt, nu imi dau seama de ce trebuie sa fie situatia asta cita vreme lipita de Suceava are revizie .... CFR Marfa frate... deci sirul ala de vagoane de calatori moarte se sfirseste si face loc unui macaz de acces in revizia..Marfii care se sfirseste intr-un zid vecin cu cladirea Burdujeni.
livretul trenurilor deviate. Opririle pina la Cacica sint date H dar H nu mai exista conform anexei
http://cfr.ro/files/ddr/Anexa%209%20Lista%20generala%20statii2016.pdf
Am iesit putin ,,in oras" iar la intors am remarcat ca 380 pleaca spre Vadul Siretului prin Bacau
De aici planul prevedea sa plec la Vicsani si sa ma intorc imediat cu perechea trenului, insa dupa ce am reflectat la plan, am decis ca nu merita sa risc pentru 2 poze sa dau explicatii politiei de frontiera. Sectia o am facuta de anul trecut pina la Dornesti(trebuie sa o pun aici)
Asadar am trecut la planul B si anume o deplasare la avarie pina la Tirgu Neamt.