Pe scurt, am ajuns la Ludus inghetat de frig din motive de boschetari in Teius. O sa arat si partea aia de expeditie.
Apa nu se mai praduieste fiind o resursa
Poze de odinioara, se vad niste troleibuze vechi deci de unde o fi poza? Brasov?, cealalta e de la mare probabil hotelurile Bran, Brad si Bega din Eforie Nord. Concurs cine stie cistiga...
In Ludus are si RT un punct de lucru de unde imi iau bilet. Simplu , o tableta mica mica si o imprimanta cit o ruleta mai mare si la casa si la seful de tren nu prostii ca la CFR. In aceeasi cladire e un bar destul de interesant. Cum nu se fumeaza deocamdata in bar esti mai mult singur.
dupa o tentativa de incalzire cu o cafea la birtul garei, vad o remiza
gara seamana cu o scoala, ce simplu era inainte , se faceau proiecte tip si se cauta sa fie ceva util nu prostii de trairi sentimente si imaginatie de arhitect cordit, colturi si sali in forma de poligon neregulat si inutile la ca Turnu Severin.
La drum, linia trece prin oras si nimeni nu pare ca ar vrea sa o ingroape sa o scoata pe ocolire prostii de-astea.
Apoi o trecere la nivel cu reducere 20km/h si cu 10km/h
acuma de cind au tot lovit trenuri pe toti bezmeticii facuti de mamele lor direct la volan, trenul reduce viteza la pasaje, cum linia asta are pasaje nenumarate pina la urma devine enervant
o cladire despre care nu stiu ce sa spun daca a fost cindva statie
abia mai incolo urmeaza o oprire
intram in America sau Finlanda, lacuri lacuri
Seful trenului imi spune ca initial gara a fost mai incolo mai spre ....pasaj, acum trenul nu mai opreste acolo.
Pe malul opus a fost linia de Tirgu Mures, ingusta, dar m-am ocupat cu un steag sus pe un deal si nu am pozat prea bine, oricum nu mai e nimic, dar cladirile au ramas
semnalul de intrare al liniei inguste
vad o scoala la sosea si mai incolo inca una cu scarile de acces direct la sosea si nu se mai oftica nimeni ca aia de la stiri care isi duc copii cu icscinciu si apoi pe copii ii calca masinile
pe traseu am vazut multe lucrari de decolmatare a canalelor. Un lucru bun, zic eu, daca nu s-ar face aiurea. Nu sint specialist ,,in ape" ca Iliescu dar am mai facut si eu un sant, ba chiar am un teren unde cindva s-a decolmatat tot asa aiurea.
Daca lasi tot ce scoti din canal pe marginea lui, apa de ploaie va duce tot la loc in canal pe de o parte, pe de alta parte chiar daca va fi nivelat cu buldozerul sau lucrat cumva de tractoristi, va actiona ca un obstacol in fata apelor din cimp care trebuie colectate tocmai in canalul decolmatat.
Aici la Sarmasel e baza RT pentru linia asta. Ce am remarcat? cit trenul sta la cruce o femeie de serviciu da o raita prin tren, curata buda, pune hirtie, sapun, seful de tren baga apa, idem si la celalalt tren care vine de contra.
umbra mortii pindeste la pasajele rutiere
dar viata invinge
la Tagu o chestie interesanta, magazia de marfa care cade prima in restul garilor este acuma birtul garei, licheoruri si bauturi fine nu cred ca are asa ca lumea sta la o bere afara ca se fumeaza.
de la Tagu totul se schimba, linia se indeparteaza de sate si de sosele si incepe sa urce
Sint si lucrari de sprijin, acuma nu stiu cum se numesc, par ceva puturi de drenaj
statia Budesti Cluj, virful de panta si primele cladiri distruse, interesant cum nu s-a gasit nici un cioban sa aiba nevoie de locatia asta unde avea curent si acces.
De aici incepe coborirea la fel de frumoasa
Apa nu se mai praduieste fiind o resursa

Poze de odinioara, se vad niste troleibuze vechi deci de unde o fi poza? Brasov?, cealalta e de la mare probabil hotelurile Bran, Brad si Bega din Eforie Nord. Concurs cine stie cistiga...





In Ludus are si RT un punct de lucru de unde imi iau bilet. Simplu , o tableta mica mica si o imprimanta cit o ruleta mai mare si la casa si la seful de tren nu prostii ca la CFR. In aceeasi cladire e un bar destul de interesant. Cum nu se fumeaza deocamdata in bar esti mai mult singur.

dupa o tentativa de incalzire cu o cafea la birtul garei, vad o remiza

gara seamana cu o scoala, ce simplu era inainte , se faceau proiecte tip si se cauta sa fie ceva util nu prostii de trairi sentimente si imaginatie de arhitect cordit, colturi si sali in forma de poligon neregulat si inutile la ca Turnu Severin.

La drum, linia trece prin oras si nimeni nu pare ca ar vrea sa o ingroape sa o scoata pe ocolire prostii de-astea.
Apoi o trecere la nivel cu reducere 20km/h si cu 10km/h
acuma de cind au tot lovit trenuri pe toti bezmeticii facuti de mamele lor direct la volan, trenul reduce viteza la pasaje, cum linia asta are pasaje nenumarate pina la urma devine enervant








o cladire despre care nu stiu ce sa spun daca a fost cindva statie

abia mai incolo urmeaza o oprire


intram in America sau Finlanda, lacuri lacuri



Seful trenului imi spune ca initial gara a fost mai incolo mai spre ....pasaj, acum trenul nu mai opreste acolo.







Pe malul opus a fost linia de Tirgu Mures, ingusta, dar m-am ocupat cu un steag sus pe un deal si nu am pozat prea bine, oricum nu mai e nimic, dar cladirile au ramas
semnalul de intrare al liniei inguste









vad o scoala la sosea si mai incolo inca una cu scarile de acces direct la sosea si nu se mai oftica nimeni ca aia de la stiri care isi duc copii cu icscinciu si apoi pe copii ii calca masinile






pe traseu am vazut multe lucrari de decolmatare a canalelor. Un lucru bun, zic eu, daca nu s-ar face aiurea. Nu sint specialist ,,in ape" ca Iliescu dar am mai facut si eu un sant, ba chiar am un teren unde cindva s-a decolmatat tot asa aiurea.
Daca lasi tot ce scoti din canal pe marginea lui, apa de ploaie va duce tot la loc in canal pe de o parte, pe de alta parte chiar daca va fi nivelat cu buldozerul sau lucrat cumva de tractoristi, va actiona ca un obstacol in fata apelor din cimp care trebuie colectate tocmai in canalul decolmatat.



Aici la Sarmasel e baza RT pentru linia asta. Ce am remarcat? cit trenul sta la cruce o femeie de serviciu da o raita prin tren, curata buda, pune hirtie, sapun, seful de tren baga apa, idem si la celalalt tren care vine de contra.





umbra mortii pindeste la pasajele rutiere

dar viata invinge

la Tagu o chestie interesanta, magazia de marfa care cade prima in restul garilor este acuma birtul garei, licheoruri si bauturi fine nu cred ca are asa ca lumea sta la o bere afara ca se fumeaza.


de la Tagu totul se schimba, linia se indeparteaza de sate si de sosele si incepe sa urce



Sint si lucrari de sprijin, acuma nu stiu cum se numesc, par ceva puturi de drenaj

statia Budesti Cluj, virful de panta si primele cladiri distruse, interesant cum nu s-a gasit nici un cioban sa aiba nevoie de locatia asta unde avea curent si acces.



De aici incepe coborirea la fel de frumoasa
