La data de 29-02-2012 ma aflam in Baile Felix, obligatiuni de serviciu.
De fapt cum le spune acuma treining. Eu credeam ca treiningul e echipamentul care trebuia sa-l avem pe noi la ora de educatie fizica in scoala generala. Cum ar veni eram la reciclare sau specializare.
Prin urmare am zis sa dau o fuga pe linia Carei-Sarmasag.
Nu se facea sa ajung la 07.35 in Oradea pentru R 4333 care circula pina la Valea lui Mihai sa stau acolo 2 ore.
Am ,,aplicat" pentru microbuz.Adica am zis ca prind o masina de ocazie sau microbuz ca circula des.
Hehehe si microbuzelea astea , nu circula asa cum cred unii.
Adica am vrut sa ajung la timp in Carei pentru ora 12.23.
In fata garii Oradea microbuzul pleaca la 12.00. ieeee.
Ma uit in mers vad un tren de dupa amiaza care ajunge la carei 10 minute dupa trenul de Jibou, probleme de intors. renunt.
Mai tirziu imi vine ideea sa fac linia 402. iau microbuzul. Eheheee nu-i asa cum zic astia, ca se urca lumea la gramada. Soferul numara biletele si zice am dat 11 mai am 7 hai care urca sa-si ocupe loc?
La drum.
Ajung in Satu Mare la 10 minute dupa trenul de Jibou.
Domle nu mi se arata sa fac linia asta.
Autogara Satu MAre este dezafectata si urmeaza a fi transformata in hotel, zona garei si autogarei arata jalnic. Va mai amintiti sigla Autotransport de pe biletele de autobuz? e si pe autogara.
Oare la banii care se arunca pentru ,,reabilitarea" unor gari gen Slobozia, nu s-a avut in vedere gara Satu Mare?
uau uite o gaura in tavan ca la mine la gara de tara care am prezentat-o deunazi, dar usa de la intrare.
in statie sint niste vagoane vechi, pozez mai cu grija
Plec cu R 6813, conductorul are grija sa-mi spuna ...
Gara de sud trenul intra in abatere pentru peron, apoi Satmarel
Cum statea linistit, hop Ghilvaci, aparatul e pe stand by, deschid geamul, nuu e cu piedica...
in final terasamentul liniei inguste de la Ghilvaci si un fost vagon de marfa
vad niste cladiri peste linii, si unde e IDM acum erau liniile inguste pe vremuri
Si la Moftin vad ceva cladiri specific feroviare
Ne apropiem de un santier, l-am remarcat la dus. Asadar coliba aia linga linie e un container albastru, cabina pentru acarul de la bariera si de la semnal. Acuma la ce o folosi semnalul acolo in curenta? pe fosta cabina de bariera o placa cu numele, apoi o pescarie pe dreapta si o poza inapoi spre Satu mare pe stinga.
Statia Domanesti este locuinta
Ajung la Carei unde pierd din ochi un eventual racord, pozez linia de jibou si apoi spre Ungaria. Cobor cu gindul sa ajung la monument.Prin gara politia de frontiera.
Gara e trista acolo la marginea urbei, nu gasesc un taxi la gara o iau pe jos dar nu ajung decit pina la biserica, ma intorc sa prind R 4336 pentru Oradea.
Din pacate vine Desiro.dar din fericire partida trenului e de treaba.
Marna. numele ma duce cu gindul ala batalia de pe Marna, hehehee doar asa cu capul, e totusi greu sa pozez din Desiro, dar vorba aia, trenurile sint pentru calatori nu pentru fotografi.
La Sanislau facem cruce
.
Valea lui Mihai. pozez dar politia de frontiera e la peron in fata mea. Aleg sa stau locului.
La 4336 se cupleaza inca un Desiro din loco.
Statia Valea lui Mihai are semnale MAV, un mister pentru mine cum au rezistat din 1918 sau poate sint un lot importat din CAER
Soseste R 6816 din Ungaria, locomotiva MAV si CFR una a adus alta preia trenul spre Satu Mare, soseste IR 1742 pentru Bucuresti Nord.
Marfarul MAV are liber
cine zicea ca nu sint cismele?
La plecare vad un vagon vechi, o cabina mare ca pentru o gara mare si???? semnal de manevra MAV, asta e nu sint din CAER ci de la Dicatatul de la Viena.
Desi in mers vad Simion, pe placa vad Simian, care e adevarul?
in Silindru stam la cruce, deja e noapte, nu mai pozez,
Vine supracontrol, apoi ne dam in vorba impreuna cu partida. Despre legumicultura nu despre CFR. Cam atit, simplu fara provocari majore.
Hm ramine de facut totusi linia de Carei-Sarmasag.
De fapt cum le spune acuma treining. Eu credeam ca treiningul e echipamentul care trebuia sa-l avem pe noi la ora de educatie fizica in scoala generala. Cum ar veni eram la reciclare sau specializare.
Prin urmare am zis sa dau o fuga pe linia Carei-Sarmasag.
Nu se facea sa ajung la 07.35 in Oradea pentru R 4333 care circula pina la Valea lui Mihai sa stau acolo 2 ore.
Am ,,aplicat" pentru microbuz.Adica am zis ca prind o masina de ocazie sau microbuz ca circula des.
Hehehe si microbuzelea astea , nu circula asa cum cred unii.
Adica am vrut sa ajung la timp in Carei pentru ora 12.23.
In fata garii Oradea microbuzul pleaca la 12.00. ieeee.
Ma uit in mers vad un tren de dupa amiaza care ajunge la carei 10 minute dupa trenul de Jibou, probleme de intors. renunt.
Mai tirziu imi vine ideea sa fac linia 402. iau microbuzul. Eheheee nu-i asa cum zic astia, ca se urca lumea la gramada. Soferul numara biletele si zice am dat 11 mai am 7 hai care urca sa-si ocupe loc?
La drum.
Ajung in Satu Mare la 10 minute dupa trenul de Jibou.
Domle nu mi se arata sa fac linia asta.
Autogara Satu MAre este dezafectata si urmeaza a fi transformata in hotel, zona garei si autogarei arata jalnic. Va mai amintiti sigla Autotransport de pe biletele de autobuz? e si pe autogara.
Oare la banii care se arunca pentru ,,reabilitarea" unor gari gen Slobozia, nu s-a avut in vedere gara Satu Mare?
uau uite o gaura in tavan ca la mine la gara de tara care am prezentat-o deunazi, dar usa de la intrare.
in statie sint niste vagoane vechi, pozez mai cu grija
Plec cu R 6813, conductorul are grija sa-mi spuna ...
Gara de sud trenul intra in abatere pentru peron, apoi Satmarel
Cum statea linistit, hop Ghilvaci, aparatul e pe stand by, deschid geamul, nuu e cu piedica...
in final terasamentul liniei inguste de la Ghilvaci si un fost vagon de marfa
vad niste cladiri peste linii, si unde e IDM acum erau liniile inguste pe vremuri
Si la Moftin vad ceva cladiri specific feroviare
Ne apropiem de un santier, l-am remarcat la dus. Asadar coliba aia linga linie e un container albastru, cabina pentru acarul de la bariera si de la semnal. Acuma la ce o folosi semnalul acolo in curenta? pe fosta cabina de bariera o placa cu numele, apoi o pescarie pe dreapta si o poza inapoi spre Satu mare pe stinga.
Statia Domanesti este locuinta
Ajung la Carei unde pierd din ochi un eventual racord, pozez linia de jibou si apoi spre Ungaria. Cobor cu gindul sa ajung la monument.Prin gara politia de frontiera.
Gara e trista acolo la marginea urbei, nu gasesc un taxi la gara o iau pe jos dar nu ajung decit pina la biserica, ma intorc sa prind R 4336 pentru Oradea.
Din pacate vine Desiro.dar din fericire partida trenului e de treaba.
Marna. numele ma duce cu gindul ala batalia de pe Marna, hehehee doar asa cu capul, e totusi greu sa pozez din Desiro, dar vorba aia, trenurile sint pentru calatori nu pentru fotografi.
La Sanislau facem cruce
.
Valea lui Mihai. pozez dar politia de frontiera e la peron in fata mea. Aleg sa stau locului.
La 4336 se cupleaza inca un Desiro din loco.
Statia Valea lui Mihai are semnale MAV, un mister pentru mine cum au rezistat din 1918 sau poate sint un lot importat din CAER
Soseste R 6816 din Ungaria, locomotiva MAV si CFR una a adus alta preia trenul spre Satu Mare, soseste IR 1742 pentru Bucuresti Nord.
Marfarul MAV are liber
cine zicea ca nu sint cismele?
La plecare vad un vagon vechi, o cabina mare ca pentru o gara mare si???? semnal de manevra MAV, asta e nu sint din CAER ci de la Dicatatul de la Viena.
Desi in mers vad Simion, pe placa vad Simian, care e adevarul?
in Silindru stam la cruce, deja e noapte, nu mai pozez,
Vine supracontrol, apoi ne dam in vorba impreuna cu partida. Despre legumicultura nu despre CFR. Cam atit, simplu fara provocari majore.
Hm ramine de facut totusi linia de Carei-Sarmasag.