Miine se inchide linia Oradea -Cheresig.
A III-a oara, prima data a fost inchisa in socialism iar dupa citiva ani a fost redeschisa, apoi dupa 1997 a fost iar abandonata pina in 2013 cind in urma unor investitii(cica s-au luat 2 linii din Oradea Vest :roll: ) firma Via Terra Spedition a reluat traficul. De miine iarasi se inchide.
asa ca vineri am facut un efort sa ajung la Oradea.
Calatoria incepe de la Oradea Vest pentru ca altfel nu reuseam sa prind trenul.
In Oradea Vest am pozat atit gara veche cit si cea noua. Ambele neintretinute
Soseste si trenul

la drum, trecem peste Peta

trenul trece pe linga cartiere noi ai caror locuitori sigur n-au nevoie de cale ferata
Cred ca cladirea galbena e fosta halta Sintandrei

Se observa o cabina de acar, cladirea garii e la plopii aia pe stinga.
In Palota situatie e astfel: linia 1 si 2 in statie linia 3 intra in Nutrientul, unde e si LDH 70 415, apoi din Nutrienul pe poarta cealalta iasa 2 linii care vin in linia 2 apoi in linia 1 CFR pe de o parte, iar paralel alta linie industriala continua spre alta fabrica.


linia 2 acoperita

desi intra o linie in firma, ies 2 apoi una continua

mai apare o linie infundata, macazul e mai incolo in curba.. Nu am postat chiar tote pozele. Linia aceasta in curba s-a curatat la redeschiderea circulatiei dar nu stiu daca a mai mers ceva pe ea.


intram in Giris, s-au pastrat traversele lungi de la macazuri

Se observa ca cladirea are o arhitectura mai aparte in peisajul feroviar

am trecut pe linga aceasta cladire despre care cred ca a fost o halta dupa cum vad ca are si gardulet ornamental

trecem peste un canal, acesta ne urmareste o vreme, este un canal colector care incepe in Toboliu la Crisul Repede si merge pina in Tamasda la Crisul Negru

Firma a stabilit punctul de oprire mai aproape de sat fata de halta initiala. Dupa cum se vad urmele de traverse cindva pe acolo a fost linia.

Destul de departe de sat trecem pe linga fosta halta, trenul nu opreste, se observa ca cladirea pastreaza aspectul cladirii din Girisu de Cris chiar daca e mai mica,

Cap de linie, trenul opreste inainte de pasaj insa se observa ca liniile statiei au fost dupa pasaj asa incit nu imi dau seama daca la CFR se mai folosea cladirea veche a statiei ori s-a folosit cladirea aceea care se vde in poza?


probabil o piedica in calea uitarii

ultimul tren care se intoarce dupa amiaza la Oradea. Cu un singur calator.

canal colector

trecind pe linga sosea

trenul are slabe sanse in fata autobuzelor.Am intilnit 5 in traseu

tot in Giris prind un canton

Pozez Palota sa se vada ca nu e in L ci in T

Oradea Vest

linia 310

cabina de acar

alta cladire veche si un canton

racordul Episcopia Bihor

in gara Oradea niste vagoane vechi. Nu mai tin minte dar nu erau mai multe?

suna ciudat dar mai sint si niste vagoane vechi...mai noi


pleaca trenul spre Debrecen, duce grupa pentru un tren local, mecanicul de treaba ma saluta


Nu prea am poze cu gara, ca nu am avut timp si nici nu e cazul doar nu se inchide

Nici in Timisoara , nici in Arad si iata nici in Oradea microbuzele nu pleaca din parcarea din fata garii, adica de la usa garii. Sint mutat citiva metri mai incolo.

A III-a oara, prima data a fost inchisa in socialism iar dupa citiva ani a fost redeschisa, apoi dupa 1997 a fost iar abandonata pina in 2013 cind in urma unor investitii(cica s-au luat 2 linii din Oradea Vest :roll: ) firma Via Terra Spedition a reluat traficul. De miine iarasi se inchide.
asa ca vineri am facut un efort sa ajung la Oradea.
Calatoria incepe de la Oradea Vest pentru ca altfel nu reuseam sa prind trenul.
In Oradea Vest am pozat atit gara veche cit si cea noua. Ambele neintretinute



Soseste si trenul



la drum, trecem peste Peta


trenul trece pe linga cartiere noi ai caror locuitori sigur n-au nevoie de cale ferata

Cred ca cladirea galbena e fosta halta Sintandrei




Se observa o cabina de acar, cladirea garii e la plopii aia pe stinga.
In Palota situatie e astfel: linia 1 si 2 in statie linia 3 intra in Nutrientul, unde e si LDH 70 415, apoi din Nutrienul pe poarta cealalta iasa 2 linii care vin in linia 2 apoi in linia 1 CFR pe de o parte, iar paralel alta linie industriala continua spre alta fabrica.



linia 2 acoperita

desi intra o linie in firma, ies 2 apoi una continua

mai apare o linie infundata, macazul e mai incolo in curba.. Nu am postat chiar tote pozele. Linia aceasta in curba s-a curatat la redeschiderea circulatiei dar nu stiu daca a mai mers ceva pe ea.


intram in Giris, s-au pastrat traversele lungi de la macazuri



Se observa ca cladirea are o arhitectura mai aparte in peisajul feroviar





am trecut pe linga aceasta cladire despre care cred ca a fost o halta dupa cum vad ca are si gardulet ornamental


trecem peste un canal, acesta ne urmareste o vreme, este un canal colector care incepe in Toboliu la Crisul Repede si merge pina in Tamasda la Crisul Negru

Firma a stabilit punctul de oprire mai aproape de sat fata de halta initiala. Dupa cum se vad urmele de traverse cindva pe acolo a fost linia.



Destul de departe de sat trecem pe linga fosta halta, trenul nu opreste, se observa ca cladirea pastreaza aspectul cladirii din Girisu de Cris chiar daca e mai mica,


Cap de linie, trenul opreste inainte de pasaj insa se observa ca liniile statiei au fost dupa pasaj asa incit nu imi dau seama daca la CFR se mai folosea cladirea veche a statiei ori s-a folosit cladirea aceea care se vde in poza?





probabil o piedica in calea uitarii

ultimul tren care se intoarce dupa amiaza la Oradea. Cu un singur calator.

canal colector


trecind pe linga sosea

trenul are slabe sanse in fata autobuzelor.Am intilnit 5 in traseu

tot in Giris prind un canton

Pozez Palota sa se vada ca nu e in L ci in T

Oradea Vest


linia 310

cabina de acar


alta cladire veche si un canton


racordul Episcopia Bihor


in gara Oradea niste vagoane vechi. Nu mai tin minte dar nu erau mai multe?


suna ciudat dar mai sint si niste vagoane vechi...mai noi





pleaca trenul spre Debrecen, duce grupa pentru un tren local, mecanicul de treaba ma saluta



Nu prea am poze cu gara, ca nu am avut timp si nici nu e cazul doar nu se inchide


Nici in Timisoara , nici in Arad si iata nici in Oradea microbuzele nu pleaca din parcarea din fata garii, adica de la usa garii. Sint mutat citiva metri mai incolo.

Ultima editare de un moderator: