Dupa cum am aratat deja am facut un drum Filiasi-Carbunesti-Tirgu Jiu si m-am intors,la avarie pe linia 221.
Am plecat din Tirgu Jiu, urmeaza linia 202 racordul dinspre Copacioasa, lucrarile la centura auto
in statia Amaradia facem cruce cu 1823, linia cealalalta vine de la Birsesti
Multe opriri pe linia asta sint in dreptul unor treceri la nivel.
Inainte de Cirbesti apare o linie de tragere
interesant ca gara seamana cu cele de pe Videle
la orizont vad Rovinarii
Si in Rogojelu apare o linie de tragere
de aici incepe o ploaie care ma va insoti pina la Craiova
Ca si pe cealalata linie si pe sectia asta multe linii in gari sint cimitire de vagoane, in Rogojelu este si un viaduct neterminat peste statia CFR
inainte de Plopsoru este o statie de incarcare a vagoanelor, erau si 3 locomotive DA
Turceni linia de la Dragotesti, se racordeaza inainte de pod
apoi un sir de vagoane iar la urma apare un peron la linia cu vagoane de marfa, poate cindva acolo erau garate trenurile locale ca sa lase libere celelalte linii
Turceni in sine a fost un complex feroviar, o linie industriala ne insoteste pe o distanta lunga
intr-un final linia care ne urmeaza de la Turceni intra intr-o fosta statie tehnica unde toate liniile sint demontate.
In Craiova stau de multa vreme niste vagoane galbene
afara vad un autobuz romanesc si merg sa il pozez, ma ud tot la picioare urmind sa ramin asa pina la ora 03 cind am ajuns acasa
intre timp in gara sosise trenul marfar pe care l-am pozat in Tirgu Jiu
motoarele de la Bailesti, mai tirziu se cupleaza la trenul de Pitesti
Inainte de a urca in 1693 care soseste intirziat mai pozez pregatirile de plecare a trenurilor de Pitesti respectiv de Calafat la care se ataseaza grupa de Sofia care urma sa soseasca de la Budapesta cu trenul 73-2
Trenul 1693 isi mai face intirziere ca Balota -drobeta Turnu Severin e cu 15 acuma asa ca sotia imi da un telefon de control pe la Baile Herculane.
30 de minute sint in grafic, trenul nu mai scoate de la Caransebes si nici de la Lugoj ca de acolo e cu 70 in loc de 120 dar la Chizatau locomotiva ne este luata pentru a aduce din curenta trenul de contra care ramasese defect. La 02.20 cobor din tren in Timisoara Nord.
Un turneu reusit.
Am plecat din Tirgu Jiu, urmeaza linia 202 racordul dinspre Copacioasa, lucrarile la centura auto
in statia Amaradia facem cruce cu 1823, linia cealalalta vine de la Birsesti
Multe opriri pe linia asta sint in dreptul unor treceri la nivel.
Inainte de Cirbesti apare o linie de tragere
interesant ca gara seamana cu cele de pe Videle
la orizont vad Rovinarii
Si in Rogojelu apare o linie de tragere
de aici incepe o ploaie care ma va insoti pina la Craiova
Ca si pe cealalata linie si pe sectia asta multe linii in gari sint cimitire de vagoane, in Rogojelu este si un viaduct neterminat peste statia CFR
inainte de Plopsoru este o statie de incarcare a vagoanelor, erau si 3 locomotive DA
Turceni linia de la Dragotesti, se racordeaza inainte de pod
apoi un sir de vagoane iar la urma apare un peron la linia cu vagoane de marfa, poate cindva acolo erau garate trenurile locale ca sa lase libere celelalte linii
Turceni in sine a fost un complex feroviar, o linie industriala ne insoteste pe o distanta lunga
intr-un final linia care ne urmeaza de la Turceni intra intr-o fosta statie tehnica unde toate liniile sint demontate.
In Craiova stau de multa vreme niste vagoane galbene
afara vad un autobuz romanesc si merg sa il pozez, ma ud tot la picioare urmind sa ramin asa pina la ora 03 cind am ajuns acasa
intre timp in gara sosise trenul marfar pe care l-am pozat in Tirgu Jiu
motoarele de la Bailesti, mai tirziu se cupleaza la trenul de Pitesti
Inainte de a urca in 1693 care soseste intirziat mai pozez pregatirile de plecare a trenurilor de Pitesti respectiv de Calafat la care se ataseaza grupa de Sofia care urma sa soseasca de la Budapesta cu trenul 73-2
Trenul 1693 isi mai face intirziere ca Balota -drobeta Turnu Severin e cu 15 acuma asa ca sotia imi da un telefon de control pe la Baile Herculane.
30 de minute sint in grafic, trenul nu mai scoate de la Caransebes si nici de la Lugoj ca de acolo e cu 70 in loc de 120 dar la Chizatau locomotiva ne este luata pentru a aduce din curenta trenul de contra care ramasese defect. La 02.20 cobor din tren in Timisoara Nord.
Un turneu reusit.