In data de 20-04-2009 am executat o deplasare Arad-Sinicolau Mare de unde m-am intors la Timisoara prin Periam.
Poze cu Sinicolau Mare am pus la celalalt topic.
In apropiere de Periam zaresc la orizont cladirea garii Pesac pe linia Periam -Lovrin, pun un pic de zoom

apoi prin prevestitoarele si semnalele de intrare ale ambelor linii.Nu pot preciza daca prevestitoarele mai sint folosite.

si Periamul este la celalalt topic asa ca ajung la Gelu unde s-a gasit un mod de a proteja cladirea

la Varias gara e abandonata pe jumatate si locuinta alta jumatate.

Barateaz e in ,,Delta Banatului" adica rezervatia ornitologica de la Satchinez

Statia Chinezu deserveste localitatea Satchinez, desigur ca nu sint chinezi in, dar cuvintul vine de la ,,cneaz" care in zona era folosit pentru a desemna conducatorul obstii si mai tirziu primarul, mai circula o varianta nedovedita ca aici s-ar fi nascut Pavel Chinezul

Urmeaza Hodoni unde mai prind o veche rampa de incarcare a animalelor in vagoane, erau un fel de G-uri etajate cu peretii de lemn ca sa aiba aer, mai stie cineva unu pe undeva?

intram pe 310 si zic hai sa pozez si pe aici desi astea nu se vor inchide

remorca de tip ,,nou" abandonata precum si un vagon foarte vechi, dar nu am tovaras sa ajung mai aproape pentru poze

Cindva era o oprire la Pavilioane, utopic vorbid, daca s-ar introduce un tren suburban pein zona ar putea fi folosita.

Nu stiu de ce la intrarea pe fascicolul de linii spre peroane toate trenurile abia se tiriie.Mai bine sari din el si iei troleibuzul din capat de la Solventul ca mai repede ajungi la gara, o fi normele astea...europene ca TMV au bagat.
Intre timp cu rabdare cobor din tren si pozez cele 4 Malaxe care se cupleaza la urma personalului de Jimbolia, 2 ramin in Carpinis pentru Ionel, 2 circula la Lovrin sa penduleze pe acolo.Cite unitati motoare se pot cupla la urma trenului, sau cum se considera astea?

aparat Olympus 510, automatic
Poze cu Sinicolau Mare am pus la celalalt topic.
In apropiere de Periam zaresc la orizont cladirea garii Pesac pe linia Periam -Lovrin, pun un pic de zoom

apoi prin prevestitoarele si semnalele de intrare ale ambelor linii.Nu pot preciza daca prevestitoarele mai sint folosite.


si Periamul este la celalalt topic asa ca ajung la Gelu unde s-a gasit un mod de a proteja cladirea

la Varias gara e abandonata pe jumatate si locuinta alta jumatate.

Barateaz e in ,,Delta Banatului" adica rezervatia ornitologica de la Satchinez

Statia Chinezu deserveste localitatea Satchinez, desigur ca nu sint chinezi in, dar cuvintul vine de la ,,cneaz" care in zona era folosit pentru a desemna conducatorul obstii si mai tirziu primarul, mai circula o varianta nedovedita ca aici s-ar fi nascut Pavel Chinezul

Urmeaza Hodoni unde mai prind o veche rampa de incarcare a animalelor in vagoane, erau un fel de G-uri etajate cu peretii de lemn ca sa aiba aer, mai stie cineva unu pe undeva?


intram pe 310 si zic hai sa pozez si pe aici desi astea nu se vor inchide


remorca de tip ,,nou" abandonata precum si un vagon foarte vechi, dar nu am tovaras sa ajung mai aproape pentru poze




Cindva era o oprire la Pavilioane, utopic vorbid, daca s-ar introduce un tren suburban pein zona ar putea fi folosita.


Nu stiu de ce la intrarea pe fascicolul de linii spre peroane toate trenurile abia se tiriie.Mai bine sari din el si iei troleibuzul din capat de la Solventul ca mai repede ajungi la gara, o fi normele astea...europene ca TMV au bagat.
Intre timp cu rabdare cobor din tren si pozez cele 4 Malaxe care se cupleaza la urma personalului de Jimbolia, 2 ramin in Carpinis pentru Ionel, 2 circula la Lovrin sa penduleze pe acolo.Cite unitati motoare se pot cupla la urma trenului, sau cum se considera astea?

aparat Olympus 510, automatic