Am remarcat ca de multa vreme pe forum nu se mai publica ,,jurnale de bord" asa ca prezint eu o deplasare recenta.
Am documentat intreaga linie de la Simeria la Alba Iulia dar aia va urma.
Asadar linia Sibot -Cugir a fost reluata de CFR dupa ce a fosta lasata de Regiotrans.
Din motive tehnice prezentarea incepe cu plecarea din Sibot.
urmeaza o trecere la nivel si in departare se vede viaductul autostrazii
in zona viaductului autostrazii sint surprins de o gramada de indicatoare rutiere, curba, curba periculoasa, cedeaza, nu inteleg ce cauta acolo dar pina sa fac o poza trenul trece si surprind doar acest indicator fain in cimp/
s-a lucrat ceva la linie , s-au inlocuit traverse pe o distanta buna
ne apropiem de satul Vinerea, pe stinga o strada pe dreapta un canton
in gara Vinerea coboara o eleva, de fapt de la Alba Iulia nu a urcat nimeni doar au coborit calatori astfel: Blandiana 1, Tartaria 2, Balomirul de Cimp 1 Sibot 2 Vinerea 1.
conform wikimapia aici a fost grupa A un fel de statie tehnica pentru primul grup de uzine din Cugir
si cladirea de miscare
rapid o fosta oprire prin care trenul trece
linia merge printre gardul ruinelor unei uzine si malul riului Cugir, plin de tot felul de cotete si sandramale si gradini, identica cu ce am vazut la Valea Sadului si la Toplet.
Aceasta oprire foarte lunga nu are nume dar e data pe infofer ca fiind Cugir h. Imi imaginez ce era aici cind circulau trenuri cu cupluri etajate
chiar daca nu e acoperit peronul continua
intre capatul peronului si un semnal sint 2 intervale de stilpi de electrificare, trenul a oprit la semnal unde un acar i-a dat o hirtie, acarul deservea o bariera situata citiva metri mai incolo de semnal.
Cugir
Fiind singurul calator pe distanta Vinerea-Cugir am plecat de indata din gara ca sa caut ceva sa ajung la Sibot pentru 1621, am reusit sa gasesc un autobuz care m-a lasat la intersectia Sibot de unde pe jos am ajuns la gara Sibot.Autobuzul plin de pasageri pentru Alba Iulia
Gara este in plin proces de refactionare cel putin a liniilor si peroanelor.
Am documentat intreaga linie de la Simeria la Alba Iulia dar aia va urma.
Asadar linia Sibot -Cugir a fost reluata de CFR dupa ce a fosta lasata de Regiotrans.
Din motive tehnice prezentarea incepe cu plecarea din Sibot.
urmeaza o trecere la nivel si in departare se vede viaductul autostrazii
in zona viaductului autostrazii sint surprins de o gramada de indicatoare rutiere, curba, curba periculoasa, cedeaza, nu inteleg ce cauta acolo dar pina sa fac o poza trenul trece si surprind doar acest indicator fain in cimp/
s-a lucrat ceva la linie , s-au inlocuit traverse pe o distanta buna
ne apropiem de satul Vinerea, pe stinga o strada pe dreapta un canton
in gara Vinerea coboara o eleva, de fapt de la Alba Iulia nu a urcat nimeni doar au coborit calatori astfel: Blandiana 1, Tartaria 2, Balomirul de Cimp 1 Sibot 2 Vinerea 1.
conform wikimapia aici a fost grupa A un fel de statie tehnica pentru primul grup de uzine din Cugir
si cladirea de miscare
rapid o fosta oprire prin care trenul trece
linia merge printre gardul ruinelor unei uzine si malul riului Cugir, plin de tot felul de cotete si sandramale si gradini, identica cu ce am vazut la Valea Sadului si la Toplet.
Aceasta oprire foarte lunga nu are nume dar e data pe infofer ca fiind Cugir h. Imi imaginez ce era aici cind circulau trenuri cu cupluri etajate
chiar daca nu e acoperit peronul continua
intre capatul peronului si un semnal sint 2 intervale de stilpi de electrificare, trenul a oprit la semnal unde un acar i-a dat o hirtie, acarul deservea o bariera situata citiva metri mai incolo de semnal.
Cugir
Fiind singurul calator pe distanta Vinerea-Cugir am plecat de indata din gara ca sa caut ceva sa ajung la Sibot pentru 1621, am reusit sa gasesc un autobuz care m-a lasat la intersectia Sibot de unde pe jos am ajuns la gara Sibot.Autobuzul plin de pasageri pentru Alba Iulia
Gara este in plin proces de refactionare cel putin a liniilor si peroanelor.