LDH-CFR CALATORI - TT

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
chitul folosit este Plasto - Revell, si primer Tamiya, lipirea pieselor o fac cu o solutie data de cei unde am facut taierea, am facut intai niste probe si piesele lipite peste chit nu prea tine asa ca prefer sa muncesc un pic mai mult decat sa ma trezesc la final ca dispar diverse de pe carcasa,
orice legatura intre peretii cabinei ma incurca in final, spatiul este strict rezervat pentru motor, cardane si placa cu circuite electrice, din acelas motiv nu pot pastra capotele unite, cand voi ajunge la motorizare se va vedea mai clar situatia, asta e situatia la TT, spatiul strict limitat la mm.
cand am sa lipesc cabina pe cele 2 capote peretii cabinei vor fi perfect drepte
pe la inceput am solicitat sfaturi si sugestii pentru realizarea mastilor la boghiuri, deocamdata nu am primit nimic, eu am o idee, sper sa si mearga avand in vedere din nou scara la care este locomotiva
 
Pai eu zic ca cel mai bine daca nu reusesti sa copiezi sistemul de prindere a mastilor, ar fi indicat sa se dai jos pe cele ale modelului, adica ma refer strict la partile laterale desenate si sa pastrezi sitemul de prindere pe care montezi tu noile fete detaliate
 
boghiurile modelului pe care il folosesc sunt turnate dintr-o bucata, clar trebuie sa tai fetele si sa lipesc in locul lor noile masti, sau pot sa pilesc fetele pana ramane o suprafata plana peste care sa lipesc fetele noi, nu asta e problema, intrebarea era cum realizez mastile de LDH avand in vedere detaliile acestora si dimensiunile la TT
 
Cftt arata fparte bine pana acuma. Am doar o singura rugaminte/sfat: foloseste aerograful pentru vopsit ! Daca nu ai asa ceva te ajut eu cu mare placere !
 
montat cutii, cutiute, grile, rame far central, cosuri si alte alea, fiind o locomotiva simpla nu au fost decat 25 de piese, cateva poze ;








a urmat un strat de primer general pentru a vedea eventualele retusuri de chituire




sper ca se vede mai bine acum carcasa

urmeaza balustrazile, balamalele si ce mai trebuie
 
dupa ceva chinuiala cu montatul balustrazilor iata cateva poze cu rezultatul final






cam atat am reusit sa fac, urmeaza ultimele retusuri apoi vopsirea, daca aveti ceva sugestii, observatii inainte de vopsire le astept cu placere
 
Ldh-ul se afla la mine pentru experimente de vopsea. Nikky , mai trebuie aranjata in multe locuri si trebuie sa faci ceva in privinta clantelor.















 
iata locomotiva de la care preiau partea mecanica (motor, angrenaje si boghiuri) si placa electrica


 
dupa tot felul de retusuri si probe de culoare cateva poze cu ansamblul carcasei montat provizoriu deocamdata fara ferestre, dupa realizarea sasiului si ultimele retusuri voi ansambla definitiv carcasa pe sasiu





daca mai sunt sugestii sau observatii va rog sa mi-le spuneti acum pana definitivez ansamblul
 
am definitivat sasiul si am montat scarile si rezervorul, a urmat o mana de grund pentru a vedea eventualele retusuri





urmeaza balustrazile de pe capetele locomotivei si farurile
 
da, l-am pastrat cu modificarile necesare deoarece este metalic si are greutatea necesara pentru o rulare si stabilitate buna
 
Ai facut modificari dimensionale ale sasiului?
Adica lungimea sa este cea corecta fata de carcasa?
 
lungimea si latimea sasiului BR-ului se potriveste exact pe dimensiunile LDH-ului, modificarile le-am facut la grosime si la forma tesita de pe capete
 
am facut mastile pentru boghiuri, dimensiunile sunt : lungime = 34mm, inaltime = 7mm,




dupa mai multe probe atat a reusit laserul sa scoata la nivel de detaliere avand in vedere dimensiunile, am incercat sa scot in evidenta elementele principale ale boghiului,
iata si o poza cu masca montata pe boghiu, urmeaza rectificari, finisaj si apoi vopsirea

 
sasiul se apropie de finalizare, am montat scari, balustrazi, tevi si cu sprijinul colegului Razvan (b74mrv) specialist in electrica farurile cu leduri SMD





dupa definitivare sasiului (finisare, vopsire) am practic toate elementele componente ale locomotivei si pot trece la ansamblarea finala a locomotivei