In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Am descoperit greșala datorită ochiului tău de vultur. La proiectare eu am luat ca bună distanța dintre boghiuri de la BR 290. Cea reală este cu 4,4 mm mai scurtă. În concluzie, am mutat fiecare dintre boghiuri cu 2,2 mm mai aproape de centrul locomotivei. Urmează să refac rezervorul și plugurile.
Aceeasi problema cu mastile de boghiuri am avut-o si eu la primul LDH, dar am polizat partea din plastic de la masca de boghiu intre portcupla si fata boghiului, lasand mai putin material si atunci se incadreaza bine in curbe. Spor.
Problemă rezolvată cu plugurile.
Am mutat boghiurile mai aproape unul de celălalt, am modificat rezervorul și am refăcut plugurile. Acum plugurile vor putea fi detașate și înlocuite cu altele care nu vor avea decuparje pentru cuple.
Câteva imagini:
Acum mă voi apuca să fac plugurile nedecupate. Sper să iasă cum îmi doresc.
Ultimile pregătiri înainte de plecarea locomotivei la Brăila.
Acolo, Savin va face ultimile retușuri și va vopsi LDH-ul. Următoarele imagini vor fi unele "color". Abia aștept...
După o vizită la Cristi Savin, locomotiva s-a întors în depou pentru lucrări de finalizare. Țin să-i mulțumesc (și pe această cale) lui Cristi pentru efortul depus la acest proiect al meu. :aplauze: :aplauze: :aplauze:
După vacanța de vară, m-am apucat să mai lucrez la montarea motorului, a lestului, a sistemului de iluminat, a decodorului, ...
Deoarece o imagine face mai mult decât 1000 de cuvine, voi atașa câteva fotografii cu stadiul în care se află la ora actuală LDH-ul meu.