In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
iaca si poza pe care o cautam... tocmai intrebam in grupul de prieteni pe unde s-o afla DDm-ul prezentat de Astra in 2007 sau 2008 care nu fusese niciodata autorizat de AFER...
Dupa ce au platit o groaza de bani pe ele la Greenbrier Europe (cele pe 10 roti) , la SGP (cele pe 12 roti) si la DB/Talbot (clasicele Saadkmmss690 pe 8 roti) ar fi o idiotenie tipic romaneasca sa le taie, insa dupa cate am vazut nimic nu ma mai mira.
Ultima data cand am auzit de ele erau "in conservare".
Ma gandesc ca se referea la vagoanele ce-au stat toata iarna in zona garii si nu neaparat la vagoanele ro-la. In acea zona de cateva zile se pot observa muncitori care schimba traversele.
Liniile goale
Locomotiva ce-a adus vagoanele incarcate cu traverse
Traversele
(imi cer scuze pentru calitatea pozelor insa ploua destul de tare)
La Videle este bază de casări, ce ajunge acolo mai iese doar dacă vine un privat. De obicei, firmele de fier vechi vin chiar acolo şi taie, anul trecut ieşeau câteva camioane zilnic din triaj cu bucăţi de vagoane. în schimb, osiile am văzut că se păstrează.
Ce gand reconfortant, sa stii ca se caseaza vagoanele dar osiile raman Lasand la o parte aceasta idee, poate cineva sa spuna in mod sigur ca aceste vagoane au ajuns acolo? sau este doar o presupunere? :-|
La CD Cargo si chiar la ĂâKOMBI ar fi bucurosi sa aiba Greenbrier, SGP si Talbot-urile acelea.
Insa nu la pret de fier vechi si nu cu comision pentru tanti Fitza.