Miercuri am fost la Jimbolia. Am proifitat de o chestie m-am lipit de fotbalisti si m-am dus.
Pina ei au jucat am mers in gara. Pe motiv de Ă Ĺžengăn gara e ingradit pe tot perimetrul si intesata cu camere de supraveghere.Intre liniile de calatori si cele de marfa e un gard mai mic.
Peste tot camere si garduri si ,,No entryââŹÂ
No entry here , no entry dere pe unde se entry in gara ? si apoi limba noastra nu este una fonetica? Se scrie cum se aude?
In gara s-a incropit un muzeu. Nu insist cu pozele pentru ca este déjĂÂ un topic aici
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10258&highlight=jimbolia
Am ajuns in gara, e impartita intre Politia de Frontiera si CFR, iarasi no entry.pe toate usile
Au sosit doua Malaxe si am intrat dupa partida, am intrebat daca e aloued sa pozam afara? Ies no problem.
Exponatele sint atit de descompletate incit locomotiva nu are cupla si cirlig in fata si nici macar biele.
Un turn de apa cu o instalatie exterioara. Nu am stiut sa-i explic colegului care nu avea rabdare prin gara cum functiona macaraua. Avea tender dar cum se alimenta cu carbuni daca era contragreutate si se mai si invirtea? Apoi cum ii puneau contragreutatea daca intre vagonul cu contragreutate si macara este tenderul?
Interiorul cabinei locomotivei este devastat nu poti intra dar sint locuri pe unde poti baga aparatul
Muzeul e inchis , cu cheia e mai complicat, dar sint doua semnale, pitice iar cel cu brat are bratul pus invers. Sint pitice pentru ca restul fierului din catarge a ajuns la fier vechi probabil.
In curtea muzeului feroviar, un compactor de asfalt, soselele a invadat caile ferate
Oare ce o fi asta pe acoperis? Klimanlage? noooo
In mod surprinzator in gara era ââŹÂŚ.. o marfa, cine ar fi crezut ca mai merge marfa pe aici.
Un GFR cu vagoane VMT(Vitrometan Victoria)
Dup ace au sosit Malaxele marfa a plecat. Malaxele s-au regarat din fata garii, pe o tragere.
Am plecat din gara.
Trecerea la nivel pozata din masina, se vad trei linii, spre Lovrin, spre Timisoara si una tehnica cea mai apropiata de masina
Trecem liniile si se vad liniile spre Lovrin in curba si cea spre Timisoara cu un macaz spre linia tehnica din poza de mai inainte
De linga stadion, pozez semnalul de intrare din directia Lovrin
semnalul de intrare din directia Timisoara, se observa si o cabina de acar dar si un fel de macara.
Brusc semnalul de intrare se pune pe liber
ura de departe vad si trenul
dar si celalalt semnal se pune pe liber
de la Timisoara , purcelusii vin mai grabiti
vine si Lovrinul
Trec liniile si vad ca in trenurile sint garate pe directa, cel putin cel de la Timisoara e pe directa
daca e asa atunci de ce semnalul a avut 2 brate ridicate????
Va mai amintiti linia a treia pozata la bariera? e linia pe care stau acum Malaxele care trece soseaua, primeste linia care se desprinde din linia Timisoara(macazul de la bariera) si continua spre macaraua aia de care vorbeam. Pe ea sint eu la pozat.Malaxele se vad mai greu la orizont, daca ar pleca ar ajunge direct la mine.
Dupa macaz se desprinde alta linie, aia din care lipseste o sina.
Linia aia abandonata pe care stau Malaxele o fi fost linia directa cindva?, iata o poza spre Timisoara linia are o curba
Linia din dreapta conform wikimapia e linia triunghiului de intoarcere
Sincer nu m-am implicat sa merg pe acolo pentru ca e politie de frontiera peste tot.
Doua lucruri mi s-au parut ciudate: de ce s-a uitat acarul cu binoclul dupa cele doua Malaxe asteptind sa soseasca? s-au s-a uitat la bariera sa vada daca e inchisa?
De ce a fost primit trenul cu doua brate ridicate daca a intrat pe directa??
Imediat dupa sosire pina sa imbarcam fotbalistii trenurile au si plecat inapoi. Cu se zice s-au dus de unde au venit.
La fel si noi.
Pina ei au jucat am mers in gara. Pe motiv de Ă Ĺžengăn gara e ingradit pe tot perimetrul si intesata cu camere de supraveghere.Intre liniile de calatori si cele de marfa e un gard mai mic.
Peste tot camere si garduri si ,,No entryââŹÂ
No entry here , no entry dere pe unde se entry in gara ? si apoi limba noastra nu este una fonetica? Se scrie cum se aude?
In gara s-a incropit un muzeu. Nu insist cu pozele pentru ca este déjĂÂ un topic aici
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=10258&highlight=jimbolia
Am ajuns in gara, e impartita intre Politia de Frontiera si CFR, iarasi no entry.pe toate usile
Au sosit doua Malaxe si am intrat dupa partida, am intrebat daca e aloued sa pozam afara? Ies no problem.
Exponatele sint atit de descompletate incit locomotiva nu are cupla si cirlig in fata si nici macar biele.
Un turn de apa cu o instalatie exterioara. Nu am stiut sa-i explic colegului care nu avea rabdare prin gara cum functiona macaraua. Avea tender dar cum se alimenta cu carbuni daca era contragreutate si se mai si invirtea? Apoi cum ii puneau contragreutatea daca intre vagonul cu contragreutate si macara este tenderul?
Interiorul cabinei locomotivei este devastat nu poti intra dar sint locuri pe unde poti baga aparatul
Muzeul e inchis , cu cheia e mai complicat, dar sint doua semnale, pitice iar cel cu brat are bratul pus invers. Sint pitice pentru ca restul fierului din catarge a ajuns la fier vechi probabil.
In curtea muzeului feroviar, un compactor de asfalt, soselele a invadat caile ferate
Oare ce o fi asta pe acoperis? Klimanlage? noooo
In mod surprinzator in gara era ââŹÂŚ.. o marfa, cine ar fi crezut ca mai merge marfa pe aici.
Un GFR cu vagoane VMT(Vitrometan Victoria)
Dup ace au sosit Malaxele marfa a plecat. Malaxele s-au regarat din fata garii, pe o tragere.
Am plecat din gara.
Trecerea la nivel pozata din masina, se vad trei linii, spre Lovrin, spre Timisoara si una tehnica cea mai apropiata de masina
Trecem liniile si se vad liniile spre Lovrin in curba si cea spre Timisoara cu un macaz spre linia tehnica din poza de mai inainte
De linga stadion, pozez semnalul de intrare din directia Lovrin
semnalul de intrare din directia Timisoara, se observa si o cabina de acar dar si un fel de macara.
Brusc semnalul de intrare se pune pe liber
ura de departe vad si trenul
dar si celalalt semnal se pune pe liber
de la Timisoara , purcelusii vin mai grabiti
vine si Lovrinul
Trec liniile si vad ca in trenurile sint garate pe directa, cel putin cel de la Timisoara e pe directa
daca e asa atunci de ce semnalul a avut 2 brate ridicate????
Va mai amintiti linia a treia pozata la bariera? e linia pe care stau acum Malaxele care trece soseaua, primeste linia care se desprinde din linia Timisoara(macazul de la bariera) si continua spre macaraua aia de care vorbeam. Pe ea sint eu la pozat.Malaxele se vad mai greu la orizont, daca ar pleca ar ajunge direct la mine.
Dupa macaz se desprinde alta linie, aia din care lipseste o sina.
Linia aia abandonata pe care stau Malaxele o fi fost linia directa cindva?, iata o poza spre Timisoara linia are o curba
Linia din dreapta conform wikimapia e linia triunghiului de intoarcere
Sincer nu m-am implicat sa merg pe acolo pentru ca e politie de frontiera peste tot.
Doua lucruri mi s-au parut ciudate: de ce s-a uitat acarul cu binoclul dupa cele doua Malaxe asteptind sa soseasca? s-au s-a uitat la bariera sa vada daca e inchisa?
De ce a fost primit trenul cu doua brate ridicate daca a intrat pe directa??
Imediat dupa sosire pina sa imbarcam fotbalistii trenurile au si plecat inapoi. Cu se zice s-au dus de unde au venit.
La fel si noi.