catalin a spus:Nu stiu sincer cum poti sa construiesti asa ceva...Si ma dandesc aici numai la efectele jetului de gaze emis de motoare, la zgomot, etc...si asta pentru o viteza care a poate fi atinsa usor de trenuri electrice.
Vrei să spui din "redirecĂžionarea" lor către alte destinaĂžii (de obicei private).andreiul a spus:Multe idei mor din cauza lipsei banilor.
Nu cred că o firmă a cărui Ăžel este profitul mai dă doi bani pe cercetare, în cel mai strict sens al cuvântului. Până la urmă scopul este... profitul. Acest lucru se poate obĂžine mult mai uÂşor prin alte metode mai... gri - hai să zicem. Altfel sunt sigur că ar exista surse de energie alternative, chiar gratuite Âşi inepuizabile. Dar dacă s-ar inventa astfel de dispozitive de unde dracu s-ar mai face profit? Chiar credeĂži că ar fi atât de dificil (de ex.) să se treacă la tracĂžiune electrică pentru autovehicule dacă într-adevăr s-ar dori aÂşa ceva Âşi s-ar aloca eforturi serioase pentru cercetare?stageexp a spus:proiectarea este sustinuta de o firma cu profit puternic (de exemplu auto).
E adevarat ca sunt multe domenii in care suntem cu vreo 10 ani in urma (gen nanotehnologii si altele), unde numai cu niste sume perverse de bani te poti lipi de ceva, dar nu trebuie sa fim ca in comunism, cand faceam pana si integrate, doar asa, ca sa fie facute la noi, si erau niste porcarii gen amplificatorul 741.
Da, bunicel ca repetor, altfel deja cereai prea mult, oricum asa glumeau profesorii prin Politehnica.
cosmin78 a spus:diamante false...s-au facut prin anii ´70-´80...pentru a satisface lacomia elenei ceausescu (scrie in
cartea lui Pacepa,Orizonturi Rosii).
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.