Asa cum am promis revin cu un alt reportaj de pe plaiurile mioritice ale Moldovei.De data aceasta,linia Iasi-Barlad.Ceea ce am gasit eu prin cartile mele feroviare,istoria spune ca la ââŹĹla 13 septembrie 1872 au fost inaugurate in mod official,liniile Roman-Bacau-Adjud-Marasesti-Tecuci-Barbosi-Galati-Galati port(231,95km),cu ramificatia Tecuci-Barlad(51,48 )ââŹÂ.Astfel ca legatura feroviara de la Iasi pana la Barlad exista,deoarece la 3/15 decembrie 1869 fusese deschisa linia Suceava-Roman(102,93),iar la 1 iunie 1870 se deschide linia Iasi-Pascani,insa aceasta era varianta mai lungaââŹÂŚ..intre timp s-a construit si linia Iasi-Barlad ââŹĹvia BarnovaââŹÂ.
Pe 17 ianuarie eu impreuna cu Silviu ne suim in P6402 Iasi-Barlad.Poze nu sunt atat de multe pe cate ar trebui deoarece mai mult s-a filmat,si filmuletele vor veni si ele ,dar zic ca sunt destule poze pt o mica prezentare
Dupa ce locomotiva urca dealul Barnova ajungem inââŹÂŚ.Barnova.Acolo pe o linia alutarata se afla un tren ce apartine de Infra.
Ajungem in Grajduri,unde observam un lucru interesant:ââŹÂSeful statiuneiââŹÂ.L-am intrebat pe tata care a facut serviciu la aceea gara si mi-a spus ca aceea placa se afla acolo aprox din 1950.
Intram in Vaslui.Bineinteles totul vopsit in culorile specifice:
Era prezenta si o garnitura compusa din vagoane Zaes si Zas:
Stam aprox 30 de min,dupa care intr-un sfarsit plecam.Si ajungem in Crasna:
Halta Rosiesti :
Alte poze de pe traseu:
La ora 10:26 ajungem in ultima statie:Barlad.Vedem un 060-DA apartinand CFR Marfa:60-0923-7
Trenul care ne-a adus pana aici:
Si locomotiva care a tras garnitura,un 060-DA : 60-0664-7
Gara Barlad:
Pe celalte linii vedem o garnitura intreaga de Dimitroave si una de Uagps:
Intrarea in depoul LE al statie Barlad:
A piece of history:
Alte poze de prin gara:
Dupa cateva manevre prin gara trenul se reintoarce la peron,tras acum de alt 060-DA: 62-0548-8
Statia Balteni:
Alte poze de pe drum:
Statia Buhaesti si un turn de apa care imi place foarte mult.De la Buhaesti se ramifica linia spre Roman.
Gara Ratesu Cuzei:
Statia Rebricea
Ajungem si in Scanteia:
Ne apropiem de casa.Halta Piciorul Lupului:
Si o ultima poza suprinzand trenul coborand dealul Barnova:
Pe 17 ianuarie eu impreuna cu Silviu ne suim in P6402 Iasi-Barlad.Poze nu sunt atat de multe pe cate ar trebui deoarece mai mult s-a filmat,si filmuletele vor veni si ele ,dar zic ca sunt destule poze pt o mica prezentare
Dupa ce locomotiva urca dealul Barnova ajungem inââŹÂŚ.Barnova.Acolo pe o linia alutarata se afla un tren ce apartine de Infra.
Ajungem in Grajduri,unde observam un lucru interesant:ââŹÂSeful statiuneiââŹÂ.L-am intrebat pe tata care a facut serviciu la aceea gara si mi-a spus ca aceea placa se afla acolo aprox din 1950.
Intram in Vaslui.Bineinteles totul vopsit in culorile specifice:
Era prezenta si o garnitura compusa din vagoane Zaes si Zas:
Stam aprox 30 de min,dupa care intr-un sfarsit plecam.Si ajungem in Crasna:
Halta Rosiesti :
Alte poze de pe traseu:
La ora 10:26 ajungem in ultima statie:Barlad.Vedem un 060-DA apartinand CFR Marfa:60-0923-7
Trenul care ne-a adus pana aici:
Si locomotiva care a tras garnitura,un 060-DA : 60-0664-7
Gara Barlad:
Pe celalte linii vedem o garnitura intreaga de Dimitroave si una de Uagps:
Intrarea in depoul LE al statie Barlad:
A piece of history:
Alte poze de prin gara:
Dupa cateva manevre prin gara trenul se reintoarce la peron,tras acum de alt 060-DA: 62-0548-8
Statia Balteni:
Alte poze de pe drum:
Statia Buhaesti si un turn de apa care imi place foarte mult.De la Buhaesti se ramifica linia spre Roman.
Gara Ratesu Cuzei:
Statia Rebricea
Ajungem si in Scanteia:
Ne apropiem de casa.Halta Piciorul Lupului:
Si o ultima poza suprinzand trenul coborand dealul Barnova: