Asa cum am promis revin cu un alt reportaj de pe plaiurile mioritice ale Moldovei.De data aceasta,linia Iasi-Barlad.Ceea ce am gasit eu prin cartile mele feroviare,istoria spune ca la ââŹĹla 13 septembrie 1872 au fost inaugurate in mod official,liniile Roman-Bacau-Adjud-Marasesti-Tecuci-Barbosi-Galati-Galati port(231,95km),cu ramificatia Tecuci-Barlad(51,48 )ââŹÂ.Astfel ca legatura feroviara de la Iasi pana la Barlad exista,deoarece la 3/15 decembrie 1869 fusese deschisa linia Suceava-Roman(102,93),iar la 1 iunie 1870 se deschide linia Iasi-Pascani,insa aceasta era varianta mai lungaââŹÂŚ..intre timp s-a construit si linia Iasi-Barlad ââŹĹvia BarnovaââŹÂ.
Pe 17 ianuarie eu impreuna cu Silviu ne suim in P6402 Iasi-Barlad.Poze nu sunt atat de multe pe cate ar trebui deoarece mai mult s-a filmat,si filmuletele vor veni si ele
,dar zic ca sunt destule poze pt o mica prezentare 
Dupa ce locomotiva urca dealul Barnova ajungem inââŹÂŚ.Barnova.Acolo pe o linia alutarata se afla un tren ce apartine de Infra.

Ajungem in Grajduri,unde observam un lucru interesant:ââŹÂSeful statiuneiââŹÂ.L-am intrebat pe tata care a facut serviciu la aceea gara si mi-a spus ca aceea placa se afla acolo aprox din 1950.

Intram in Vaslui.Bineinteles totul vopsit in culorile specifice:

Era prezenta si o garnitura compusa din vagoane Zaes si Zas:

Stam aprox 30 de min,dupa care intr-un sfarsit plecam.Si ajungem in Crasna:

Halta Rosiesti :

Alte poze de pe traseu:

La ora 10:26 ajungem in ultima statie:Barlad.Vedem un 060-DA apartinand CFR Marfa:60-0923-7

Trenul care ne-a adus pana aici:

Si locomotiva care a tras garnitura,un 060-DA : 60-0664-7

Gara Barlad:

Pe celalte linii vedem o garnitura intreaga de Dimitroave si una de Uagps:

Intrarea in depoul LE al statie Barlad:

A piece of history:

Alte poze de prin gara:

Dupa cateva manevre prin gara trenul se reintoarce la peron,tras acum de alt 060-DA: 62-0548-8

Statia Balteni:

Alte poze de pe drum:

Statia Buhaesti si un turn de apa care imi place foarte mult.De la Buhaesti se ramifica linia spre Roman.

Gara Ratesu Cuzei:

Statia Rebricea

Ajungem si in Scanteia:

Ne apropiem de casa.Halta Piciorul Lupului:

Si o ultima poza suprinzand trenul coborand dealul Barnova:

Pe 17 ianuarie eu impreuna cu Silviu ne suim in P6402 Iasi-Barlad.Poze nu sunt atat de multe pe cate ar trebui deoarece mai mult s-a filmat,si filmuletele vor veni si ele
Dupa ce locomotiva urca dealul Barnova ajungem inââŹÂŚ.Barnova.Acolo pe o linia alutarata se afla un tren ce apartine de Infra.



Ajungem in Grajduri,unde observam un lucru interesant:ââŹÂSeful statiuneiââŹÂ.L-am intrebat pe tata care a facut serviciu la aceea gara si mi-a spus ca aceea placa se afla acolo aprox din 1950.


Intram in Vaslui.Bineinteles totul vopsit in culorile specifice:



Era prezenta si o garnitura compusa din vagoane Zaes si Zas:

Stam aprox 30 de min,dupa care intr-un sfarsit plecam.Si ajungem in Crasna:



Halta Rosiesti :

Alte poze de pe traseu:





La ora 10:26 ajungem in ultima statie:Barlad.Vedem un 060-DA apartinand CFR Marfa:60-0923-7

Trenul care ne-a adus pana aici:






Si locomotiva care a tras garnitura,un 060-DA : 60-0664-7

Gara Barlad:





Pe celalte linii vedem o garnitura intreaga de Dimitroave si una de Uagps:


Intrarea in depoul LE al statie Barlad:



A piece of history:

Alte poze de prin gara:






Dupa cateva manevre prin gara trenul se reintoarce la peron,tras acum de alt 060-DA: 62-0548-8


Statia Balteni:

Alte poze de pe drum:





Statia Buhaesti si un turn de apa care imi place foarte mult.De la Buhaesti se ramifica linia spre Roman.



Gara Ratesu Cuzei:

Statia Rebricea


Ajungem si in Scanteia:





Ne apropiem de casa.Halta Piciorul Lupului:



Si o ultima poza suprinzand trenul coborand dealul Barnova:
