Probabil sasiul este conectat la lamelele colectoare de pe o parte, conectand astfel duliile metalice ale becurilor si carcasa metalica a generatorului la un pol al tensiunii de alimentare. Astfel "varfurile" becurilor sunt conectate prin diode la lamelele colectoare de pe cealalta parte, astfel incat ele sa se aprinda conform sensului de deplasare, iar borna generatorului merge direct la respectivele lamele, deoarece el trebuie sa functioneze in ambele sensuri de deplasare. Daca am retinut eu bine, rolul firului albastru (plus comun) poate fi jucat de sasiul metalic conectat la lamelele colectoare de pe o parte a locomotivei, atat pentru becuri, cat si pentru functii. Aceasta modalitate de conectare reduce usor tensiunea pe becuri & functii, avand totusi avantajul reducerii numarului de conexiuni.
In rest, asa cum scriam si intr-un alt subiect, semnificatiile culorilor sunt:
RRRosu - rotile din dRRReapta (accentuare MPU
)
NNNegru - rotile din staNNNga (idem)
orange - borna motorului care fusese conectata la rotile din dreapta
gri - borna motorului care fusese conectata la rotile din stanga
albastru - plus comun
alb - lumina din fatza (pusa de decodor la minus cand este activata, altfel lasata in aer)
galben - lumina din spate (idem)
verde - functia F1 (idem)
violet - functia F2 (idem)
Toate conexiunile din locomotiva trebuie desfacute si refacute conform celor de mai sus. Atentie, motorul nu trebuie sa aiba absolut niciun contact electric cu rotile sau cu sasiul, ci doar cu firele orange si gri!