Pentru cei care doresc un mod de curatare non-abraziva a sinelor:
Transforma un vagon cisterna pe osii intr-un vagon de spalare a liniei. Este foate simplu. Cauta un vagon cu cisterna compacta (la Trix gasesti) pe care o umpli cu alcool izopropilic (foloseste o seringa). Printr-un orificiu foarte fin (0.1 mm) facut cu varful de ac sub cisterna, alcoolul picura lent pe un dispozitiv de curatare cu pasla Noch 60157 (pentru scara N codul este 60158) (se agata sub vagon, de osia ante-mergatoare).

Practic picaturile care se scurg ajung, in scurt timp, sa imbibe pasla care curata linia. Acest vagon "umed" urmat de inca 1-2 vagoane cu pasle Noch 60157 uscate, rulate periodic intr-o garnitura, te vor scuti de probleme (fac minuni mai ales in tuneluri si in alte locuri dificil de curatat cu mana).
Sugestie: Pe sine foarte murdare pune locomotiva sa impinga vagoanele - locomotiva va circula pe sine proaspat sterse si astfel va avea mai putine probleme de contact
Transforma un vagon cisterna pe osii intr-un vagon de spalare a liniei. Este foate simplu. Cauta un vagon cu cisterna compacta (la Trix gasesti) pe care o umpli cu alcool izopropilic (foloseste o seringa). Printr-un orificiu foarte fin (0.1 mm) facut cu varful de ac sub cisterna, alcoolul picura lent pe un dispozitiv de curatare cu pasla Noch 60157 (pentru scara N codul este 60158) (se agata sub vagon, de osia ante-mergatoare).



Practic picaturile care se scurg ajung, in scurt timp, sa imbibe pasla care curata linia. Acest vagon "umed" urmat de inca 1-2 vagoane cu pasle Noch 60157 uscate, rulate periodic intr-o garnitura, te vor scuti de probleme (fac minuni mai ales in tuneluri si in alte locuri dificil de curatat cu mana).
Sugestie: Pe sine foarte murdare pune locomotiva sa impinga vagoanele - locomotiva va circula pe sine proaspat sterse si astfel va avea mai putine probleme de contact
