Cateva fotografii exceptionale realizate in 1877 de Andreas Reiser pe linia Fratesti (Giurgiu) - Zimnicea.
Linia a fost construita si administratat de Guvernul Rus in timpul Razboiului de Independenta.
Dupa razboi linia nu a mai fost folosita insa materialul rulant a fost cumparat de romani si a fost folosit partial pana la ww1.
Detalii despre linie si soarta locomotivelor gasiti in ITF vol 1.
Ce merita mentionat este ca intreaga linie a fost construita in regim de provizorat, folosind masiv lemnul ca material de constructie rezultand o atmosfera veritabila de far west in plina Campie Romana.
balastiera de la Fratesti:
tren de lucru (cu balast) probabil tot in zona balastierei. Se observa uniformele ofiterilor armatei imperiale ruse:
statia Slobozia si o masina 1B Maffei
treversarea raului Vedea:
statia Zimnicea, 1877. Locomotiva tip C n2, cumparata ulterior de romani. A circulat pe linia Bucuresti-Giurgiu dupa razboi, probabil locomotiva nr 14 Sabarul sau 15 Giurgiu....:
Alimentatea cu apa a unei locomotive 1B construita de Maffei ( cumparata ulterior de CFR si alocata in 1881 liniei Buzau Marasesti -depou de domiciliu Buzau apoi din 1882 depoului Bucuresti unde a tractat si primele Orient Express). Se vede notatia pe vagon, initialele de la Fratesti-Simnicea.... imaginea este luata in statia Zimnicea.
.
Feribotul instalat la Zimnicea in 1877 pentru trecerea trupelor si materialului rulant peste Dunare pe frontul cu turcii. Erau achizitionate SH de catre Guvernul Rus, acestea operand pana in 1877 pe Rin:
Linia a fost construita si administratat de Guvernul Rus in timpul Razboiului de Independenta.
Dupa razboi linia nu a mai fost folosita insa materialul rulant a fost cumparat de romani si a fost folosit partial pana la ww1.
Detalii despre linie si soarta locomotivelor gasiti in ITF vol 1.
Ce merita mentionat este ca intreaga linie a fost construita in regim de provizorat, folosind masiv lemnul ca material de constructie rezultand o atmosfera veritabila de far west in plina Campie Romana.
balastiera de la Fratesti:
tren de lucru (cu balast) probabil tot in zona balastierei. Se observa uniformele ofiterilor armatei imperiale ruse:
statia Slobozia si o masina 1B Maffei
treversarea raului Vedea:
statia Zimnicea, 1877. Locomotiva tip C n2, cumparata ulterior de romani. A circulat pe linia Bucuresti-Giurgiu dupa razboi, probabil locomotiva nr 14 Sabarul sau 15 Giurgiu....:
Alimentatea cu apa a unei locomotive 1B construita de Maffei ( cumparata ulterior de CFR si alocata in 1881 liniei Buzau Marasesti -depou de domiciliu Buzau apoi din 1882 depoului Bucuresti unde a tractat si primele Orient Express). Se vede notatia pe vagon, initialele de la Fratesti-Simnicea.... imaginea este luata in statia Zimnicea.
Feribotul instalat la Zimnicea in 1877 pentru trecerea trupelor si materialului rulant peste Dunare pe frontul cu turcii. Erau achizitionate SH de catre Guvernul Rus, acestea operand pana in 1877 pe Rin: