Unghiul intre cele doua "sarme " intersectate nu poate avea mai putin de 60 Grade , daca are mai putin exista riscul ca patina autovehicolului sa o ia pe circuitul cu care se intersecteaza . Am facut teste si iar teste si acesta este rezultatul .
Trecerea peste calea ferata de orice tip ar fi ea se poate realiza dar cu aceeasi conditie unghiul sarmei faller car sa aiba minim 60 Grade fata de sina pe care o traverseaza , de asemenea distanta in caz de intrerupere a sarmei de ghidaj (cum trebuie facut la trecerea peste sine in dreptul unde buza de ghidaj al rotilor trenului trec peste sosea) nu trebuie sa fie mai mare de 2mm .
Recomandare - sa sui soseaua peste un pod sau sa treci cu ea pe sub calea ferata , sistemul de trecere la nivel cu calea ferata speciala pentru faller car sistem nu rezolva problema deteriorarii patinei autovehicolelor in timp datorita acelui sant.
Daca pe diorama or sa circule camioane cu remorci trebuie sa ai grija ca in curbe drumul sa fie mai lat deoarece apare efectul intalnit si in realitate in care camionul trebuie sa vireze usor la stanga si apoi la dreapta (pentru un viraj la dreapta mai brusc) pentru a nu agata cu remorca diferite borduri,stalpi etc etc ..