Am pornit spre San Remo, unde intre timp cineva se trezise dupa noaptea activa si era proaspata si gata sa infrunte lumea - adica exact opusul meu.
Evident, si aici s-a intamplat ceva comic - bineinteles, tot din cauza "Vulpitei". Sa spunem ca hotelul nu era cel mai amarat de prin partea locului ci mai degraba singurul cu numarul maxim de stele pe placuta de la intrare. Evident, langa intrarea principala se afla un carport din beton sub care erau asezate ca la parada cateva Lamborghini, Ferrari si alte Aston Martin. Numai "troace", vorba unui coleg de forum.
In cursul noptii si pe intuneric "Vulpita" trecuse neobservata sau mai degraba nu s-a sinchisit nimeni de ea. Acum cand am ajuns pe aleea de la intrare m-am trezit cu personalul hotelului care venise sa ma ajute cu bagajele si sa parcheze masina. Bagaje, in afara unui aparat foto nu prea existau iar cu parcatul... bietul om cu manusi albe nu prea stia de unde s-o apuce ca sa nu se murdareasca. Baiat bun asa cum sunt, n-am rezistat sa nu-i spun o traznaie, numai ca sa vad cum va reactiona: "
Sai, la frizione è un po dura... E si prega di non toccare il sedile del conducente perché la luce del sensore dell'airbag si illuminerà". Mutra omului facea toti banii insa nu am indraznit sa-i fac o poza.
M-am odihnit si eu un pic apoi am pornit in doi in lumea larga. Am lasat "Vulpita" la hotel, pentru ca aveam de gand sa consum si unul sau doua pahare de alcool in cursul serii. Pana la urma nu am ramas la San Remo pentru ca locul era un pic prea monden pentru gusturile noastre, ci am mers la Imperia, mai degraba Porto Maurizio. Am folosit transportul in comun - mai intai reteaua de troleibuz din San Remo, una din cele mai lungi din Italia, care se opereaza insa aproape exclusiv cu autobuze Diesel si apoi cu trenul. Am coborat in gara Imperia - Porto Maurizio, care nu mai exista nici ea in ziua de azi:
Din fericire cladirea a fost conservata. Pentru cata vreme?