- 17 Ianuarie 2006
- 5.547
- 16
- WEBSITE
- http://www.trains-addicted.ro
- YAHOO
- bogdannf
- LOCATION
- Cluj Napoca / Bucuresti
Salut,
pentru ca mi-am recuperat unul din articolele scrise de mine cu ceva timp in urma, il postez aici, pentru unii este nou, pentru altii reprezinta o amintire frumoasa, sper sa va placa.
-----------------------------------------------------------------------------
Cu ocazia intalnirii de la Cupa Mocanita, impreuna cu alti prieteni railwayfan am luat parte la o excursie cu destinatia finala "calea ferata de pe planul inclinat de la Comandau", fiind destul de aproape de Orasul Sf Gheorghe unde a avut loc expozitia de modelism feroviar. Pe traseu ne-am oprit si am vizitat si gara Covasna.
Asadar sambata, 29 aprilie 2006, ne-am trezit pe la ora 10, dupa o noapte lunga de povesti feroviare care s-au incheiat pe la ora 5, impreuna cu Laurentiu Dumitru (Xplaur) , Vali Sava (Weeping Eye), Florin Tuica, Eusebiu (eporteka), Robert (Robert_S), Dan (Dan Tm), Andrei Berinde (Romrail / Flak88).
La Brasov am facut cunostinta cu cel mai nou dintre membrii nostrii:
Se mai pune problema daca pisicile fac parte din "fenomenul feroviar"? Cred ca nu :lol:
Imbarcati in doua masini am parasit Brasovul in jur de ora 11 nerabdatori sa ajungem la Sf Gheorghe.
Dar bineinteles ca nu iesim inca din Brasov ca Vali deja opreste masina. A vazut parcul de trolebuze si el e inebunit de tot ce se misca pe roti si nu numai, asa ca fuge sa traga niste poze la trolebuze in timp ce asteptam sa ne intalnim cu Foreman si George_ceferist.
Vali in actiune
Intre timp coboram si noi din masini si inspectam calea ferata ce se afla la cativa metrii de sosea (calea ferata Brasov - Sf-Gheorghe - Ciceu ..)
Vedere spre Brasov (calea este usor inclinata in curba):
Vedere spre Sf-Ghorghe:
(Dan TM si Florin Tuica)
Detaliu cu uzura sinei:_____Inductorul de cale:_____Inscriptia de pe sina:
Interesant a fost constat ca talpile de sub sina erau cu cate 3 gauri, astfel putand fi montate atat pe traverse cu 2 suruburi de prindere cat si pe traverse cu 1 singur surub central. (aici lipsesc ambele variante ):
pentru ca mi-am recuperat unul din articolele scrise de mine cu ceva timp in urma, il postez aici, pentru unii este nou, pentru altii reprezinta o amintire frumoasa, sper sa va placa.
-----------------------------------------------------------------------------
Cu ocazia intalnirii de la Cupa Mocanita, impreuna cu alti prieteni railwayfan am luat parte la o excursie cu destinatia finala "calea ferata de pe planul inclinat de la Comandau", fiind destul de aproape de Orasul Sf Gheorghe unde a avut loc expozitia de modelism feroviar. Pe traseu ne-am oprit si am vizitat si gara Covasna.
Asadar sambata, 29 aprilie 2006, ne-am trezit pe la ora 10, dupa o noapte lunga de povesti feroviare care s-au incheiat pe la ora 5, impreuna cu Laurentiu Dumitru (Xplaur) , Vali Sava (Weeping Eye), Florin Tuica, Eusebiu (eporteka), Robert (Robert_S), Dan (Dan Tm), Andrei Berinde (Romrail / Flak88).
La Brasov am facut cunostinta cu cel mai nou dintre membrii nostrii:
Se mai pune problema daca pisicile fac parte din "fenomenul feroviar"? Cred ca nu :lol:
Imbarcati in doua masini am parasit Brasovul in jur de ora 11 nerabdatori sa ajungem la Sf Gheorghe.
Dar bineinteles ca nu iesim inca din Brasov ca Vali deja opreste masina. A vazut parcul de trolebuze si el e inebunit de tot ce se misca pe roti si nu numai, asa ca fuge sa traga niste poze la trolebuze in timp ce asteptam sa ne intalnim cu Foreman si George_ceferist.
Vali in actiune
Intre timp coboram si noi din masini si inspectam calea ferata ce se afla la cativa metrii de sosea (calea ferata Brasov - Sf-Gheorghe - Ciceu ..)
Vedere spre Brasov (calea este usor inclinata in curba):
Vedere spre Sf-Ghorghe:
(Dan TM si Florin Tuica)
Detaliu cu uzura sinei:_____Inductorul de cale:_____Inscriptia de pe sina:
Interesant a fost constat ca talpile de sub sina erau cu cate 3 gauri, astfel putand fi montate atat pe traverse cu 2 suruburi de prindere cat si pe traverse cu 1 singur surub central. (aici lipsesc ambele variante ):