- 25 Iunie 2010
- 1.829
- 0
- YAHOO
- ovidiumagureanu
- LOCATION
- Bucuresti - Titan - Sector 3
Cum am construit un camion DAC 8135 Asistenta Tehnica - scara 1/48
Constructia machetei DAC 8135 RESTILIZAT.
MATERIALE SI USTENSILE FOLOSITE:
- cutter;
- foarfeca;
- smirghel;
- cleste si patent;
- adeziv picatura sau super glue;
- prenandez;
- comatex de 1 mm, 4 mm si 5 mm;
- elastice;
- bolduri;
- folie transparenta (de la o caseta audio);
- folie autocolanta de diferite culori;
- vopsea MODEL MASTER si DUPLY COLOR de diverse culori.
Am masurat dimensiunile reale ale ale machetei DAC 8135 pe care o posed si am facut un contur pe komatex de 1 mm.
- CABINA:
Am decupat cu cutterul forma geamurilor, lasand o toleranta de 1 mm si am taiat cu foarfeca, partile laterale ale cabinei camionului.
Formele usilor le-am facut cu un pix, apasand pe folia ce proteja komatexul de 1 mm de eventualele zgarieturi. Folia am indepartat-o ulterior.
Am decupat dupa aceea partea frontala a cabinei.
Am pilit formele finale ale geamurilor cu smirghel fin de granulatie 240 pana la conturul trasat anterior, dupa care am lipit partea frontala si partile laterale ale cabinei cu adeziv Picatura.
- ASTUPĂTORILE ROTILOR:
Sunt facute din komatex de 4 mm, indoite si lipite de partile laterale ale cabinei.
- GEAMURILE:
Le-am facut din folie luata de la o caseta audio. Dupa aceea am lipit acea folie taiata corespunzator cu adeziv picatura, astfel incat, sa nu picur prea mult intr-un loc si sa patez partile transparente ale geamului.
- SASIUL:
Este facut din komatex de 5 mm pe care am lipit diverse parti componente luate de la un camion RENAULT Magnum si UNIMOG.
- CABINA DE SERVICIU:
Am masurat dimensiunea cabinei pe komatex de 4 mm. Dupa ce am trasat dimensiunile ferestrelor, am decupat cu un cutter lasand o toleranta de 1 mm.
Procesul de constuctie este acelasi ca la cabina camionului. Pe spatele foliei folosite pentru geamuri, am lipit folie neagra.
- MACARAUA:
Este lipita direct pe sasiu si vopsita vopsea DUPLY COLOR, culoare Vernil Matt.
- BENA:
Am masurat dimensiunea benei, orientandu-ma dupa dimensiunea cabinei de serviciu.
- partile laterale ale benei sunt facute din komatex de 1 mm. Legaturile de sprijin ale peretilor laterali, le-am facut din elastic lipit cu adeziv Picatura. In partile laterale (jos) ale peretilor benei, am facut gauri in care au fost introduse 2 bolduri taiate la dimensiunea de 5 mm ce sustin oblonul.
- oblonul rabatabil al benei este facut din comatex de 4 mm. De asemenea legaturile de sprijin ale pertilor laterali, le-am facut din elastic lipit cu adeziv Picatura dupa care am vopsit cu vopsea acrilica MODEL MASTER culoare Gri Pearl.
- podeaua benei este facuta din komatex de 4 mm pe care am lipit peretii laterali.
- BARA DE PROTECTIE:
Realizata din komatex de 1 mm si 4 mm , lipita de cabina, dupa care am vopsit cu vopsea acrilica MODEL MASTER, culoare Gri Pearl. In josul barii de protectie, am facut o gura de aerisire din folie autocolanta neagra, iar proiectorele de ceata, sunt taiate din capacele transparente de la pixuri.
- ALTE DOTARI:
- stergatoare parbriz si bratele oglinzilor retovizoare din agrafe de birou;
- semnalizatoare din folie autocolanta portocalie;
- paravant cabina din komatex de 1 mm.
Cam atat despre realizarea acestui camion. Sper ca v-am fost de folos cu unele informatii si va stau la dispozitie pentru orice fel de intrebari.
Constructia machetei DAC 8135 RESTILIZAT.
MATERIALE SI USTENSILE FOLOSITE:
- cutter;
- foarfeca;
- smirghel;
- cleste si patent;
- adeziv picatura sau super glue;
- prenandez;
- comatex de 1 mm, 4 mm si 5 mm;
- elastice;
- bolduri;
- folie transparenta (de la o caseta audio);
- folie autocolanta de diferite culori;
- vopsea MODEL MASTER si DUPLY COLOR de diverse culori.
Am masurat dimensiunile reale ale ale machetei DAC 8135 pe care o posed si am facut un contur pe komatex de 1 mm.
- CABINA:
Am decupat cu cutterul forma geamurilor, lasand o toleranta de 1 mm si am taiat cu foarfeca, partile laterale ale cabinei camionului.
Formele usilor le-am facut cu un pix, apasand pe folia ce proteja komatexul de 1 mm de eventualele zgarieturi. Folia am indepartat-o ulterior.
Am decupat dupa aceea partea frontala a cabinei.
Am pilit formele finale ale geamurilor cu smirghel fin de granulatie 240 pana la conturul trasat anterior, dupa care am lipit partea frontala si partile laterale ale cabinei cu adeziv Picatura.
- ASTUPĂTORILE ROTILOR:
Sunt facute din komatex de 4 mm, indoite si lipite de partile laterale ale cabinei.
- GEAMURILE:
Le-am facut din folie luata de la o caseta audio. Dupa aceea am lipit acea folie taiata corespunzator cu adeziv picatura, astfel incat, sa nu picur prea mult intr-un loc si sa patez partile transparente ale geamului.
- SASIUL:
Este facut din komatex de 5 mm pe care am lipit diverse parti componente luate de la un camion RENAULT Magnum si UNIMOG.
- CABINA DE SERVICIU:
Am masurat dimensiunea cabinei pe komatex de 4 mm. Dupa ce am trasat dimensiunile ferestrelor, am decupat cu un cutter lasand o toleranta de 1 mm.
Procesul de constuctie este acelasi ca la cabina camionului. Pe spatele foliei folosite pentru geamuri, am lipit folie neagra.
- MACARAUA:
Este lipita direct pe sasiu si vopsita vopsea DUPLY COLOR, culoare Vernil Matt.
- BENA:
Am masurat dimensiunea benei, orientandu-ma dupa dimensiunea cabinei de serviciu.
- partile laterale ale benei sunt facute din komatex de 1 mm. Legaturile de sprijin ale peretilor laterali, le-am facut din elastic lipit cu adeziv Picatura. In partile laterale (jos) ale peretilor benei, am facut gauri in care au fost introduse 2 bolduri taiate la dimensiunea de 5 mm ce sustin oblonul.
- oblonul rabatabil al benei este facut din comatex de 4 mm. De asemenea legaturile de sprijin ale pertilor laterali, le-am facut din elastic lipit cu adeziv Picatura dupa care am vopsit cu vopsea acrilica MODEL MASTER culoare Gri Pearl.
- podeaua benei este facuta din komatex de 4 mm pe care am lipit peretii laterali.
- BARA DE PROTECTIE:
Realizata din komatex de 1 mm si 4 mm , lipita de cabina, dupa care am vopsit cu vopsea acrilica MODEL MASTER, culoare Gri Pearl. In josul barii de protectie, am facut o gura de aerisire din folie autocolanta neagra, iar proiectorele de ceata, sunt taiate din capacele transparente de la pixuri.
- ALTE DOTARI:
- stergatoare parbriz si bratele oglinzilor retovizoare din agrafe de birou;
- semnalizatoare din folie autocolanta portocalie;
- paravant cabina din komatex de 1 mm.
Cam atat despre realizarea acestui camion. Sper ca v-am fost de folos cu unele informatii si va stau la dispozitie pentru orice fel de intrebari.