Fara prea multa vorbarie pentru ca am multe poze.
18 iunie.
Franta.
In Bantzenheim o oprire pentru a vedea cum se lucreaza la linia pentru TGV.
Am gasit doar o locomotiva Fret:
Germania.
O oprire si la tunelul de la Istein, in 30 minute au trecut 7 trenuri.
BR 185 527-9
Regio DB cu BR 146
Un ICE
Alt ICE
Inca un ICE
EC SBB
Gata, ajunge cu ICE-urile
Am plecat spre Kandern sa vad remiza si materialul rulant.
Gara Kandern de pe linia turistica Haltingen - Kandern
In atelier se reconditioneaza cateva vagoane.
Scuze pentru cosurile taiate dar chiar nu aveam cum sa prind toata locomotiva in cadru.
Waldshut, gara de granita, o rama SBB electica ajunge la peronul 1.
Automotoare DB 641.
Rama SBB
Ca sa ajung la ea trebuia sa trec prin vama.
LA 100 km de Kandern este alta linie turistica unde se merge cu locomotive cu abur, Sauschwänzlebahn - Blumberg-Zollhaus.
Aici gasim locomotiva WTB 86 333 remizata, abia venise din cursa. Fata de Kandern aici nu am avut voie sa intram in ateliere si sa pozam. Pacat pentru ca tare mult as fi vrut sa o vad pe BR 50.2988.
18 iunie.
Franta.
In Bantzenheim o oprire pentru a vedea cum se lucreaza la linia pentru TGV.
Am gasit doar o locomotiva Fret:
Germania.
O oprire si la tunelul de la Istein, in 30 minute au trecut 7 trenuri.
BR 185 527-9
Regio DB cu BR 146
Un ICE
Alt ICE
Inca un ICE
EC SBB
Gata, ajunge cu ICE-urile
Am plecat spre Kandern sa vad remiza si materialul rulant.
Gara Kandern de pe linia turistica Haltingen - Kandern
In atelier se reconditioneaza cateva vagoane.
Scuze pentru cosurile taiate dar chiar nu aveam cum sa prind toata locomotiva in cadru.
Waldshut, gara de granita, o rama SBB electica ajunge la peronul 1.
Automotoare DB 641.
Rama SBB
Ca sa ajung la ea trebuia sa trec prin vama.
LA 100 km de Kandern este alta linie turistica unde se merge cu locomotive cu abur, Sauschwänzlebahn - Blumberg-Zollhaus.
Aici gasim locomotiva WTB 86 333 remizata, abia venise din cursa. Fata de Kandern aici nu am avut voie sa intram in ateliere si sa pozam. Pacat pentru ca tare mult as fi vrut sa o vad pe BR 50.2988.