Va salut,
Astazi va prezint o noutate...veche.
De ce asa,? ...pai aceasta drezina o am mai de demult, dar am tot amanat prezentarea ei ( si implicit , in acest fel, inaugurez si santierul ei :wink: ).
Scurt istoric.
----Modelul REAL
Aceasta drezina a fost realizata in 1950, la atelierele depoului WSW din Neviges.
La baza a stat un sasiu Weyer construit in 1912.
Corpul este construit din lemn.
Cantareste 14 tone, are o lungime de 8,12 m si o latime de 2 m.
Are 2 locuri si 2 usi: una pentru vatman si un a mai mare pentru marfa ( pe ambele parti ale drezinei).
Propulsia este asigurata de 2 motoare electrice de 2 X 55 kW, construite la fabrica Siemens-Schuckert.
Iluminarea este asigurata de becuri de 110v, iar interiorul mai gazduia si un mic atelier.
Acum face parte din muzeul Bergischen Museumsbahnen--BMB.
Sursa informatiei ( traducerea este asigurata de Google translate ):
http://www.tram-info.de/bmb/fahrzeuge/628.html
----------------------------------------------------------------------------------
-----Modelul la scara 1:87, fabricatie SPIETH MODELLBAHN
Modelul este replica fidela a celui real, producatorul facand eforturi considerabile.
Chitul contine atat parti din plastic, cat si parti din alama, alama fotodecupata si metal alb--weissmetall.
-------- Motorizarea:
----Accesorii---cuple, scarite, sasiul, carcasa:
-----Decalurile:
----si placutele de alama realizate prin photo-etching:
Din ceea ce am citit eu ( si tradus cu Google Translate), reiese faptul ca aceste [placute se lipesc direct pe corpul din plastic.
Oricum , mai sap....
Iata si o poza cu modelul gata facut---dar NU de mine ( in cutie am si 2 poze:una cu modelul real si una cu modelul Ready-Made la 1:87 ):
In instructiuni este specificat pana si codul RAL al culorii ce trebuie aplicata pe diferitele subansamble ale drezinei----mai rar asa o grija din partea producatorului :wink: :!:
........si iata si un neamt care lucreaza de zor la model:
http://fmz-info.digitalshop-uli-johann.de/tram/tram3.html
Va continua....
Marius.
Astazi va prezint o noutate...veche.
De ce asa,? ...pai aceasta drezina o am mai de demult, dar am tot amanat prezentarea ei ( si implicit , in acest fel, inaugurez si santierul ei :wink: ).
Scurt istoric.
----Modelul REAL
Aceasta drezina a fost realizata in 1950, la atelierele depoului WSW din Neviges.
La baza a stat un sasiu Weyer construit in 1912.
Corpul este construit din lemn.
Cantareste 14 tone, are o lungime de 8,12 m si o latime de 2 m.
Are 2 locuri si 2 usi: una pentru vatman si un a mai mare pentru marfa ( pe ambele parti ale drezinei).
Propulsia este asigurata de 2 motoare electrice de 2 X 55 kW, construite la fabrica Siemens-Schuckert.
Iluminarea este asigurata de becuri de 110v, iar interiorul mai gazduia si un mic atelier.
Acum face parte din muzeul Bergischen Museumsbahnen--BMB.
Sursa informatiei ( traducerea este asigurata de Google translate ):
http://www.tram-info.de/bmb/fahrzeuge/628.html
----------------------------------------------------------------------------------
-----Modelul la scara 1:87, fabricatie SPIETH MODELLBAHN
Modelul este replica fidela a celui real, producatorul facand eforturi considerabile.
Chitul contine atat parti din plastic, cat si parti din alama, alama fotodecupata si metal alb--weissmetall.
-------- Motorizarea:
----Accesorii---cuple, scarite, sasiul, carcasa:
-----Decalurile:
----si placutele de alama realizate prin photo-etching:
Din ceea ce am citit eu ( si tradus cu Google Translate), reiese faptul ca aceste [placute se lipesc direct pe corpul din plastic.
Oricum , mai sap....
Iata si o poza cu modelul gata facut---dar NU de mine ( in cutie am si 2 poze:una cu modelul real si una cu modelul Ready-Made la 1:87 ):
In instructiuni este specificat pana si codul RAL al culorii ce trebuie aplicata pe diferitele subansamble ale drezinei----mai rar asa o grija din partea producatorului :wink: :!:
........si iata si un neamt care lucreaza de zor la model:
http://fmz-info.digitalshop-uli-johann.de/tram/tram3.html
Va continua....
Marius.