Diverse (stiri, informatii, lucruri inedite)

kablu

Well-Known Member
25 Februarie 2016
324
0
Arad
LOCATION
Arad
James May ( TOP GEAR ) e si el pasionat de "trenulete" . A fot prezentat si un filmulet pe la TV . E o mica istorie a producatorilor de modele feroviare din UK , mai e prezentata diorama la scara O a lui Pete Waterman ( mogul al muzicii pop-rock si proprietarul mai multor locomotive 1:1) si..... a unei posibile explicatii a succesului acestui hobby .
Puteti vedea filmul pe youtube : http://www.youtube.com/watch?v=zZ8IjZ3tUas
sau altundeva : http://www.dailymotion.com/relevance/search/model+train/video/x1ho2g_james-may-and-model-railways_auto
Vizionare placuta !
 
Probabil ca stiati, postez doar pentru conformitate adresa unui articol despre modelul locomotivei M47, realizat in Ungaria:
http://www.vimav.hu/modell/teszt_m34/index.html
 
O lume a modelismului , Orasul din Sufragerie,cunoscuta noua, pe micul ecran la ProTv :Bravo d lui Prognosis
http://stirileprotv.ro/exclusiv/stirile-tale/orasul-din-sufragerie-o-poveste-spusa-de-un-utilizator-stirileprotv-ro.html
 
Am gasit o locomotiva interesanta in scara HO :Gama americane,pentru cei pasionati,cu un design mai special
aici
http://www.americantrains.ro/description.php?id=200
 
Cauti ceva pe google si nu se poate sa nu mai gasesti si altceva in plus:
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/840699/Fabrica-de-gari/
 
Se reiau stiri despre un loc modelistic stiut , revedeti noi imagini :


http://stirileprotv.ro/show-buzz/entertainment/tara-minunilor-miniaturala-loc-de-joaca-pentru-copii-intre-7-si-77-de-ani.html
 
Super

Se pote pune un Z sau un N pe post de tablou

Se incarca totul cu magneti permanenti si sub linie o banda de otel

Septi
 
Se intampla si la altii dar la alta scara de ruta feroviara :
http://stirileprotv.ro/video/1-200-de-oameni-blocati-timp-de-cinci-zile-in-trenurile-din-siberia/60265655
 
Din nou despre Gara din Timisoara
De ani buni de zile nu s-a mai scris nimic pozitiv despre Gara de Nord. Problema este insa, ca, de ceva vreme, articolele care descriu situatia neagra a acestei locatii devin tot mai dese.

Inainte erau cam doua pe an, acum devin aproape saptamanale. Dupa descrierea atacurilor produse de boschetarii care isi fac veacul pe acolo si care fac legea nestingheriti de nimeni, in presa locala apar iarasi articole care prezinta starea de nesimitire care domneste in locatia cu pricina generata de lipsa de autoritate si banii aruncati in zadar in buzunarele unei firme israeliene incapabila sau poate doar nedoritoare de a face ceva. Pe langa degradarea evidenta a infrastructurii se vorbeste si despre fauna care isi face veacul prin zona, fara a fi deranjata de nimeni sau de nimic.

Problema este ca nimanui nu-i pasa, cei care ar fi in masura sa ia o decizie ceva se fac ca nu aud pentru ca pur si simplu nu-i intereseaza, singurul lor merit fiind acela ca macar nu mimeaza o stare de interese fata de ceea ce se intampla.
Daca banditii care au luat bani fara sa faca nimic nu sunt in stare, deci daca ceea ce se crie in presa este adevarat, ar trebui sa li se dea un picior undeva, in sensul figurat al expresiei fireste, pentru ca niste tencuiala poate pune aproape orice firma nenorocita de doi lei fara a incasa valize de euroi, iar despre spalarea jegului de pe acolo si ordinea care ar trebui facuta intre boschetari, nici nu mai are rost a vorbi.
 
Problema adevarata e ca poate o firma care ar face curatenie nu ar da shpaga de rigoare, astfel incat de ce oare sa fie selectata? Ce daca stau romanii ca prostii in mizerie si sunt atacati ziua in amiaza mare fix pe peron. Asta e tara in care traim, si asta ne ocupa tot timpul din pacate.
 
Problema este ca primarului dar si celor care conduc pe acolo li se cam rupe. Cica este o firma de paza privata, dar care nu are chef sa-si faca jobul. Politia spune, este firma de paza deci noi nu ne bagam decat atunci cand au loc evenimente. Asta pe partea de ordine.

Pe partea de infrastructura, sa zicem ca s-au tapit neintentionat. Opresi asa zisele lucrari, dai constructorul in judecata chiar daca dureaza cu anii, cauti alta firma care sa rezolve problema, dar romaneasca frate, nu de pe aiurea. Daca nu ai bani incerci cu bannere de reclama ca spatiu este suficient.

Cat despre spalat pe acolo ce sa mai zic.
Stiu ca ceea ce spun poate suna a vorbarie ieftina, dar si eu si multa lume ne-am cam saturat de ceea ce e pe acolo si de vesnicele reportaje care nu duc nicaieri, platim impozite, dar metode civilizate de influenta nu avem. Se vaita unii ca va fi somaj mare in domeniu, multi din cei care pleaca nu merita asta, ar trebui sa se inceapa disponibilizarile cu cei de la varf care au posibilitatea de a lua decizii dar nu o fac. Acestia insa sunt la adapost din pacate, la fel ca in orice domeniu, la fel ca intotdeauna indiferent de tipul de oranduire istorica.
 
referitor la situatii de genul din gara de nord!
zilele acestea am fost la thessalonic cu trenul...gara o stiam de multi ani mai inainte si era vai de capul ei...ceea ce mi-a atras atentia este ca pe linga politia propriu zisa ce face raiduri prin gara si firme particulare de security, am fost martorul unei razii ale corpului special de jandarmerie,daca pot spune asa...
de unde au venit, ce au facut si cum au plecat inca stau si ma mai gindesc...in aprox.7 minute toti cei aflati in gara a fost controlati.trebuie sa mentionez ca nu a existat nici un fel de eveniment!!!...din pacate cam cum se intimpla prin tari straine au ridicat printre altii si vreo 2-3 romani. (i-am recunoscut ca injurau in romaneste)
in afara de asta acolo unde era o mizerie nedescrisa este o curatenie ireprosabila...
si toate acestea cu FIRME AUTOHTONE,PRIVATE! (firme de 2 lei cum spuneau si predecesorii)
rezultatul insa este mai mult decit satisfacator!
 
OFF
Leon, in Grecia si fotografiatul in gari, linga cai ferate este destul de dificil, dupa cum am auzit.
ON
 
problema mare in grecia este ca pina acum citiva ani nu prea au avut trenuri si nici ce cam sa fotografiezi!!! :-D :-D :-D au avut 2 linii principale athena-thessalonic si athena-patra (linie ingusta) noroc cu nemtii care au intretinut calea in WW II.
de vreo citiva ani,insa, impreuna cu metroul din athena (actualmente se realizeaza un metrou in thessalonic) au mai facut si linii urbane ceva in genul soselelor de centura care leaga suburbiile din jurul athenei respectiv aeroportul,s-a trecut la ilectrificarea (nu stiau ce inseamna electrice pina prin 2000) tronsoanelor de mai sus si la schimbarea liniile inspre patra cu ecartament normal!!!
am si citeva modele de trenulete OSE,printre care si o ld ADTranz 2000 ...sper sa fac rost in curind de vreo camera mai buna ca sa le pot posta!!!
 
Am vazut si eu calea ferata greceasca, tronsonul Salonic-Atena, si pe portiunea respectiva (Katerini-Larissa) arata destul de profi. Basca am reusit sa vad si un desiro electric la ei.
In schimb, autostrazile erau mai praf ca la noi. Cel putin pe anumite bucati, era muuuuuult mai rau decat a2-ul, poate chiar si a1-ul nostru. Dar ce-i drept si locuri unde adormeai la volan din cauza lipsei de gropi. Basca niste drumuri de alea secundare (pe unde trece tractorul si alte carute) unde asfaltul arata mai bine ca la noi pe autostrada, desi era pus de pe vremea lui pazvante.