Salutare.
Se pare ca momentul in care va trebui sa ma apuc de constructia traseului se apropie, iar asta n-ar trebui sa ma sperie. Decat daca ma aflu in situatia in care ideea despre cum trebuie va arata traseul este incaââŹÂŚ nu foarte bine cristalizata. :?
Sunt multe lucruri pe care as vrea sa le vad pe macheta, insa vazand si ascultand pe altii cu mai multa experienta, un lucru a devenit cert: cu cat este mai simpla (a se citi ââŹĹneincarcataââŹÂ), cu atat arata mai bine. Asa ca am renuntat la ideea initiala de la care am plecat, adica linii duble la iesirea din gara cu 3 linii, intoarceri si rastoarceri cu smucituri de garnitura, de sa nu mai intelegi care tren e care. M-am hotarat: fac ceva simplu, iar in ceea ce priveste epoca, o schimb de la III-IV, la II.
Dupa cum se vede, circuitul este mult simplificat.
O gara in plan frontal cu 2 linii (linia 1 este ascunsa), din care ies 2 linii simple. Linia din dreapta garii coboara pana cand intra sub gara, unde am o ââŹĹhaltaââŹÂ ascunsa. M-am gandit ca aici se pot astepta reciproc trenurile care vin din sensuri opuse. In continuare, traseul face o intoarcere spre stanga, apoi urca, si iese din tunel inainte de gara. Diferenta de nivel (intre capul sinei de dedesubt si capul sinei de deasupra) pe care trebuie s-o parcurga trenul pentru a putea intra sub gara este de ~60mm, ceea ce impune pante de 2,7~2,8%. As prefera sa nu ridic relieful foarte mult; in loc de munti, mai degraba as face niste dealuri destul de inalte sub care sa pot ascunde tunelul.
:?: Marea mea intrebare este ce fac cu spatiul din mijloc?
Ce ââŹĹcompletariââŹÂ avea o gara mica in epoca II? Sau ce alte completari ii pot aduce pentru a fi in ton cu perioada si cu peisajul?
Desigur, prin asta se intelege de la sine ca va cer criticile si opiniile, chiar daca vedeti traseul dispus altfel. Orice idee noua m-ar putea ajuta.
Toate cele bune.