Multumesc! Am omis sa amintesc si de ing. George care a realizat infrastructura traseelor si nivelelor pe care circula trenuletele. Eu, pe partea electrica lucrez la ea de 3 ani. Au fost facute numeroase modificari in decursul acestui timp, cum ne trecea ceva prin cap, aplicam. E minunata colaborarea. Si daca, sanatatea, timpul si ......, ne permit, v-a mai avea parte si de alte modificari, mai ales pe partea electrica, la stabilirea combinarii de trasee, in mod automat aleator. Macheta este comandata digital cu o telecomanda PICO, din aceea rosie, care duce multe locomotive, (cu decodor, desigur) si cu un booster bun. Eu duc 18. Distanta se pastreaza singura, data de start/stopurile din garile stabilite pe trasee. Senzorii folositi sint magnetici, implantati pe trasee, unii, permanenti blocheaza gara lasata in urma, pentru oprirea trenului din spate, si altii, de declansare, pentru deblocarea garii din fata sa. Si tot asa mereu la toate garile. Mai sunt montaje pentru opriri cand trenurile fac cruce, sau cind trei-patru trenuri folosesc acelasi segment de traseu si apoi se duc unde vor. Mutarea macazelor se face tot prin senzori. Unul il pune, celalalt il repune pentru trenul din urma, si are grija si de semafoare. CHICHITA E LA MULTELE BUCLE CARE SE FORMEAZA. De aceea cred ca e o macheta tehnica. de rezolvat situatii.
Numai bine!