- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Pai asta este si ideea. Sa faci poze cu macro.
O macheta la 1:87 cat de mare ar fie ea, vazuta de cei mai buni ochi nu prea isi dezvaluie detaliile.
Ia cazul inscriptiilor de pe vagoane. Toti ne dam de ceasul mortii ca inscriptia cutare nu este corecta dar, in multe cazuri, nu se vede decat la o poza macro.
De aceea pentru a arata cat de realista este macheta se fac pozele cu macro ca sa vezi ca iarba sta in picioare si nu culcata, sa vezi detaliile de prindere a sinelor de traverse sa vezi niturile de la un pod sau tencuiala cazuta de pe un perete de casa.
Legat de rugina pe traverse ai dreptate dar numai pentru linia curenta nu si in cazul aparatelor de cale la care in zona actionarilor este cam negru tot din cauza ungerilor repetate si a scurgerii unsorii vara pe caldura si, nu in ultimul rand, deoarece li se asigura o intretinere permanenta, zi de zi, nu periodica.
O macheta la 1:87 cat de mare ar fie ea, vazuta de cei mai buni ochi nu prea isi dezvaluie detaliile.
Ia cazul inscriptiilor de pe vagoane. Toti ne dam de ceasul mortii ca inscriptia cutare nu este corecta dar, in multe cazuri, nu se vede decat la o poza macro.
De aceea pentru a arata cat de realista este macheta se fac pozele cu macro ca sa vezi ca iarba sta in picioare si nu culcata, sa vezi detaliile de prindere a sinelor de traverse sa vezi niturile de la un pod sau tencuiala cazuta de pe un perete de casa.
Legat de rugina pe traverse ai dreptate dar numai pentru linia curenta nu si in cazul aparatelor de cale la care in zona actionarilor este cam negru tot din cauza ungerilor repetate si a scurgerii unsorii vara pe caldura si, nu in ultimul rand, deoarece li se asigura o intretinere permanenta, zi de zi, nu periodica.