DEMILIAN RAIL&ROAD TRANSPORT

demilian25

Member
23 Ianuarie 2008
18
0
46
TG.MURES
www.google.com
WEBSITE
http://www.google.com
LOCATION
TG.MURES
M-am hotarat sa deschid acest topic pentru a prezenta mica mea colectie de trenulete si machete auto la scara HO, compania DEMILIAN RAIL&ROAD TRANSPORT. Inca nu am o diorama, dar sper ca intr-un viitor nu prea indepartat sa mi-o pot construi si pe aceasta, momentan folosesc masa si cateodata covorul din sufragerie. M-am hotarat ca pentru inceput sa cumpar materialul rulant si auto, iar mai incolo cand voi incepe sa construiesc diorama voi cumpara si cladirile. Momentan compania are doar divizia marfa da in curand va exista si divizia de transport calatori CFR (sper) numai sa apara odata DA 060 CFR.
Pasiunea mea pentru as putea zice a aparut pe la 10 ani cand am vazut pentru prima data ternulete pe o diorama la un verisor si apoi mai tarziu la un prieten de familie, dupa care pasiunea mea aproape s-a stins, deoarece in acea perioada(comunism) nu prea gaseai asa ceva, apoi in decembrie 2007 navigand pe net am descoperit site-ul lui Rally si alte site-uri de machetism feroviar, iar in ianuarie am comandat primul set, iar apoi inca unul si cateva lini si vagoane, acum pretentiile mela au crescut peste posibilitatile buzunarului mei dar sper ca aceasta nu ma va opri in achizitionarea modelelor dorite.
Dar sa nu o mai lungim cu vorba si sa incepen cu prezentarea materialului rulant:
Prima mea locomotiva este o locomotiva cu aburi dintr-un set PIKO dar ni conteaza ca este dintr-un set mie imi place



imi cer scuze pentru calitatea imaginilor, nu sunt prea reusite.
A doua locomocotiva este o electrica frumoasa si puternica locomotiva electrica TAURUS (BR 182) inmatriculata OBB



Acestea sunt locomotivele mele dar nu ma voi opri aici deorece doresc achizitionarea unei(poate mai multe) DA 060 chiar si dummy si a unor locomotive diesel americane in special un EMD SD 35 ca si cel la Rally http://www.jucarii.com.ro/produs.php?cod=m155B.
Acestea fiind zise trecem la vagoane:
Primul vagon si care imi place cel mai mult poate datorita faptului ca are bogiu cu doua osii, sunt innebunit dupa asa ceva dar asta nu inseamna ca voi neglija celelalte tipuri de vagoane, dar sa revenim este un vagon platforma dintr-un set PIKO care avenit in preuna cu un camion HO


As dori alcatuirea unei garnituri RO-LA dar nu stiu de unde as putea gasi asemena vagoane pentru ca camioane am, Rally poate tu stii mai multe sau poate chiar o sa aduci in viitor.
Urmatorul vagon este tot unul platforma dar cu doua osii

care de curand a primit o incarcatura de tevi negre de 10 m (la scala bineinteles)




Urmeaza doua vagoane cisterna





un vagon open hopper verde si unul gondola rosu inmatriculate BURLINGTON NORTHEN de la MEHANO fiind si singurele de la mehano






pentru gondola lucrez la o incarcatura de carbune dar pentru hoper nu stiu ce incarcatura ar merge
urmeaza vagoanele de marfa deschise








Si cu acestea am terminat prezentarea materialului rulant (pentru moment cand voi achizitiona modele noi le voi prezenta si pe acestea) si trecem la parcul auto care este format din camioane momentan
Doua de la tuborg


si remorca

si impreuna

cele primite impreuna cu seturile de la PIKO


un MAN la dr oetker

si ultimul un mercedes pepsi de la rally

este frumos mai ales ca i se deschid usile din spate.
Acestea sun toate pentru moment dar nu pentru mult timp.
 
Bravo!

Un inceput bun si promitator.

Vezi ce faci cu tevile din vagonul platforma :grin:

Am impresia ca ai depasit masa admisa a vagonului si nici nu le-ai asigurat ca sa nu se imprastie la transport.

IFA arata mult mai bine fara prelata si daca o incarci cu ceva o sa arate si mai bine.

Vagonul gondola american poti sa-l incarci cu ce vrei de la marfa vrac pana la paletizata dar cel mai bine ar arata putin imbatranit si cu o formidabila incarcatura de ... fier vechi sau, si mai tare, anvelope uzate.

Vorba reclamei :wink:

Ce zici?
Te bagi?
 
NU vreau sa fiu circotas si nici sa te descurajez, dar camionul nu prea merge pe vagonul platforma. Ia-ti vagoane RO-LA, arata beton.
Cum ai facut tevile?
Adrian
 
dadrian a spus:
NU vreau sa fiu circotas si nici sa te descurajez, dar camionul nu prea merge pe vagonul platforma. Ia-ti vagoane RO-LA, arata beton.
Cum ai facut tevile?
Adrian

Cine spune ca nu merge camionul in gondola?

De ce nu merge?

Daca nu ai vazut este alta treaba dar iti spun eu ca merge.

Tevile sunt facute din ... tevi.
 
Cine spune ca nu merge camionul in gondola?

De ce nu merge?

Daca nu ai vazut este alta treaba dar iti spun eu ca merge

De vazut nu am vazut, dar ma gindesc la un singur lucru:
Vagoanele RO-LA sunt cu platforma coborita pentru a nu fi probleme cu liniile electrice si la poduri (tunele). Gondola + camionul sunt mai inalte si ar creea probleme. (parerea mea, nu bag mina in foc)
Adrian
 
in cazul asta nu s-ar mai transporta camioane militare pe vagoanele platforma?
eu cred ca vagoanele cu platforma joasa sunt ptr a mentine centrul de greutate al
camionului+vagon cat mai jos precum si deplasarea camioanelor intr-o garnitura
RO-LA
 
Asa cum am mai spus nu bag mina in foc dar:
-un camion are 4,00 m. Daca depaseste cu 10 cm aceasta limita nu este incarcat in vagoane RO-LA. Asta stiu sigur.
Oare de ce?
Cred ca inaltimea este foarte importanta.
Adrian
 
Daca te dai mai in spate cu timpul, exprimare plastica proprie :grin: , ai sa constati cu maaareee surprindere ca vagoanele RO-LA sunt o inventie destul de recenta iar ianainte de ele se puteau incarca masinile in cam orice cu conditia sa aibe loc.

Tin minte, desi comanda a fost altfel si unii au tras ponoasele, cu ocazia unei aplicatii tactice in poligonul de la Malina (Galati) ne-am trezit la rampa cu doua vagoane gondola, cam de genul celui itaienesc cu IFA in el.

Nasol. Ce este de facut?
Pai nimic ca trebuia sa te inscrii intr-un grafic si sa ajungi cand trebuie si pe unde trebuie la rampa de descarcare.
Asa ca doua autospeciale de transmisiuni au avut deosebita placere sa fie ridicate cu macaraua si "depuse" in gondole.
Problema, pana la urma, nu a fost inaltimea benei ci faptul ca tot vagonul era metalic si nu prea aveai cum sa fixezi calele din lemn pentru roti.

Pana la urma totul sa terminat cu bine.

La intoarcere am beneficiat de vagoanele corespunzatoare. Platforme cu planseul din lemn si fara obloane laterale la care s-au adugat panouri de trecere dintr-un vagon in altul pentru auto. Un fel de RO-LA dar ceva mai primitiv.

Scuze de pe langa subiect :grin:
 
Tevile le-am facut din paie pentru bauturi racoritoare, am gasit cam greu negre dar am gasit, pe care le-am taiat la lungime de 11,49 cm adica 10 m la scala reala, si apoi le-am lipit pe primele pe niste fasi de carton subtire si dupa aceea am adaugat restul, fara ceva distantier intre randurile de tevi, la sfarsit am luat cartonul jos, poti sa-l lasi si acolo numai sa nu fie vizibil, ca si lipici am folosit adeziv transparent(lipici lichid) pentru hartie glufix de la kores, cred ca poti folosi aproape orice lipici transparent
 
Am vazut ca vagonul cu tevi are loc de tzarusi :grin:

Poti fabrica niste tzarusi din orice plastic de 1mm grosime, vopsiti in maro (sau negru ),cu vopsea pt. avioane (revell ,etc)

Mult succes cu completarea colectiei :!:
 
trebuie sa ii pui si tarusi....logic ar fi ca orice incarcatura ce depaseste inaltimea
obloanelor asa aiba si tarusi...daca se rup "lanturile"?va imaginati ce catastrofa
poate provoca lipsa tarusilor?
 
dadrian a spus:
Cine zicea ca tevile sunt din tevi?
Adrian

Eu ziceam si sustin in continuare "tevile sunt din tevi" deoarece "paiele" sunt niste tevi.

Daca nu ma crezi vezi ce am scris la incarcaturi pentru vagoanele mele.