De ce...

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"

AdyAero

Well-Known Member
Trenulist
9 Septembrie 2008
605
372
42
Bucuresti
LOCATION
Bucuresti
Oare o fi avand vreo poveste in spate? De obicei conversiile merg in sens invers, adica se converteste un model strain in CFR si nu o locomotiva romaneasca in ceva strain...
 
Nu o fi avut bani de un BR 103 Lufthansa airport express si a zis omul ca mai bine converteste 060 EA-ul, sau are vise umede ca o sa ajunga asa ceva la aeroportul Henri Coanda, dar sigur nu in aceasta viata.
Trebuie totusi sa recunosc ca arata bine EA-ul in aceasta schema de vopsire
 
"Lufthansa regional" nu a existat. A existat doar Lufthansa Airport Express, care avea pentru DB regim de TEE chiar si dupa disparitia celorlalte TEE-uri odata cu aparitia EC-urilor in 1987 iar pentru "barza" aka Lufthansa avea regim de zbor intern LH cu patru cifre in formatul 100x.

Privind flota, povestea e simpla. Mai intai au fost folosite cele trei 403-uri (a nu se confunda cu seria ICE 3, tot 403 de mai tarziu) care si-au primt prin schema asta de culori porecla "Donald Duck", apoi pe relatia spre Stuttgart o rama de trei vagoane nepresurizate trase de 111 049. Dupa ce s-a mers pe linia noua de mare viteza 111 049 a fost inlocuita de 103 101 si o rama de trei vagoane presurizate. Totul a durat din 1982 (trenul de Düsseldorf) pana la orarul de vara 1993 (cand s-au anulat amandoua).

In orice caz, o 060 EA in schema LHA e ceva inedit.
 
  • Like
Reacții: cosmin78