In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Cred ca e singura gara de pe aceasta linie care si-a pastrat arhiutectura originala. Spre rusinea me,a nu am fost niciodata pe aceasta linie.
Cea de la gara Belcesti a fost modificata:
Am fost eu pe linie, hai ca o sa pun si poze zilele astea.
Problema este ca pe photobucket nu ma mai lasa sa pun pozele iar pe flickr e destul de complicat intr-un mod pe care nu l-am inteles bine.daca stie cineva cum e mai usor il rog sa imi explice.
Si cum aratau cele doua gari in perioada de inceput, dotate cu semafor de peron, Imagine din cartea -Viata si opera inginerului Elie Radu de Gh. D. Rosianu Editura tehnica 1958. (Erata: textele de sub fotografii au fost inversate la garile Cotnari si Belcesti) :
superbe imaginile !
uniformele si tinuta “civilului” nu lasa loc de multe discutii, sunt din preajma primului razboi.
Delicioase detaliile semnalui...,