In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folosești un browser învechit. Se poate să nu afișeze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui să actualizezi sau să folosești un browser alternativ.
Ma bucur ca s-au gandit finally sa foloseasca desiro (ce-mi statea pe limba sa le zic porecla, dar iar urla lumea pe aici "fara porecle" ) pentru exact chestiile pentru care au fost proiectate (curse mici si mijlocii).
Vad ca zona are potential mare fotografic, pacat ca nu e trafic mai mare pe acolo, ca da bine in poze.
Pai daca nu furau podul de la Gradistea poate il puteau repara...zic si io. Uite asa aveam parte de trenuri multe pana la Giurgiu, curse internationale si un frumos Orient Express tras de vreun 231.000.... vise ! Au trecut aproape 6 ani de cand linia este sufocata.
In caz ca mai spera cineva la ceva poate sa semneze o petitie aici :
Michael, dupa cum povesteam, nu stiu ce se va intampla dar trebuie luatat atitudine, am facut si fotoreportajul pe care tot incerc sa il fac de cand am fost la inceputul lui mai la pozat. Iata aici cateva aspecte ale zonei:
Gemurile erau deschise pentru ca trenul era gol. Desi era ultima cursa spre Giurgiu , cred ca pasagerii s-au urcat din Vlad Tepes pentru ca in ziua in care au fost facute pozele in padurea de langa Vlad Tepes era o mare sarbatoare locala.
Foarte frumoase pozele, felicitari, cele cu tarla aia in prim plan sunt de-a dreptul model de diorama! Dar, apropo, ai observat carcasa aia de vagon transformata in bojdeuca pentru ciobani? Ar fi interesant sa fi facut o poza de detaliu, sa vedem ce tip de vagon era! ;-)
Multumesc de raspuns! Ai dreptate, e prea mica pentru un vagon de cale ferata! Ce vrei, am ramas cu niste sechele: cand eram mic si faceam curent drumul cu trenul Petrosani-Alba Iulia (pentru necunoscatori, este cea mai veche cale ferata din Transilvania) ma uitam cu mare atentie la vagoanele vechi intalnite. Pe vremea aceea inca erau multe, si foarte interesante...
Acest site folosește cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea conținutului, pregătească experiența și să te păstreze autentificat dacă te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, ești de acord cu utilizarea de către noi a cookie-urilor.