Despre coloanele de apa CFR, s-au vorbit mai multe la subiectul cu pricina,la sectiunea Planuri:
http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8004
Desi a trecut ceva vreme de atunci, am reluat tema, de data aceasta m-am oprit asupra unei instalatii ce cuprinde si coloana de apa, de tip austriac, fotografiata in 2008 de LDH, la Calafat.

de pe http://modelism-feroviar.blogspot.pt/2008/03/calafat-si-nu-numai.html
Contrar titlului subiectului, am inceput cu...inceputul. Inceputul fiind canalul de curatare.
Experimentand diverse materiale in incercarile de a reproduce acest canal, am ales styrene-ul in locul lemnului, care se prelucreaza mai greu in cazul detaliilor si necesita ceva mai multa atentie/munca.
Styrene de 1 mm, adeziv Revell Contacta, cutter/bisturiu, rigla metalica, creion, cateva spirale (maxim 2,5 mm), pile fine, smirghel, subler...cam astea sunt sculele si materialele.
Fasii de styrene, gaurite si prelucrate nisele din peretii canalului

http://forum.lokomotiv.ro/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=8004
Desi a trecut ceva vreme de atunci, am reluat tema, de data aceasta m-am oprit asupra unei instalatii ce cuprinde si coloana de apa, de tip austriac, fotografiata in 2008 de LDH, la Calafat.

de pe http://modelism-feroviar.blogspot.pt/2008/03/calafat-si-nu-numai.html
Contrar titlului subiectului, am inceput cu...inceputul. Inceputul fiind canalul de curatare.

Experimentand diverse materiale in incercarile de a reproduce acest canal, am ales styrene-ul in locul lemnului, care se prelucreaza mai greu in cazul detaliilor si necesita ceva mai multa atentie/munca.
Styrene de 1 mm, adeziv Revell Contacta, cutter/bisturiu, rigla metalica, creion, cateva spirale (maxim 2,5 mm), pile fine, smirghel, subler...cam astea sunt sculele si materialele.
Fasii de styrene, gaurite si prelucrate nisele din peretii canalului


